KITE VAKANTIE - Wie gaat mee?

Kitestian

Augustus 01, 2007, 17:50:51
edit2Rapporteer  
Dear Kite boys and girls,
Wie heeft vakantie in Augustus en heeft zin om te kiten??

I have 3 weeks of vacations in August and I'm looking for a cool destination to kite... Fuerteventura, Greece, Egypt, it doesn't really matter. I kite since 2 years now and this year non of my frineds have vacations the same period as me so i'm looking for anyone (or a group) who would also like to book a vacation with me.

If you are planning or if you know someone (or a group) let me know... then we can arrange it and it will also be cheaper for all of us  (grinnik_kitesmiley)

By the way, I'm 25 years old, live in Flevoland since 4 years and yes i speak Dutch just can't write it very good yet  (tong_kitesmiley)

Gr.
Cris
Poke

Antwoord #1 Augustus 01, 2007, 18:02:24
edit2Rapporteer  
He Cris,

Alles goed man??? Was weer beulen in Muiderberg eergisteren he!!!!

Dat klinkt goed man!! Ik zou graag mee willen maar moet helaas werken. Anders was ik zeker meegegaan. Kan je niet in september?? dan kan ik vakantie opnemen en ga ik sowieso met wat vrienden. Je hebt wel goed leren kiten man de afgelopen 2 jaar. Ik weet nog dat je net begon 2 jaar terug en nu maak je gewoon de gekste sprongen.

Ik hoop dat er iemand is die met je mee kan nu. Het is klote dat ik niet mee kan maar ja...

Succes waar je ook naartoe gaat en maak veel foto's!!!!

Gr Poke
Kitestian

Antwoord #2 Augustus 01, 2007, 18:20:46
edit2Rapporteer  
Hey Poke!!
jaa echt zin in mijn vakantie!! In September pak ik gowoon nog een paar dagen vrij wan mijn werk en ga met jullie mee  ThumpsUp

Maar eerst die vakantie in Augustus regelen... jammer dat je niet kan, you are the pro out there!!

Gr.
Cris
Idefixe

Antwoord #3 Augustus 02, 2007, 01:53:01
edit2Rapporteer  
Cris you where @ muiderbeg on last  monday?
mightymike

Antwoord #4 Augustus 02, 2007, 03:01:02
edit2Rapporteer  
eey ik ben al me vakantie dagen kwijt aan zomervakantie  (cry_kitesmiley)ik zal kijken of ik mischien nog iets heb voor een korte break woon trouwens in almere
Kitestian

Antwoord #5 Augustus 02, 2007, 04:29:47
edit2Rapporteer  
Cris you where @ muiderbeg on last monday?

Yes, I was in Muiderberg monday evening... really cool!  ThumpsUp
Kitestian

Antwoord #6 Augustus 02, 2007, 04:35:58
edit2Rapporteer  
eey ik ben al me vakantie dagen kwijt aan zomervakantie (cry_kitesmiley)ik zal kijken of ik mischien nog iets heb voor een korte break woon trouwens in almere

Okeeey, try to arrange some days  :Smiley
Good to know you live in Almere, I live in Lelystad but work in Almere so we'll be in contact!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.