|
(HJ) MINI-ME
|
Mooie Pics Ik denk dat ze een polarisatiefilter gebruikt hebben Hoop dat er morgen wat wind over is want met N-W ga ik morgen maar eens naar Muiderberg
|
|
|
Spikey
|
me sony h2tje ;-) ... mocht je originele willen hebben drop me maar een mailtje
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
denk het ook ja.... ik ga dus niet meer naar muiderberg!!! stelletje balletjes...verschrikkelijk.....op bijna alle spots word er normaal met elkaar omgegaan. ik wilde m'n kite lander op muiderberg en werd compleet (met overduidelijke opzet)genegeerd! en als ik nou hufterig bezig geweest was kon ik dat mischien nog begrijpen maar niets minder was het geval!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De sfeer is inderdaad soms een beetje a-relax.... Begrijp niet waar dat gedrag vandaag komt?? Maar het is voor mij bijna een thuiswedstrijd en vind het wel makkelijk dat ik de windmeter ff kan checken voordat ik in de auto spring... N-W is best lekker in Muiderberg mits je de ruimte hebt
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
lol vond er niks aan op muiderberg maar kan aan mij hebben gelegen dode sfeer ofzo weet niet precies wel oke jumps
|
|
|
Spikey
|
was ook maandag en west, daar wordt toch iedereen depri van ;-) niet echt last van gehad eigenlijk ;-)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
was ook maandag en west, daar wordt toch iedereen depri van ;-) niet echt last van gehad eigenlijk ;-)
tis waarschijnlijk ook maar net wat je gewent bent!!! bij de vriendelijk noordelingen is het altijd zomer!!!
|
|
|
Spikey
|
hehe ;-)
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
AAAhhh melvin.... zijn ze niet lief tegen je geweest, die stoute jongens?? haha
Maar eeh, je hebt gelijk enigzins, Schellinkwood is veel gezelliger.
PS, very nice picas!!!
|
|
|
djb
|
was weer een top dag........ maar goed dat ik vrij had genomen. weer lekker wezen varen
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
stelletje balletjes...verschrikkelijk.....
AMEN!! Melvin binnekort gewoon weer Mirns of Enkhuizen:D
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
AAAhhh melvin.... zijn ze niet lief tegen je geweest, die stoute jongens?? haha
Maar eeh, je hebt gelijk enigzins, Schellinkwood is veel gezelliger.
PS, very nice picas!!!
NOU>....ze zijn idd niet lief!!! zeg jij je anders eens iets van.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
AMEN!! Melvin binnekort gewoon weer Mirns of Enkhuizen:D mirns was vrijdag gewoon hemels... maar workie is ook altijd wel leuk vind ik hoor!!! alleen was het zondag 'n btje vol met beginners en duitsers en beginnende duitsers(de ergste!)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
We zijn wel een beetje of topic bezig maar ja : Mirns was donderdag en vrijdag geen reet aan (grinnik_kitesmiley) Workum is in de zomermaanden altijd erg druk ivm die camping gasten.. Vroeger ging ik ook nog wel eens windsurfen bij Hindelopen maar daar hoor ik nooit wat over Dat is ook een uitgestrekt stukje water.. Het is alleen misschien even lastig starten ivm die dijk...
|
|
|
mightymike
|
AMEN!! Melvin binnekort gewoon weer Mirns of Enkhuizen:D enkhuizen toegestaan of niet
|
|
|
Spikey
|
hanglos .nl -> spots ? :-)
|
|
|