|
xxedguyxx
|
ongeluk op het werk, ben ergens onder gekomen :s
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
sterkte man, ik weet hoe het is om lang thuis te liggen terwijl je vrienden op water staan. heb namelijk ook 2 maanden thuis gelegen met me enkel omhoog. alleen had ik me enkelbanden zwaar gescheurt. nu ben ik al weer 2 keer water opgeweest, alleen na varen heb nog veel last van me enkel (shame_kitesmiley)
deed een kiteloop 360, alleen landing was niet echt lekker (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jolien.
|
Moooooi klote! Koop een camera en ga kiters shooten (H)
|
|
|
Emma
|
Damn, dat is echt balen zeg Edwin!!! Beterschap!
|
|
|
|
|
|
patricks
|
haha, van me creatieve zus moet ik het dan maar hebben he.... Vet maak jij in het echt je lijnen ook zo vast (tong_kitesmiley)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
beterschap!!! en idd als je die lijnen zo vast zet is het 'n wonder dat het met je werk gebeurt is en niet met het kiten!!!
|
|
|
Sherida
|
Beterschap Edwin, en hopen dat je weer snel het water op kan!
|
|
|
Lex
|
Sterkte gast
|
|
|
xxedguyxx
|
thanx peepz, haha me zus had het al getekend en toen zag ze dat het fout zat met de lijnen ...maarja ze is ook geen kitesurfster he..dus nog best goed dat ze een leash heeft getekend...
|
|
|
Joy.H
|
hey sterkte man en dat je weer snel op het water mag beulen!
|
|
|
robin..
|
thanx peepz, haha me zus had het al getekend en toen zag ze dat het fout zat met de lijnen ...maarja ze is ook geen kitesurfster he..dus nog best goed dat ze een leash heeft getekend... vind het nog best knap mijn zus weet niet eens hoeveel lijnen er op een kite zitten
|
|
|
|
xxedguyxx
|
vandaag ff naar ziekenhuis geweest, heb loopgips, maar de prognose is niet zo heel Best voor mij... 50-50 kans dat het uberhaupt gaat herstellen.... bot waar de wreef zit is verbrijzeld. en de overige bot (thalus) is nog een beetje aan elkaar gezet ...erg niks allemaal dus...
|
|
|
robin..
|
niet overdrijven het is wel me zus knipertje
|
|
|
|