Gekneusde vreven

TijN

Juli 31, 2007, 02:16:17
edit2Rapporteer  
Jo,

Afgelopen week een top week gehad, wat een wind!! (elke dag wezen kiten) ThumpsUp
Alleen nu is het zo dat ik vrijdag ongekend last had van mijn linker wreef, 2 pijnstillers genomen en gaan varen, opzich onder het varen had ik niet echt pijn maar na het varen dus wel weer.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb al Mystic gold Straps besteld en ga denk ik ook voor de Best pads.
Dus als iemand dit ook heeft gehad vertel je ervaringen.  ThumpsUp
drifter

Antwoord #1 Juli 31, 2007, 02:36:18
edit2Rapporteer  
ik heb ook iets dergelijks gehad. Vaarde met dunne straps met weinig body.
Was altijd eerst half uur door de pijn heen kiten, dan ging het wel weer. Later ook na het kiten veel last gehad.
Ik heb toen andere straps gekocht, niks bijzonders, gewoon straps die nagenoeg hetzelfde zijn als bijvoorbeeld die mystics. Probleem werd steeds minder. Nu heb ik er nooit meer last van.
Sjemmel

Antwoord #2 Juli 31, 2007, 03:38:31
edit2Rapporteer  
Haha Tinus,
Voor die gouden rakkers moet je minimaal een kiteloop handlepass kunnen hoor, vedette dingen  (grinnik_kitesmiley)
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #3 Juli 31, 2007, 03:56:21
edit2Rapporteer  
Haha Tinus,
Voor die gouden rakkers moet je minimaal een kiteloop handlepass kunnen hoor, vedette dingen (grinnik_kitesmiley)
tja...daar ga je al!!!!
Sjemmel

Antwoord #4 Juli 31, 2007, 03:59:29
edit2Rapporteer  
Hebben ze geen roze? Past mooi bij je damestrapeze hehe
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #5 Juli 31, 2007, 04:31:25
edit2Rapporteer  
ik heb ff ge googled maar helaas heb ik nog niets kunnen vinden in het roze!!!
maar we blijven zoeken!!!
lennart

Antwoord #6 Juli 31, 2007, 04:39:23
edit2Rapporteer  
Haha Tinus,
Voor die gouden rakkers moet je minimaal een kiteloop handlepass kunnen hoor, vedette dingen (grinnik_kitesmiley)

shit tijn ik hoop voor je dat een kiteloop bubble hp wel goed is want die deed je wel bruut afgelopen vrijdag
Emma

Antwoord #7 Juli 31, 2007, 05:04:48
edit2Rapporteer  
Heey, ik heb ook wel een beetje last van mn linkervreef, maar bij mij is gekneusd noemen nogal overdreven. Ik hoop dat het niet erger wordt, is er nog iets aan je houding ofzo dat je het kan veranderen?
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #8 Juli 31, 2007, 05:10:33
edit2Rapporteer  
nou je het zegt emma...toen hij nog gewoon 'n heren trapeze had was er niets mis met de peutjes van tijntje!!!!
mischien dat i 'n iets wat vrouwelijkere houding krijgt van deze trapeze....
ik zou zeggen op marktplaats met dat ding.!.
Mark-Fizzer

Antwoord #9 Juli 31, 2007, 12:13:53
edit2Rapporteer  
Whehe lol
Traxas

Antwoord #10 Juli 31, 2007, 12:45:15
edit2Rapporteer  
Ik heb dat zelf ook gehad. maar dat kwam vooral omdat ik door die bindingen vaarde met mijn tenen omhoog, dit omdat ik dan niet uit die bindingen schoot.

Het enige wat je hier tegen kunt doen, is je bindingen iets losser zetten, en proberen je tenen niet omhoog te trekken. Dit gaaf vaak automatisch, dus is dat best lastig om het af te leren.

Sterkte met dit irritante gevoel.

ps.. Goude bindingen ??? hahaha  schater schater YeSS
ArjanH

Geen avatar

Antwoord #11 Juli 31, 2007, 14:21:48
edit2Rapporteer  
ik herken het probleem, wat zich inderdaad bij mij ook vaak voordoet als ik meerdere dagen achter elkaar vaar...
rust doet wonderen, maar andere straps zijn wel aan te bevelen.
CHRIZZZZ

Antwoord #12 Juli 31, 2007, 23:23:18
edit2Rapporteer  
had het ook met de standaart fanatic straps idd met je tenen omhoog krullen... maar heb nu north straps en nergens last meer van.
TijN

Antwoord #13 Augustus 01, 2007, 01:49:50
edit2Rapporteer  
gouden bindingen, het zal mij verekken wat voor kleur die dingen hebben dan ben ik maar een  loser
als die Straps en pads maar beter zitten en ik mijn tenen niet hoef op te trekken  (grinnik_kitesmiley)
Leon aero2
Gast
Antwoord #14 Augustus 01, 2007, 02:20:19
edit2Rapporteer  
Heb tijdje geleden pro-x board aangeschaft, de standaard bindingen waren te groot en breed voor mij waardoor ik dus erg los stond. Na wat bindingen te hebben uitgeprobeerd heb ik gekozen voor die van Mystic. (even los van dat image gedoe) en deze zitten als gegoten, kan niet anders zeggen. Ik vond het echt een groot verschil.

Ik wilde ze roze met hartjes erop, echter had iemand deze massaal ingekocht ben benieuwd wie?
Micky

Antwoord #15 Augustus 01, 2007, 02:25:10
edit2Rapporteer  

Ik wilde ze roze met hartjes erop, echter had iemand deze massaal ingekocht ben benieuwd wie?

Gna gna gna.....  (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
Leon aero2
Gast
Antwoord #16 Augustus 01, 2007, 02:27:09
edit2Rapporteer  

Gna gna gna..... (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)

Ik had het kunnen weten ook!! (grinnik_kitesmiley)
Jacq

Antwoord #17 Augustus 01, 2007, 02:34:07
edit2Rapporteer  

Gna gna gna.....  (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)

He's back  schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.