vakantieplannen

diederik

Berichten: 908
Juli 30, 2007, 19:35:37
edit2Rapporteer  
Medekiters/reizigers...

Ben van plan om in sepetember naar india en thailand op (kite)vakantie te gaan Joepie.

Ben de draad goed kwijt in de wirwar van maatschappijen en regeltjes omtrent bagage.
Waarschijnlijk zijn hier mensen die dit eerder gedaan hebben en beter bekend zijn met de diversiteit aan maatschappijen en regeltjes, misschien kunnen jullie me helpen??? (heb al zoekmachine gebruikt, maar is niet concreet genoeg).

3 Vragen:

-Welke maatschappij heeft de aantrekkelijkste vlucvhttarieven?

-Welke maatschappij is het meest relaxed wat betreft kitespullen meenemen als bagage (gaat om twee kites en een board van 1.30) en hoe verpakken/meenemen (evt. als normale bagage???)?

-Wat zijn goede manieren om te zoeken naar antwoorden op bovenstaande vragen?

Good winds en alvast bedankt!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Juli 30, 2007, 19:38:46
edit2Rapporteer  
thailand waait het wel weinig(geen gelul)
diederik

Berichten: 908
Antwoord #2 Juli 30, 2007, 19:47:37
edit2Rapporteer  
weet ik maar is een mooi land...wil ook wat van de wereld zien. neem een 14 en een 11mtr mee. Probeer ze in vacuumzakken zo klein mogelijk te maken en de plank probeer ik in een grote reistas of iets dergelijks weg te werken, hoop dat het dan goed komt.....
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Juli 30, 2007, 20:09:09
edit2Rapporteer  
zou gewoon 1 kite meenemen joh, gewoon 14
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #4 Juli 30, 2007, 21:48:44
edit2Rapporteer  
ik ben er nuvaak zat geweest, en je schijnt er dus goed te kunnen windsurfen, maar echt.. t is vollop ruk!! Geen zuchtje wind, naja af en toe een knoop of 7, als ik jou was lekker je zooitje thuislaten=) als je toch eenkite meenemen alleen je grootste!
Verder ben ik er altijd met China Airlines heen gevlogen, bevalt prima!
Garmt

Berichten: 565
Antwoord #5 Juli 30, 2007, 23:27:44
edit2Rapporteer  
Hoi,

over vliegtarieven is weinig zinnigs te zeggen; het hangt er net van af wie een aanbiedinkje heeft ofzo. Check vliegtickets.nl, elcheapo.nl, cheaptickets.nl en dat soort sites.

over gerotzooi met bagage van verschillende airlines is een hoop te doen geweest op het forum. Daar kun je het beste even de zoekfunctie voor gebruiken (zoek op: bijbetalen of luchtvaart of klm of vliegtuig).

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #6 Juli 30, 2007, 23:50:34
edit2Rapporteer  
ik ben trouwens 2maal met china airlines geweest, net als aarbei. hierboven. zakelijk 2x 8 dagen

4x door customs dus totaal, waarvan 3x gecontroleerd(had toch niks te melden, dus mocht door) kostte wel tijd

Maar de laatste keer dat ik ging 2005, terug werd ik bij de boarding er uit gepikt door een groundstewerdes.

ik denk: Fucked, wat is dit.

Of ik businessclass wilde vliegen, omdat economy vol zat..

ik zei dr, dat hoef je niet te vragen Smiley

Was eeeecht relaxed.
Denk bijna 100%zkr dat het kwam omdat ik netjes gekleed was, mn nette broek aan met dunne nette trui, en nette schoenen...anders gekleed dan al die hollanders die in hun kortebroek en shirtjes aan boord gingen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.