Vraagje

Gertjan

Antwoord #25 Augustus 09, 2007, 16:22:42
edit2Rapporteer  
De Waroo 2007 is ook al in de aanbieding bij verschillende aanbieders. Stuur ze een mailtje en je krijgt een mooie prijs.

Zou voor een 11m gaan, en later een 9 of 7 er bij.
youne nl

Antwoord #26 Augustus 10, 2007, 14:06:13
edit2Rapporteer  
halleeee heb mischien een mooie aanbieding voor je gezien op marktplaats t is een slingshot octane 12 m2  echt een super kite helemaal compleet kost hij daar 350 euro zonder beschadiging met lijnen en bar heb zelf de octane uit 2007 hopelijk heb je er iets aan groetjes jeroen 
Hallo experts,
Ik ben op zoek naar een kite. Nu zag ik op een site een aanbieding van de 10m2 north rebel + board dragon uit 07 voor 1250. Wat vinden jullie van deze kite? en past dit bij een beginner die een aantal lessen heeft gehad?

Ik weeg 70 kilo wil ermee in het buitenland varen waar het op dit moment 10-15 knopen waait.

Het is daar de laatste kite voor deze prijs dus hoor graag wat jullie ervan vinden en of dit bij mij past.

Groetjes, Nooi

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.