|
oz
|
Yeaaaaah man! ziet er lekker uit, maar wat een typus klein achter stukkie hebbie man Kan ik nooit mee varen met mn aft CG. Morgen los!, of zo nog ff... OZ
|
|
|
~Kas
|
mooi board man
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Super mooi gedaan weer Leon! Echt weer een pronkstuk :-) Mis alleen de 3e vin aan de achterkant!
|
|
|
Borec
Geen avatar
|
Heel erg gaaf board om te zien. Als ie net zo goed vaart als dat ie eruit ziet! Heb het andere topic ook gelezen, maar daar begijip ik de kaas van. ;-)
|
|
|
Henp
Geen avatar
|
Sjeeesus Leon, wat een achterlijk gaaf board. Niet normaal zeg. Groeten Henk.
|
|
|
Fré
|
Heeee, staan die straps nu wel juist? Just kiddiiiiiiing! Gaaf ding!
|
|
|
wouterb
|
topper kerel. errug benieuwd naar de eerste natte test.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
TNX mannen!! Ik ben ook wel errug te spreken over dit freubeltje. Bytheway...mutippie vandaag getest op Andijk. Supersnel, veel grip en waanzinnig hoogte lopen. Terugvaren op de "nose" is zooo confortabel. Ik was ff bang dat hij wat wiebelig zou varen vanwege de heftige rocker....maar niets van dat! En zo smooth over de golven!! Ik kan iedereen aanraden om een MuTip te bouwen....Ik wil niet anders meer! ( Ik heb nog een twintip over... )
|
|
|
Idefixe
|
en dan voortaan je vlieger ietwat "dichterbij " leggen bij het starten Leon
|
|
|
|
Lord of the Boards
|
Knap stukje werk Leon! Ziet er echt weer superstrak uit.
|
|
|
Morres
|
tis nog steeds gewoon een mutant, alleen wel een heel mooie
|
|
|
Joosdo
|
Mocht er nog plaats zijn voor nog een veer, bij deze leon Naast superstrakke boards is de info deling echt super. Daardoor kunnen technisch minder begenadigde bouwers toch ook op nivo komen. Die tip afwerking met die zaag zo heerlijk lowtech dat ik het zelf niet had verzonnen. Deze karuba is niet nat geweest toch? Mzzl Joost
|
|
|
LeonB
|
............. Deze karuba is niet nat geweest toch?
Mzzl Joost
Yep, gisteren gedoopt (grinnik_kitesmiley).
|
|
|
Joosdo
|
Ik bedoel de kern tijdens het bouwen...
Mzzl Joost
|
|
|
LeonB
|
Oeps...dat bedoel je : De kern is i.d.d. niet nat geweest....dus geen prebending. De springback gecorrigeerd in de rockertafel.
|
|
|
Elevation
|
ff uit nieuwsgierigheid, wat weegt ie, 2400 of zo gok ik gezien layup etc ???
ziet er weer goed uit leon... heb r ff de kracht niet voor, twee dagen top gevaren, misschien dat er morgen nog wat uit m'n handen komt..
wel lappie firestone rubber gehaald in Rokanje, heb nu 1 x 4.30... beetje onhandige maat maar die nukkige mensen verdomde het om me 75 breed te verkopen, maar goed, kan weer ff vooruit..
|
|
|
LeonB
|
2,7 Kg schoon aan de haak (grinnik_kitesmiley). afmeting: 128 x 38.5 cm
|
|
|
Elevation
|
heavy............dude.. maar ja, we moeten ook wel.. bouw ze bij voorkeur op de vooruitgang.. wat die ook zijn zal..
|
|
|
Lord of the Boards
|
Gewicht maak ik me al lang niet meer druk om (zolang het binnen de perken blijft natuurlijk). Flex, flexverloop, outline en afwerking vind ik veel belangrijker. En het belangrijkste is natuurlijk dat het heel blijft. Dat doet meer met de vaareigenschappen dan een halve kilo meer of minder.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Leon, Ik wil hem wel een keer op zee uit proberen Als ie bevalt weet je wel wat ik zou willen..
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
We spreken wel een keertje wat af.. Ik bel je wel een keertje als ik vrij ben en de wind gaat waaien. Maar zo te zien is het de komende week bagger..
|
|
|