voor freestyle zou ik sowieso niet voor een sle gaan, maar voor c. Verder denk ik dat een 12 je 10 overbodig zal maken en een 15 te groot is voor een sle. Waarom wil je je raven vervangen? Want een 14 is wel een logische keuze naast je 10
Tipje. Koop maar gewoon een Boxer SLE9 meter, lijnen verlengen naar 25 meter, upgrade setje van Best erop en klaar
Zelf Torch en Raven gevaren, 94 kilo en de 12 en 9 meter de deur uit gedaan ivm groot windbereik. De Boxer 9 vaar ik ook wanneer ik anders 12 meter zou pakken. De 14 meter lekker houden voor de zonnige windloze dagen en uiteraard Rhino gelijk in de uitverkoop zetten.
Veel plezier!
P.S Voor freestyle is de bow perfect als je gebruik maakt van een upgrade setje.
Als je een breed wind bereik wil hebben met de raven dan heb ik nog wel een set voor je liggen. De raven 2005 Zwart alle drie de zelfde kleur. een 9-12-16. En daar past je 14 precies tussen...
ik had torchIII 12 en 8 genomen en als boardje north jaime pro M of L. Of zoals je zegt dat je genoeg geld hebt neem dan een torch III 16, 12 en 8 en hetzelfde boardje dan gewoon.