Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
meestal is er wel iemand doordeweeks. maar dan moet het wel waaien.... (grinnik_kitesmiley) zet een 1 of 2 dagen van tevoren ff een bericht hier (als je zeker weet dat je gaat) dan krijg je vanzelf aansluiting Ik doe het ook zo en er is altijd wel iemand. succes
|
|
|
180cc
|
Ga je langs zoetermeer dan ga ik wel mee hoor:P
|
|
|
*hoi*
Geen avatar
|
Wij zijn ook van plan te gaan, zijn er rond vijf/zes uur. Wordt gezellig!
mzzl
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Ik wil vandaag, woensdag, vanaf 18.30 u op autostrand of slufter gaan als het blijft waaien. Het is nu 5 beaufort en neemt misschien nog wat toe. Wie nog meer?
Ciao Thomas
|
|
|
Ethicus
|
Ik zit te twijfelen of ik nou morgen of overmorgen moet gaan. De weervoorspellingen lopen een beetje uit één en ik wil beslist de beste dag uitkiezen om naar Oostvoorne te gaan, daar ik een stukje moet rijden om er te komen.
Heeft iemand enig idee wat de meest gunstige dag gaat worden als we kijken naar de windkracht?
|
|
|
chicaro
|
He jongens, is oostvoorne wel een fijne spot met noorden wind??? Hij komt dan van over de maasvlakte en zal wel vlagerig zijn? of valt dat mee.
Dus ik ga denk ik naar mijn (echte) zeespotje vanavond en de komende dagen...
|
|
|
Elevation
|
zal wel rustig zijn op de (echte) zeespot, alhoewel, vrijdag is iedereen er wel bijtijds... veel plezier daar...
|
|
|
R.B.
|
Kijk anders ook is onder de topic titels : kiters uit rotterdam, meld je hier /en/ omgeving leiden den haag
Op deze topic's zitten veel mensen die op autostrand kiten
|
|
|
TtHoM@s
|
jaa morge...(donderdag) ben ik er ook s'avonds
noord valt meestal wel mee hoe vlagerig het is maar is ieder keer ook verschillend
een wat is de echte zee spot? slufter das toch ook niet echt lekker met noord?
|
|
|
Jolien.
|
Morgen ben ik erook =) Noord is vlagerig omdat de wind over het industrieterein komt, maar verdergeen irritant hoge golven, wel irritante klasjes.. maaargoed!
|
|
|
Ethicus
|
Net besloten om vandaag (het is nu 0.00, donderdag) te gaan. We zijn er de hele dag! Whoohoo... P.S. Ik neem een mooi zeil mee om verschillende spullen droog te houden. Voor 10 Euro per uur mogen je spullen er ook onder.
|
|
|
Jolien.
|
Nat wordt t toch wel! lekkerrrrrr boeiend! Ach ja, misschien wil me pa wel onder je zeil anyway, See You!
|
|
|
Jolien.
|
Nu al 16 knopen met stoten tot 20.. ik ben zo weg!
|
|
|
Johan01
|
Ik kom aan het einde van de middag die kant op
|
|
|
samurai
|
yes, effe mn werk afmaken, als een mongool naar huis rijden, spullen pakken en naar het autostrand. Tot vanavond allemaal
|
|
|
|
TtHoM@s
|
haha in het noorde is het miss mooi maar hier valt het vies tegen (tong_kitesmiley)
rond 17:00 / 17:15 zou het op oostvoorne/slufter droog moeten zijn
dus wij gaan waarschijnlijk dan ergents weg
|
|
|
Jolien.
|
Ben net terug.. heel vlagerig, maargoed verder is t wel te doen!
|
|
|
TtHoM@s
|
noord valt meestal wel mee hoe vlagerig het is maar is ieder keer ook verschillend
en ik zat er dus voledig naast het was deze keer echt vlagerig... voor de rest wel lekker avondje
|
|
|
Phyxsius
|
bij deze weze wil ik nog even de kiter bedankt die gisteravond op Oostvoorne m'n boardje kwam terugbrengen Het upwind bodydraggen bij vlagerige wind is iets wat ik blijkbaar nog nooit geoefend had But anyway: thx ! (ik was degene met de oranje-zwarte Fuel)
|
|
|