Prolimit en Services

D.D

Berichten: 1561
Antwoord #25 Augustus 03, 2007, 04:09:18
edit2Rapporteer  
Mystic heeft ook wel goeie pakken.. (grinnik_kitesmiley)
terrorwally
Gast
Antwoord #26 Augustus 03, 2007, 15:24:25
edit2Rapporteer  
Mystic heeft ook wel goeie pakken.. (grinnik_kitesmiley)

en hele goede service.
terrorwally
Gast
Antwoord #27 Augustus 19, 2007, 17:12:00
edit2Rapporteer  
Foto's van de reparatie:

Zwarte band ter versteviging binnenkant:








Scheur is gelijmd:







Stukje vergeten:




Conclusie:

Netjes gerepareerd. Op dat kleine stukje na, bedankt.

Daarnaast wil ik wel nog even mededelen dat je als bedrijf niet andere bedrijven zwart moet maken tegenover de consument, dat is zakelijk gezien niet netjes. Natuurlijk hebben jullie het recht om te zeggen dat het pak kapot is gegaan door de mystic warrior harnas, omdat die snijd (ben ik het niet mee eens). Alleen ik ben van mening dat dit niet netjes is, daarnaast is de service van Mystic en de manier van omgaan met de klant een stuk beter. Hiervan zullen jullie nog hartstikke veel van kunnen leren.

Voor mij in ieder geval geen pro-limit meer. Ook al komen jullie met een top product op de markt. Ik weet genoeg.

diederik

Berichten: 908
Antwoord #28 Augustus 19, 2007, 20:57:15
edit2Rapporteer  
Mijn verhaal:

Mijn trapezebroekje is door Kubus slecht gemaakt en ik kan het na maanden gezeik met zowel mijn dealer (menno van de kiteboardshop Hoek van Holland) als de slechte reparatie van Kubus zelf uitzoeken. Ik heb geen zin om het hele verhaal uit de doeken te doen, maar het kwam op het volgende neer:

ik kocht de trapeze bij kiteboardshop Hoek van Holland die meteen verrot ging (dit door een verkeerde spreaderbar die niet bij het broekje geleverd mocht worden). Deze winkel wilde graag winst maken en heeft mij gewoon een testmodel verkocht wat niet had mogen gebeuren (aldus Kubus)...belachelijk!

Mijn dealer heeft vervolgens niets voor mij gedaan (terwijl dit zijn plicht is indien hij geen deugelijke goederen verkoopt, wat bij de wet verboden is). ik moest het zelf maar met de importeur uitzoeken (Kubus)...ronduit belachelijk!!!!(dus doe geen zaken met kiteboardshop HVH)!!!Hierdoor ben ik veel geld kwijtgeraakt door het opsturen verzenden en het ophalen van het broekje bij mijn dealer.

Uiteindelijk is de band van mijn trapeze nog steeds verrot (na drie maanden vechten voor mij gelijk dat ik simpelweg niet kreeg) (band was met een brandertje aan elkaar gesmolten)...ook belachelijk!!!!

Doe je voordeel met mijn verhaal en koop je spullen bij een "echte" shop!!!!!

Kiteboardshop bedankt voor de K*Tservice!!!!!
terrorwally
Gast
Antwoord #29 Augustus 19, 2007, 23:41:36
edit2Rapporteer  
ach dit is maar het topje van de ijsberg
diederik

Berichten: 908
Antwoord #30 Augustus 20, 2007, 00:20:13
edit2Rapporteer  
yep....hopen dat mensen hier wat aan hebben en dat de dealer/importeur eens gaat nadenken...het blijven immers dure spullen! die niet snel kapot behoren te gaan!
terrorwally
Gast
Antwoord #31 Augustus 20, 2007, 00:43:44
edit2Rapporteer  
In ieder geval dient iedereen zijn verhaal te vertellen.
kootsie

Berichten: 444
Antwoord #32 Augustus 20, 2007, 02:26:25
edit2Rapporteer  
Jullie hebben toch wel koffie gekregen?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.