Thx voor de reacties mensen heb inmiddels toch bovenstaand setje opgehaald. 2005 materiaal zou idd stukken beter zijn alleen kan ik dat financieel niet in 1 keer redden (een hele set). Dit setje kostte me 475 euro en zowel het board als de kites zien er goed uit. Gozer maakte een vertrouwde indruk en nam enorm veel tijd om alles uit te leggen. Ook alle kites opgepompt enzo, zag er gewoon prima uit. Het zijn weliswaar 4 lijns, magoed als het in 2003 werkte werkt het nu vast nog steeds wel. Op termijn ga ik natuurlijk wel nieuwer spul erbij kopen. De motivatie zakte me wel een beetje in de schoenen toen ie alles uitlegde, tis niet zo simpel als het lijkt allemaal en die 15.5 m2 ziet er opgepompt best pijnlijk groot uit.
Kan toch niet wachten om het water op te gaan! Ben nu aan het informeren naar lessen en daarna zal ik zelfstandig beginnen op zuidlaardermeer aangezien je daar bijna overal kunt staan. Dus bij voorbaat sorry als ik iemand in de weg lig;)
met deze spullen ga je zeker heel wat tijd aan plezier hebben hoor.
Boardje is groot inderdaad, maar spaar gewoon een keer voor een goed boardje, en zorg dat je in de tussentijd je 160 volledig onder controle krijgt. Je 160 daarna lekker bewaren voor de dagen met wat minder wind ;-)