Heb vandaag een north rhino '05 10m gekocht. Het enige probleem is dat deze het beste te vliegen is met een 5th element bar van north. Nu is het zo dat ik een 4-lijns north bar heb uit 2004. Mijn vraag is nu hoe ik dit het beste kan oplossen. Ik zag namelijk een advertentie van iemand uit laren (zie onderaan) die een vier lijns bar kan ombouwen naar een vijf lijns voor 48 euro. Heeft iemand enig idee of dit een goede optie is, (iemand ervaring???) of heb je hier een nieuwe bar voor nodig.
Thanks
Jouke
Advertentie:
NIEUW voor alle merken zoals Naish Slingshot North Airush Gaastra enz. enz.
Ook wel bekent als 5th element of one-line Laat nu uw 4-lijns BAR en kite Ombouwen naar VEILIGE 5-lijns kite voor € 48,- indien kite is voorzien van zgn. pomp leash. Heeft u geen pompleash die laat ik op elke kite naaien voor € 45 extra.
SAFETY FIRST! Deze 5e lijnconfiguratie zorgt ervoor dat een ieder (dus van beginner tot gevorderde) veiliger en confortabeler kan kiten RELAUNCH oftewel het herstarten van de kite (of je nu de bar losgelaten hebt of niet) is te realiseren zonder te hoeven zwemmen! ( ook met board aan de voeten is her starten mogelijk) PS. ik gebruik SK 65 300 kg lijnen....
Nu ook 5e lijn met trimfuctie mogelijk...mail of bel voor info Gerrit Renooij Lokatie Beyemansweg 26 Laren Mobiel 06 53226969
taxatie@kitereparatie.nl