Tip voor de beginner.

3e-kiteboarding
Gast
Augustus 10, 2007, 01:49:50
edit2Rapporteer  
Hey beginnertjes (talking to myself also)   ThumpsUp

Vandaag was ik op muiderberg een spot waar t echt super lang sta diep is.
en daar waren al die beginners dicht bij de kant aan het surfen met on shore wind.

ik heb vandaag 4 kites en 1 persoon de boom in zien knallen! dus denk ff lekker na en ga verder het water op inplaats van in het begin te surfen bij de kant waar het echt helemaal niet nodig is om daar te kiten aangezien je nog ver kan staan.

wil geen dooie zien daaro:| ging echt vaak maar net goed!

Tip dus:
Ga bij een spot waarbij t langer diep is verder het water op. als het mis gaat heb je langer de tijd om je saftey te trekken of je controle te herpakken!  ThumpsUp

kreeg hem van iemand anders vond t wel een goeie  ThumpsUp
rhino

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 10, 2007, 12:51:05
edit2Rapporteer  
Op zich wel goed dat je dit op het forum zet, maar je heb er daadwerkelijk wat aan als ze op de spot aanspreekt.
Dan voorkom je de ongelukken!
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Antwoord #2 Augustus 10, 2007, 13:06:37
edit2Rapporteer  
Jij bent toch degene met die roze fluid kite 3e? Nou jij was de meest irritante gast die UREN achterelkaar vlak langs de kant aan het varen was en ook nog eens je kite op het land crashte. Dus mijn klomp breekt vrij ernstig nu ik lees dat jij als zeer matige kiter andere mensen gaat lopen aanspreken.
Ik ben trouwens degene met die bruine fuel, weet je dat vast. Mislukte 
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #3 Augustus 10, 2007, 13:57:50
edit2Rapporteer  
oeps..... (sealedlips_kitesmiley)

3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #4 Augustus 10, 2007, 14:30:26
edit2Rapporteer  
Jij bent toch degene met die roze fluid kite 3e? Nou jij was de meest irritante gast die UREN achterelkaar vlak langs de kant aan het varen was en ook nog eens je kite op het land crashte. Dus mijn klomp breekt vrij ernstig nu ik lees dat jij als zeer matige kiter andere mensen gaat lopen aanspreken.

keb mijn kite niet op de kant gecrasht slimmerik
moet je eerst zien wie er onder de kite staat inplaats van zeggen dat ik t was.

en ik vaar dus echt niet dicht op de kant hoor :|
+ ik ben geen beginner ik heb die kite onder controle en daar gaat t om.

irritante gast? hoezo dat nu weer niemand had last van me ik vaarde ver van jullie vandaan dus loop niet zo te pissen man ga varen of

oh wacht ik vergeet nog iets.

ik vaarde trouwens voornaamelijk net aan t einde van de ballen lijn bij de windsurfers das toch een flink stukje Wink

maja jij hebt vast niks beters te doen spreek die mensen die in de boom hingen ff lekker aan
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #5 Augustus 10, 2007, 14:52:34
edit2Rapporteer  
hier je bewijs beat that Wink

eind ballen lijn nu jij weer;) en was je toch niet to last ofwel ik heb je niet eens gezien.

heb wel zat fotos van die boomhangers maar die post ik maar niet voor je
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #6 Augustus 10, 2007, 14:59:31
edit2Rapporteer  
hier nog 2 bewijzen;)
www.nederland-kite.nl/backloop.wmv
de landing t dichste bij de kant :| uit veiligheid gooide ik de bar naar voren dus lande ik gewoon en drukloze kite over mn hoofd Smiley

www.nederland-kite.nl/varen.wmv
en waar ik weer hoogte aan t lopen was nog meer nodig Smiley

Jolien.

Antwoord #7 Augustus 10, 2007, 15:09:21
edit2Rapporteer  
Jezus doe niet zo kinderachtig 3e-kiteboarding! Als je dicht bij dekant vaart en je bent ervaren kan t net zo goed mis gaan! loser
leeany

Antwoord #8 Augustus 10, 2007, 15:22:40
edit2Rapporteer  
jezus gast... ik had niet verwacht van je dat je er zo sterk tegen in ging...
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #9 Augustus 10, 2007, 15:29:30
edit2Rapporteer  
Jezus doe niet zo kinderachtig 3e-kiteboarding! Als je dicht bij dekant vaart en je bent ervaren kan t net zo goed mis gaan! loser

kan inderdaad tis ook maar een tip de meeste gevorde kiters hebben dat inzicht wel Smiley

3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #10 Augustus 10, 2007, 15:31:15
edit2Rapporteer  

dat azijn pissen moet es stoppen op kitehigh Smiley

t was toch een leuk dagje en t lijikt mij een handige tip maja
youne nl

Antwoord #11 Augustus 10, 2007, 15:32:18
edit2Rapporteer  
moet ff zeggen dat je echt een jammerlijk persoon bent wel een grote bek op t internet maar iemand daar erop aanspreken ho maar beetje jammer lijkt wel een duitser ThumpDown
youne nl

Antwoord #12 Augustus 10, 2007, 15:33:26
edit2Rapporteer  
dit is voor alle twee trouwens ListenToMe
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #13 Augustus 10, 2007, 15:37:21
edit2Rapporteer  
moet ff zeggen dat je echt een jammerlijk persoon bent wel een grote bek op t internet maar iemand daar erop aanspreken ho maar beetje jammer lijkt wel een duitser ThumpDown

tegen wie is die post tegen loopie of tegen mij?
Borec

Geen avatar

Antwoord #14 Augustus 10, 2007, 15:38:42
edit2Rapporteer  

dat azijn pissen moet es stoppen op kitehigh Smiley

t was toch een leuk dagje en t lijikt mij een handige tip maja

Jongens als je fout zit geef het toe en indien niet zeg het gewoon. Dan is het toch klaar? Zit hier nog niet zo lang, maar moet zeggen dat er her en der toch wel een hoop "explosief" gedrag is. Denk na voor je iets opschrijft en maai niet gelijk iemand zijn benen onder zijn lijf vandaan. Opbouwende kritiek moet er zijn, maar breng het op een iets subtielere manier....

Hou het gezellig!!  InLove
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #15 Augustus 10, 2007, 15:40:21
edit2Rapporteer  
ik ben trouwens nog nooit op mijn vaargedrag aangesproken behalve door jouw nu.

hoor alleen altijd dat ik netjes voorrang geef maargoed Smiley iedereen zijn mening maar waarom zo offtopic dan is toch helemaal niet nodig.

als je me persoonlijk wil aanspreken heb je de PM knop en mijn e-mail staat overal op internet thnx

laten we weer ff terug Ontopic gaan.
Psychotic

Antwoord #16 Augustus 10, 2007, 15:52:42
edit2Rapporteer  
Was die scheur in je kite nou zo groot dat ik hem vanaf de ballenlijn kon zien, of vaarde je toch wel akelig dicht op de kant?.......
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #17 Augustus 10, 2007, 15:59:25
edit2Rapporteer  
Was die scheur in je kite nou zo groot dat ik hem vanaf de ballenlijn kon zien, of vaarde je toch wel akelig dicht op de kant?.......

scheur is 30  cm ofzo best groot iig:P Wink
ik wacht op mn nieuwe kitetje deze gaat terug voor reparatie maja ik als kiteverslaafde kan niet zonder kite:P dus dan maar even geinporviceerd varen hae:P zit doorzichtig tape op dus je kan er idd doorheen kijken YeSS

:Smiley
jelmerboy

Geen avatar

Antwoord #18 Augustus 10, 2007, 16:22:18
edit2Rapporteer  
@ 3e-kiteboarding,

Sorry maar met je gelul over beginners, je bent er zelf ook 1... Of mag ik dat niet zeggen omdat jouw board beter is dan de mijne en ik niet kan varen?
Was jij niet de persoon die 30 meter uit de kant sprong op Noorderplassen, en het nog presteerde dat ik bij het filmen weg moest rennen met mijn gekneusde knie, omdat JIJ GEEN controle had over de kite? En dus recht op mij invloog.

gillion,  3e kiteboarding staat zeker voor het geval dat jij mij in 3 dagen tijd voor de 3e keer pislink maakt vanwege je houding richting anderen EN mij?

hier nog 2 bewijzen;)
de landing t dichste bij de kant :| uit veiligheid gooide ik de bar naar voren dus lande ik gewoon en drukloze kite over mn hoofd Smiley

goh wat is dat toch een enorm bewijs... 20 seconde over een dag van een paar uur. Daarnaast kunnen wij beginners jou proffesional vertellen dat je bij een backloop dit doet uit de pop... En niet met je kite insturen...
Sorry maar als beginner kon ik het even niet laten om je te corrigeren 'gozah'...

maja jij hebt vast niks beters te doen
HAHAH grappig, die indruk kreeg ik ook van jou!
jelmerboy

Geen avatar

Antwoord #19 Augustus 10, 2007, 16:25:29
edit2Rapporteer  

hoor alleen altijd dat ik netjes voorrang geef maargoed Smiley iedereen zijn mening maar waarom zo offtopic dan is toch helemaal niet nodig.

hoort die kite geen bow te zijn?
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #20 Augustus 10, 2007, 16:43:18
edit2Rapporteer  
@ 3e-kiteboarding,

Sorry maar met je gelul over beginners, je bent er zelf ook 1... Of mag ik dat niet zeggen omdat jouw board beter is dan de mijne en ik niet kan varen?
Was jij niet de persoon die 30 meter uit de kant sprong op Noorderplassen, en het nog presteerde dat ik bij het filmen weg moest rennen met mijn gekneusde knie, omdat JIJ GEEN controle had over de kite? En dus recht op mij invloog.

gillion,  3e kiteboarding staat zeker voor het geval dat jij mij in 3 dagen tijd voor de 3e keer pislink maakt vanwege je houding richting anderen EN mij?

hier nog 2 bewijzen;)

goh wat is dat toch een enorm bewijs... 20 seconde over een dag van een paar uur. Daarnaast kunnen wij beginners jou proffesional vertellen dat je bij een backloop dit doet uit de pop... En niet met je kite insturen...
Sorry maar als beginner kon ik het even niet laten om je te corrigeren 'gozah'...
Ohooo... wat hoor ik nu weer allemaal 3e!
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Antwoord #21 Augustus 10, 2007, 17:17:12
edit2Rapporteer  
Ik vond het allemaal wel best dat jij zo vlak langs de kant voer woensdag, vaak niet meer dan 1 meter, maar dan moet je niet anderen vertellen dat zij het niet moeten doen. Je moet zowieso niet zo dicht langs de kant daar varen, ookal ben je pro.
Ik snap het wel hoor, je wilde natuurlijk je Fluid kite aan iedereen laten zien, dat is wel goed gelukt, want de scheur was goed te zien voor iedereen.
En ja, je crashte je kite wel op het land. Verder snapte eigenlijk niemand langs de kant waar jij mee bezig was de hele tijd. Maargoed, volgende keer als ik je weer zie varen zo vlak langs de kant zeg ik er wel wat van. En aan je vaarstijl te zien ben je ook net begonnen
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #22 Augustus 10, 2007, 17:19:41
edit2Rapporteer  

Dat is precies de reden waarom ik t zeg je leest toch ook niet dat ik t niet heb gedaan ofwel ?

achteraf dingen inzien is ook goed.

en daarom zeg ik nu van tevoren dat mensen t niet moeten doen!
toen ging t goed gelukkig maar had anders kunnen gaan Wink

hey we all make mistakes

dus je hebt gelijk jelmer maak je niet zo druk :|

ik zou niet zeggen dat ik die fouten niet heb gemaakt we all make mistakes komop mannen give me a break
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #23 Augustus 10, 2007, 17:21:41
edit2Rapporteer  
Ik vond het allemaal wel best dat jij zo vlak langs de kant voer woensdag, vaak niet meer dan 1 meter, maar dan moet je niet anderen vertellen dat zij het niet moeten doen. Je moet zowieso niet zo dicht langs de kant daar varen, ookal ben je pro.
Ik snap het wel hoor, je wilde natuurlijk je Fluid kite aan iedereen laten zien, dat is wel goed gelukt, want de scheur was goed te zien voor iedereen.
En ja, je crashte je kite wel op het land. Verder snapte eigenlijk niemand langs de kant waar jij mee bezig was de hele tijd. Maargoed, volgende keer als ik je weer zie varen zo vlak langs de kant zeg ik er wel wat van. En aan je vaarstijl te zien ben je ook net begonnen

woensdag t gaat hier over donderdag Wink
4 gasten in de boom dat vind ik toch best veel op een paar uur :|
om precies te zijn 4 in 4 uur geloof ik zelfs

Naish........what else???

Antwoord #24 Augustus 10, 2007, 17:22:12
edit2Rapporteer  
Ik maak regelmatig klappertje waarna ik makkelijk 50 meter achter m'n kite wordt meegesleurd, iets wat ik ook regelmatig bij andere gevorderde of beginners zie. Wanneer je met flinke snelheid op de kademuur (bij voetpad) klapt heb je het toch slecht. Vooral in Muiderberg moet je je realiseren dat je een mega obstakel voor je neus hebt.
Wanneer je 1 jaar kite denkt je dat voldoende ervaring hebt en denk je lachend terug aan je eerste meters, na 3 jaar kiten denk je wederom dat je veel ervaring hebt en denk je lachend terug aan de blunders die je na 1 jaar kiten maakte, na 7 jaar kiten leer ik nog steeds........iedere sessie!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.