er zit aan de ene kant een lusje waar je het ijzeren T-pennetje doorheen steekt. Daaroverheen schuif je het rode hulsje.
Ook mijn vraag: als je dit niet eens weet, wat moet je dan met een HP-leash. Vraag het anders aan iemand oop het strand voordat er ongelukken gebeuren!
Maar vooruit; Wat Globe zegt. Dat pinnetje haal je door het lusje heen. Het pinnetje vouw je weer omhoog en schuif je dan in het buisje. Dan kun je hem weer gebruiken.
das volgens mij toch echt geen hp leash die dingen breken geloof mij!
maak jij m maar vast aan je chickenloop als die stuk gaat krijg je van mij een nieuwe dussuh geef je adress maar vast:p
die moet je trouwens gewoon in een kiteknoop leggen niks moeilijks aan lijkt mij. gewoon om je spreader doen .
je neemt het lusje aan t uiteinde dan hou je de leash achter je spreader (je weet wel dat metale ding van je harnass.
dan vouw je als het waren je leash om je spreader ff door t lusje halen en aantrekken als t goed is heb je een schuifknoopie gedaan xD of eigenlijk t zelfde als een kiteknoop.
of je doet m op deze manier bij t ringetje van je powerlijn of weet ik veel wat je hebt aan je kite zodat je t haakje aan jouw kant hebt is misschien zelfs makkelijker
als het toch een HP leash is moet dan moet je m aan je chickenloop vastklippen
1. Je hebt de safety quick release gebruikt. 2. Leg de grijze lus over de pin. 3. Stop de pin terug in de rode release huls. 4. Hou de rode release huls vast met je ene hand en het elastische deel met je andere hand en trek de huls over de pin. 5. Door hard te trekken gaat de rode huls volledig over de pin tot aan de stopperbal.