HELIX REVIEWS, Laat maar komen !!!!

Bodhi

Berichten: 785
Antwoord #100 Augustus 19, 2007, 00:43:29
edit2Rapporteer  
Keej! Als het goed is ben ik vanaf dinsdag weer op de Slufter. Als jij m laat loopen als een dolle ben ik zo blij als 10 anderen!
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #101 Augustus 19, 2007, 00:46:05
edit2Rapporteer  
Nou Fer, laat dat verslagje maar komen hoor  ThumpsUp
Wat betreft de lowend heb ik het vandaag met eigen ogen gezien  schater
Ongelofelijk wat die 12 meter snel vaart......
Heb het zelf ook even kunnen voelen maar wil nog wel een keer hoor.
Hoe makkelijk dat jullie met die 12 hoogte liepen minimaal net zo goed als mijn 16.....
Zelfs andre met zijn gewicht......   (sealedlips_kitesmiley)

C-ya
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #102 Augustus 19, 2007, 01:52:02
edit2Rapporteer  
Keej! Als het goed is ben ik vanaf dinsdag weer op de Slufter. Als jij m laat loopen als een dolle ben ik zo blij als 10 anderen!

Wessel, als je ingehaakt gaat loopen dan kan je het beste zoals je Torch varen. Dus gepowerd tegen de stopper varen. Zorg dat je gepowerd staat en trek de stopper naar beneden om de kite goed gepowerd te houden. De rest weet je. Afhankelik van de windsterkte kan je zelf bepalen hoe heftig het wordt door de positie van de stopper naar boven of beneden te schuiven.

UItgehaakt de strap iets aantrekken uithaken en de rest volgt vanzelf.
Bodhi

Berichten: 785
Antwoord #103 Augustus 19, 2007, 02:04:45
edit2Rapporteer  
Dan zal die low-end het wel te goed doen... Uitgehaakte loops waren tot nu toe niet echt uitgehaakte loops...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.