Fluid-Torque Flat Bow 2008...

3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #50 Juli 23, 2007, 13:48:25
edit2Rapporteer  
hij is bij mij binnen gebracht, ik kreeg de 2e kite die uitkwam naar Nederland toe. Ik ging er toen zelf eigenlijk vanuit dat het een 2007 kite was. Uiteindelijk bleek het een 2008 kite te zijn. En toen had ik hier dus al het 2007 misverstand veroorzaakt

ook heb ik mijn "prototype" Meerdere malen geupdate om zo de uiteindelijke kite zoals dat die nu is gelanceerd te krijgen.
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #51 Juli 23, 2007, 13:49:08
edit2Rapporteer  
KEREL!
een aapje vergelijken met een fluid 2007???????

vergelijk het dan met een Venom II. maja misschien dat je dat dan niet "durft"?


@ richard.
gefeliciteerd met je aankoop, volgens mij zijn er "velen" die hem graag eens van dichterbij willen aanschouwen.

Gaan we weer kom dan eerst testen en dat durf ik ook
en tis een 2008 Wink

Sorry hoor maar die fotos zijn al een tijd geleden genomen en toen was precies dezelfde kite nog een 2007 model. nu in 1 keer een 2008 model........

Lees bovenstaande post Smiley
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #52 Juli 23, 2007, 14:05:05
edit2Rapporteer  
hij is bij mij binnen gebracht, ik kreeg de 2e kite die uitkwam naar Nederland toe. Ik ging er toen zelf eigenlijk vanuit dat het een 2007 kite was. Uiteindelijk bleek het een 2008 kite te zijn. En toen had ik hier dus al het 2007 misverstand veroorzaakt

ook heb ik mijn "prototype" Meerdere malen geupdate om zo de uiteindelijke kite zoals dat die nu is gelanceerd te krijgen.


 schater schater schater schater schater schater You got to be kiddin me........
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #53 Juli 23, 2007, 14:06:45
edit2Rapporteer  
is een goede jelmer...

alleen over dat marketing verhaal..is nu al beetje te laat he
jelmerboy

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #54 Juli 23, 2007, 14:31:29
edit2Rapporteer  
@ wouter

Ik vind jou anders meer een clown hoor wouter... Dit zijn dingen die gewoon kunnen gebeuren. Maar goed Ocean rodeo heeft dat soort dingen natuurlijk nooit. Bij oceon rodeo is altijd alles toppie toppie....

Heb het beetje gehad met mensen die merken kraken zonder te testen...
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #55 Juli 23, 2007, 14:59:31
edit2Rapporteer  
Even voor de duidelijkheid. Ik kraak nergens iets af van die kite. Ik ken dat ding toch nie? tis alleen heel raar dat het model in april dit jaar er al was nu ineens van 2007 naar 2008 gebombardeerd is.

En nee onduidelijkheid bij de representative of importeur zal je inderdaad niet tegenkomen bij OR of Best of Naish of SS, North, F-One of noem het maar op. Tis toch op zijn minst een beetje apart.

Voor de rest hoop ik van harte dat Gillion zijn merk een stevige plaats kan geven. De prijzen zijn in ieder geval laag en daardoor is een nieuwe kite misschien sneller bereikbaar voor de minder bedeelden onder ons.
jelmerboy

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #56 Juli 23, 2007, 16:07:21
edit2Rapporteer  
Precies, maar ik vond het erg negatief overkomen richting hem. Mischien is de marketingaanpak niet zo heel slim. Maar ik vind dat we elk nieuwe merk een kans moeten geven.

En ik denk dat als we Gillion niet zo afkraken maar gewoon netjes aangeven hoe wij denken dat het mischien beter kan. Daar zou hij in mijn ogen meer mee kunnen dan dat er een aantal mensen op het forum is die meteen beginnen te kraken:)
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #57 Juli 23, 2007, 17:20:04
edit2Rapporteer  
Precies, maar ik vond het erg negatief overkomen richting hem. Mischien is de marketingaanpak niet zo heel slim. Maar ik vind dat we elk nieuwe merk een kans moeten geven.

En ik denk dat als we Gillion niet zo afkraken maar gewoon netjes aangeven hoe wij denken dat het mischien beter kan. Daar zou hij in mijn ogen meer mee kunnen dan dat er een aantal mensen op het forum is die meteen beginnen te kraken:)


 ThumpsUp
RichardFlor

Berichten: 65
Antwoord #58 Juli 23, 2007, 17:40:48
edit2Rapporteer  
Jongens ik ben dit begonnen met de vraag of jullie deze kite kennen en niet de vraag of jullie hem willen afkraken. Gaat mijn om een advies. en als je er niets van weet geef dan ook niet je mening. Want daar zijn deze dingen niet voor bedoelt.
Ik kan ook andere merken en leveranciers af gaan kraken omdat ik ze niet ken of wel ken maar niets met ze heb. STOP MET DEZE ONZIN.
jelmerboy

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #59 Juli 23, 2007, 17:45:27
edit2Rapporteer  
Jongens ik ben dit begonnen met de vraag of jullie deze kite kennen en niet de vraag of jullie hem willen afkraken. Gaat mijn om een advies. en als je er niets van weet geef dan ook niet je mening. Want daar zijn deze dingen niet voor bedoelt.
Ik kan ook andere merken en leveranciers af gaan kraken omdat ik ze niet ken of wel ken maar niets met ze heb. STOP MET DEZE ONZIN.
Ik weet niet of je laatste paar posts hebt gezien , maar dan zie je dat die afkraak discussie ook al was afgelopen...
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #60 Juli 23, 2007, 18:23:09
edit2Rapporteer  
lol richardflor
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #61 Juli 30, 2007, 18:48:07
edit2Rapporteer  
laten we hier mee gewoon kappen ok?

waarom voel jij je zo aangevallen?
omdat ie een vinger in de pap heeft

ik ben het eens met wouter, omdat ie coole kites verkoopt
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #62 Juli 30, 2007, 22:36:46
edit2Rapporteer  
Het is volgens mij ook afgesproken werk dit topic. Wat een slappe hap zeg.
RichardFlor

Berichten: 65
Antwoord #63 Juli 30, 2007, 22:43:41
edit2Rapporteer  
jullie denken een hoop weten helemaal niets.
 
MCdrijver1

Berichten: 159
Antwoord #64 Juli 30, 2007, 23:09:28
edit2Rapporteer  
ik vind em wel bruut (grinnik_kitesmiley)
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #65 Juli 30, 2007, 23:56:12
edit2Rapporteer  
jullie denken een hoop weten helemaal niets.
 
loser
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.