Breaker van Friesche vlag!

Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #25 Augustus 10, 2007, 03:31:56
edit2Rapporteer  
No Problemo.. kan wel weer een hele discussie over gevoerd worden iig
Rikkediedoo
Gast
Antwoord #26 Augustus 10, 2007, 03:32:25
edit2Rapporteer  
Boycotten die melkboeren !!!!
Eens goed een paar scheppen zand door de koffie
doen. Dat zal ze leren !!
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #27 Augustus 10, 2007, 15:10:26
edit2Rapporteer  
God, 2 topics in 1 gevlochten?!
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #28 Augustus 10, 2007, 15:37:46
edit2Rapporteer  
Dat houdt het Forum overzichtelijker  ThumpsUp
Joris

Berichten: 1631
Antwoord #29 Augustus 10, 2007, 16:06:59
edit2Rapporteer  
Oh juist wel Idefixe !!! Tijdens onze 150km downwinder had ik er 3 bij me en dit werkte echt perfect. Lekker cruisen met een breaker in je mond. Dus domme melkboeren ga zo door.

DAMMIT!!!! dat ik daar niet op ben gekomen!!!! Waar laat je ze?
Bazaki_Thijs

Berichten: 217
Antwoord #30 Augustus 11, 2007, 00:01:56
edit2Rapporteer  
Tijdens de downwinder had ik een droogpak aan dus daar kun je ze gewoon in gooien. Als je dan ook nog een camelbag om doet, blijven ze ook nog een beetje boven in je pak Grin
Stuntman

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #31 Augustus 11, 2007, 15:17:08
edit2Rapporteer  
Ik ben teamleider van het stuntteam dat de reclame gemaakt heeft. De man wordt inderdaad door een auto voortgetrokken. Er is bij het bedenken van de reclame wel degelijk rekening gehouden met het imago van kitesurfers. Daarom is alles expres zwaar overtrokken. Niemand zal dit toch serieus nemen? Kom op nou. Het is gewoon humor. En wat de locatie betreft zaten jullie er ietsje naast. Wassenaar.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #32 Augustus 11, 2007, 16:44:15
edit2Rapporteer  
eeeeuuuhh HUMOR???????  vorig jaar ging er dus een kitesurfer ( zonder verstand) @ Mirns op ongeveer dezelfde manier door het publiek en sleurde een oudere dame dusdanig mee dat deze met de ambulance mee mocht. Vervolgens lullen als een brugman bij de gemeente dat dit "soort dingen" echt uitzonderingen zijn. ( om de spot open te houden)  En nu gewoon als "grapje" dit soort filmpjes inelkaar zetten.....
Ik heb het op hanglos ook al eens gezegd: jij moet gewoon met je vingertjes van een vlieger afblijven joh. Dit soort acties is dus KEIHARD schadelijk voor onze sport.
Stuntman

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #33 Augustus 11, 2007, 17:10:02
edit2Rapporteer  
Nee man, die druiloor die dat omaatje omver kegelde heeft jouw sport beschadigd. Ik probeer dat alleen te relativeren met wat humor.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #34 Augustus 11, 2007, 17:29:22
edit2Rapporteer  
Nee man, die druiloor die dat omaatje omver kegelde heeft jouw sport beschadigd. Ik probeer dat alleen te relativeren met wat humor.
ongelukken en kitesurfen is volgens mij niet echt een "humoristische" combinatie.
Petteflat

Berichten: 179
Antwoord #35 Augustus 11, 2007, 18:08:17
edit2Rapporteer  
ongelukken en kitesurfen is volgens mij niet echt een "humoristische" combinatie.
Nou gelukkig, de humorpolitie is gearriveerd. Jongens geen grappen meer over oorlog in Irak, gediscrimeerde homo's, neergestorte vliegtuigen, belgen, en onelukken in het kitesurfen.
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #36 Augustus 11, 2007, 19:03:13
edit2Rapporteer  
Reclame filmpje gezien en zie de humor er wel van in.
Kom op mensen wel een beetje relativeren.

@ idefixe misschien iets meer je favoriete drank innemen en dan nog eens kijken.
Het is maar een reclame filmpje.

Een jaar of wat geleden had je een soort gelijk filmpje alleen ipv een kite werd de desbetreffende persoon door een hond voort getrokken.
Kan me niet herrinneren dat geheel hondliefhebbend nederland zij dat dit slecht voor de beeldvormingen voor hondenl was.

Gewoon met z'n allen laten zien dat dit in het echt NIET gebeurd.
En dwazen vooraf aanpakken en niet de schade te proberen te beperken door achteraf verontschuldigingen aan te bieden.

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #37 Augustus 11, 2007, 20:17:32
edit2Rapporteer  
pfff 't is maar een filmpje:
Stanley kerel: neem een biertje en realiseer dat de ongein van het filmpje gewoon keiharde realiteit is:
http://www.hanglos.nl/asp/gal/pic.asp?galleryid={E86AF38F-C839-4E26-8164-3D774377006A}

"gewoon met z'n allen laten zien dat dit niet in het echt gebeurd............"   

Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #38 Augustus 12, 2007, 04:48:12
edit2Rapporteer  
pfff 't is maar een filmpje:
Stanley kerel: neem een biertje en realiseer dat de ongein van het filmpje gewoon keiharde realiteit is:
http://www.hanglos.nl/asp/gal/pic.asp?galleryid={E86AF38F-C839-4E26-8164-3D774377006A}

"gewoon met z'n allen laten zien dat dit niet in het echt gebeurd............"




Link werkt niet zal helaas dan wel een foto welke mijn ongelijk bewijst.
Maar een reden des te meer om elkaar vaker aan te spreken op onverantwoord gedrag op de spots.

Helaas vind je in elke sport idioten die het voor de goedwillende verkloten.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #39 Augustus 12, 2007, 05:08:37
edit2Rapporteer  
Ik vond het wel lachen eigenlijk, lekker droog. Ik heb het een aantal keer in het echt zien gebeuren en als ik er aan terugdenk zie ik ze nu ook met een breaker in hun mond langskomen  (tong_kitesmiley)
Lord of the Boards

Berichten: 869
Antwoord #40 Augustus 12, 2007, 05:35:54
edit2Rapporteer  
Ik heb ook van dichtbij meegemaakt dat iemand zoiets overkwam op Workum. Het was vorig jaar op 3 september. Ralph overleed een week later.............

Ik denk niet dat deze reclame de kitesport zal schaden, maar ik weet wel zeker dat mensen (vrienden/ familie) emotioneel geraakt kunnen worden door zoiets te zien. Nogmaals, ik denk niet dat het schadelijk zal zijn voor de sport. Het is alleen jammer dat de draak gestoken wordt met iets serieus dat in real life te veel mensen het leven heeft gekost. Daarom vind ik het wel ongepast.
Snowman

Berichten: 264
Antwoord #41 Augustus 12, 2007, 17:51:06
edit2Rapporteer  
Lastige discussie maar dit filmpje zit toch wel duidelijk op de grens.
Persoonlijk vind ik hem erg flauw en dom (zeg maar SBS-6 niveau).

Friesche Vlag (en/of de ingehuurde reclame makers) zijn ook niet consequent. Die freestyle motorcrosser (of hoe heet die sport) in eerder filmpje maakt zijn sprong mooi af (dat filmpje is klasse). Waarom trekt FV die lijn niet gewoon door met andere sporten ?

Promotie voor de kite sport is het in ieder geval zeker niet.

Theo (die weereens sinds lange tijd post)
Tjok
Gast
Antwoord #42 Augustus 16, 2007, 03:57:49
edit2Rapporteer  
Lekker nep dat filmpie van Friesche Vlag, zag hem laatst voorbij komen dit komt de kite sport niet ten goede nu denken de mensen die de sport niet goed kennen meteen dat het een levensgevaarlijke sport is waarbij mensen vol over het strand worden getrokken maargoed.... Hij is wel droog moet ik zeggen haha

Hang looooose
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.