koen-tjeee
|
Heb hetzelfde met me Style boardje (Fone) Helaas kan ik de bidningen niet meer verstellen, als ik dit probeer krijg ik ze niet meer vastgeschroefd!
Ben benieuwd!
|
|
|
Jolien.
|
Ik heb t ook, di banden zijn ech beetje klein! Maar die kerel in de winkel zei tegen zei dat ze gewoon ff moeten gaan vormen naar je voet, dus ik wacht af =)
|
|
|
Fe®®y
|
ik had bij mijn thorn 2004 het zelfde probleem. heb nu tussen de binding en het bord aan bijde kanten een kunstof blokje van 5 mm dik er tussen gezet natuurlijk ook een 5 mm langer boutje. voor mij werkt het perfect nergens last meer van.
|
|
|
Tie
|
Huuuhh wtf.. de een vindt die dingen te wijd.. de andere te krap:S.. zijn al die pads wel t zelfde?
|
|
|
~Kas
|
mijne zijn een beetje te groot
|
|
|
LOEN
|
Huuuhh wtf.. de een vindt die dingen te wijd.. de andere te krap:S.. zijn al die pads wel t zelfde?
Denk dat niemand zijn voeten hetzelfde zijn :
|
|
|
Tie
|
Denk dat niemand zijn voeten hetzelfde zijn : Nee, maar denk ook niet dat het zo veel scheelt dat ze voor de een echt veels te wijd zijn en voor de ander veel te krap, aangezien ze nog te verstellen zijn.. (geschokt_kitesmiley) mja OT, nieuwe voetbanden maar kopen dan denk ik..? of je boardje inruilen voor wat anders..?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
is het mischien 'n idee om boardjes zonder straps en pads teverkopen en dan alle pads los gaat verkopen!!! ik heb maat 47 en heb dus eigenlijk altijd problemen met pads...kheb nu super pads trouwens(caution)maar die zijn niet los verkrijgbaar..en dat ik nou zo super over het board(redline132 2006)tespreken ben...nou nee. al hou ik m wel heel lang en heeft i heel veel pop.maar 0,0 flex zo ongeveer!!!!
|
|
|
-christian-
|
voor mij zijn de meeste footpads te krap maat 41/41.5 en hele smalle voeten
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
voor mij zijn de meeste footpads te krap maat 41/41.5 en hele smalle voeten
kijk jij bij de kinder afdeling???
|
|
|
Nipel
Geen avatar
|
mijn voetstrap waren ook wat aan de krappe kant... gewoon een paar (gevulde) schoenen in de banden gedaan, een tijdje laten staan (weekje) en de voetstraps waren goed op maat....
|
|
|
godfather
|
mijn voetstrap waren ook wat aan de krappe kant... gewoon een paar (gevulde) schoenen in de banden gedaan, een tijdje laten staan (weekje) en de voetstraps waren goed op maat....
Heb ik dus al geprobeerd met twee flessen water ipv schoenen maar dat hielp helaas geen moer :-(
|
|
|
martijn_e
|
Welke maat hebje dan, ik kom alleen maar te grote straps tegen, maat 41 42 maar ik dnnek dat ik een platte voet heb ofzo. Ik schiet constant uit die dingen, f.one, naish en nu conceptX dat gaat redelijk maar eigenlijk nog te groot! Dus kom maar op met die kleine straps!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Welke maat hebje dan, ik kom alleen maar te grote straps tegen, maat 41 42 maar ik dnnek dat ik een platte voet heb ofzo. Ik schiet constant uit die dingen, f.one, naish en nu conceptX dat gaat redelijk maar eigenlijk nog te groot! Dus kom maar op met die kleine straps!
moet je die van north proberen!!! daar kom ik kats niet in man!!!
|
|
|
jaapd
|
Langere schroef en een blokje ertussen werkt.
Zelfde effect: dunnere pads.
|
|
|
godfather
|
update: inmiddels heb ik de Naish footpads enigzins kunnen vergroten door het plaatsen van een buigzaam kunstof latje(soort lineaal). Echter is nu met schoentjes wordt gevaren de opening nog steeds niet groot genoeg waardoor ik regelmatig niet goed in de pads kan komen of tijdens het varen uit de footpads geraak. Gisteren Spleene footpads van mijn andere Spleene board overgezet maar deze zijn niet solide genoeg (slechts 1 schroef) en deze zitten minder strak op het board dan de Naish pads. Ik ga nu proberen of de blokjes en langere schroeven wel het gewenste effect hebben.
Appie
|
|
|
godfather
|
Inmiddels Liquidforce Luxury bindingen besteld en geprobeerd te monteren maar deze passen helaas niet op de standaard Naish board inserts (schroefgaten). Alle mogelijke opties geprobeerd maar helaas passen deze bindingen niet op mijn board. Wat nu ?
|
|
|
DaanD
|
Inmiddels Liquidforce Luxury bindingen besteld en geprobeerd te monteren maar deze passen helaas niet op de standaard Naish board inserts (schroefgaten). Alle mogelijke opties geprobeerd maar helaas passen deze bindingen niet op mijn board. Wat nu ?
Passen ze er echt helemaal niet op? Je mag namelijk best gebruik maken van een vijltje om de schroefgaten in de pads zelf iets te vergroten (wordt ook veel bij de Hover pads gedaan). Ik weet wel dat de LF Profile met enige aanpassing (dmv vijltje) vrij eenvoudig op een Thorn uit 2007 waren te monteren.
|
|
|
[Pepper]
|
Klopt, is een bekend probleem. De meegeleverde Liquid Force schroeven hebben een ander soort schroefdraad dan de Naish inserts. Het zit hem volgens mij niet in de diameter van de schroeven maar in het aantal groeven per centimeter. Gewoon met de Naish schroeven naar de plaatselijke ijzerwarenboer en daar dan de goeie halen. Succes!
|
|
|
godfather
|
On Feb 11, 2008 11:59 PM, John Romais < johnr@liquidforce.com> wrote: Unfortunately Naish actually is the only manufacture out there that doesn’t use the standard insert lay-up. The Naish board uses there own set of dimensions for there insert placement. So those pads will most likely not fit, any manipulation you can do to them will probably work though. Those straps will fit any other industry kiteboard. -- Thanks so much, John Romais Liquid Force Kiteboarding Media Manager/Inside Sales Rep JohnR@LiquidForce.com 1-800-820-7781 From: Albert van den Burg < albert.van.den.burg@gmail.com> Date: Mon, 11 Feb 2008 02:00:06 -0800 To: " JohnR@liquidforce.com" < JohnR@liquidforce.com> Subject: question about luxury bindings [mx] Hello, I've purchased Liquidforce Luxury bindings through a dealer and tried to install them on my Naish Haze 2006 kiteboard. Unfortunately the footpads do not fit on the inserts which are standard inserts. Can you confirm that this binding does not fit on my board ? Should i try the 2006/2007 model, will this fit my board inserts ? Regards, Albert
|
|
|
godfather
|
Laatste update: Ik heb vrijdag bij Van Den Berg in Hoorn een set Best Hoover pads gekocht en nieuwe Mystic straps. Vrijdag direct mee gevaren met veel wind en zondag met weinig wind. Conclusie, het geld en moeite dubbel en dwars waard. Veel betere controle en hierdoor met minder kracht hoger kunnen varen dan voorheen, veel zachtere landingen, makkelijker toeside varen, makkelijker in de pads stappen..... Ik ben weer superblij met mijn boardje door de nieuwe pads en straps. Kan het iedereen aanbevelen !!! kitehigh
|
|
|