Welke school in nl geeft les met de North Rebel?

joepje

Augustus 03, 2007, 20:12:07
edit2Rapporteer  
Mijn vriendinntje wil eindelijk eens les nemen. Ik vaar zelf de rebel van North. Nu leek het me handig dat ze les krijgt van een school die ook met die kites les geeft.

Weet iemand welke school dit doet??

Thanks InLove
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #1 Augustus 03, 2007, 20:16:32
edit2Rapporteer  
kan je niet gewoon naar een school gaan met je eigen kite slim he ;P
globe

Antwoord #2 Augustus 03, 2007, 20:18:32
edit2Rapporteer  
http://www.flyschool.nl/

vraag even naar André. geeft les op Muiderberg en Wijk volgens mij.
TijN

Antwoord #3 Augustus 03, 2007, 20:18:35
edit2Rapporteer  
Kite Mobile geeft met rebels les!! Workum !
Bass`

Antwoord #4 Augustus 03, 2007, 20:27:09
edit2Rapporteer  
lijkt me idd stuk makkelijker school in de buurt te zoeken en te vragen of die les willen geven met jou kites
michiel v geel

Antwoord #5 Augustus 03, 2007, 20:52:39
edit2Rapporteer  
bas

ik denk niet dat dat snel zou gebeuren want dan moeten de instructeurs ook helemaal bekent moeten zijn met die kite en een rebel zit weer heel anders in elkaar (zeker de bar) dan bijvoorbeeld een starkite van iko
Tom Kite

Antwoord #6 Augustus 03, 2007, 21:06:39
edit2Rapporteer  
bas

ik denk niet dat dat snel zou gebeuren want dan moeten de instructeurs ook helemaal bekent moeten zijn met die kite en een rebel zit weer heel anders in elkaar (zeker de bar) dan bijvoorbeeld een starkite van iko

Ik heb ook al meerdere keren met andere kites les gegeven dan ik normaal doe. En als je IKO instructeur bent mag er toch wel van je verwacht worden dat je overweg kunt met vreemde kites. Het systeem verschilt in princiepe maar weinig met andere merken.
Marijn alias Vos

Antwoord #7 Augustus 03, 2007, 21:08:09
edit2Rapporteer  
bas

Als er een school is die dat niet begrijpt zou ik lekker een andere school zoeken Smiley denk dat de lessen dan ook niet geweldig zullen zijn.

Spikey

Antwoord #8 Augustus 03, 2007, 21:51:41
edit2Rapporteer  
vaak gaat het niet over begrijpen van de spullen maar meer safeties, verkeerde maten voor die dag etc etc ...ik laat mijn instructeur dat ter plekke bepalen en hij is de absolute baas van het moment als ik er niet bij ben ...dus klagen van de leeling heeft ook geen zin...

@ Joep bel me anders ff op ;-)
Tom

Antwoord #9 Augustus 03, 2007, 22:10:16
edit2Rapporteer  
Djowies www.djowies.nl kan lesgeven met de rebel
michiel v geel

Antwoord #10 Augustus 03, 2007, 23:48:58
edit2Rapporteer  
bas

Ik heb ook al meerdere keren met andere kites les gegeven dan ik normaal doe. En als je IKO instructeur bent mag er toch wel van je verwacht worden dat je overweg kunt met vreemde kites. Het systeem verschilt in princiepe maar weinig met andere merken.

nee dat snap ik maar als je les geeft moet jij toch al precies weten wat een kite gaat doen als je iemand eraan hangt die geen id heeft hoe zo'n ding gaat reageren dan lijkt het me handig dat jij het gedrag van de kite kan dromen
kitestertje

Antwoord #11 Augustus 05, 2007, 16:10:42
edit2Rapporteer  
op Texel geven ze ook les met rebels..
zagy

Antwoord #12 Augustus 05, 2007, 17:53:10
edit2Rapporteer  
gasten maakt geen drol uit. Je weet zowiezo wat een kite gaat doen, of het nou een rebel is of een torch. En een bow is een bow dus dat zit zowiezo wel goed
joepje

Antwoord #13 Augustus 07, 2007, 21:45:14
edit2Rapporteer  
volgens mij gaan we een beetje off topic........ waar de school zit maakt me niet uit. Moet uit almelo komen dus reistijd zit er sowieso bij.....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.