Ocean-Limbo
|
Sorry Bas,
Zit er niet in. Moet werken! Trouwens voorspellingen zijn heftig (31 knopen!!)
Veel plezier.
Zaterdag wordt toppie!!
|
|
|
witte
Geen avatar
|
He Louk
Zaterdag ben ik er ook misschien moeten we maar eens afspreken om samen te sturen naar kess.
michiel
|
|
|
Basjuh
|
Ik stuur wel mee. Hoeveel man aan een stuur?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
He Witte en Basjuh,
Als er gestuurd wordt dan doe ik dat want ik ben het oudste.........(hehehehe)
Voorspellingen zijn WEST. Ik Kessenich dan okee???
Grtz.
Louk
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Voorspellingen zijn WEST. Ik Kessenich dan okee???
Grtz.
Louk
is niet helemaal om over naar huis te schrijven, maar zeker vaarbaar!
|
|
|
Basjuh
|
of we rijden naar zee? brouwersdam? Oostvoorne?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Guru meldt zuid-west voor as. zaterdag. 21 knopen!!
Dat wordt knallen!
Grtz.
|
|
|
Basjuh
|
Ze geven nu niks meer voor de zaterdag. Als je je knopen wilt moet je ze toch echt in je zakdoek maken. Zondag zal de dag worden zoals er nu voor staat................ Afwachten dus.....
Wie gaat er dan allemaal richting Kessenich sturen?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Nou ik ben van de partij.
Trouwens Morres heeft mij geblokt voor het forum nieuw & discussies. Kan weinig hebben dat pantoffeldierje.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Nou ik ben van de partij.
Trouwens Morres heeft mij geblokt voor het forum nieuw & discussies. Kan weinig hebben dat pantoffeldierje.
zeg louk, wat heb je voor flauwekul uitgehaald dan? ik ga vanmiddag ff kijken oft wat is.....anyone????? ben er rond 14.00
|
|
|
Basjuh
|
wie? wat? waar? wanneer? hoe laat? enz................... Rik zou zondag gaan. Ik voel me geen 100% maar probeer/hoop ook te komen dit weekend........
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
morgen weer???? m'n maatje is er zo rond 13.00; ik ook hopefully! heb t alweer gezien op de finder/guru: dit wordt een feestweekend zowel za als zo... en vlak bij huis, woehaaaaa
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik ga zondag zo rond 12.00 uur.
Rik en Bas gaan jullie ook? Iets afspreken? Danny?
Wimt zit in Friesland.
Grtz.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Ik ga zondag zo rond 12.00 uur.
Rik en Bas gaan jullie ook? Iets afspreken? Danny?
Wimt zit in Friesland.
Grtz.
m'n maatje bart en ik morgenmiddag rond 13.30 zondag nog niet bekend....mss 's morgens even... see ya
|
|
|
witte
Geen avatar
|
he mannen
Zondag ben ik er ook, voorspellingen zijn super. Hopen op niet teveel regen!
michiel
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ziet er goed uit (21 knopen, 12 graden) voor morgen.
Ben er zo rond 12.00 uur
|
|
|
Basjuh
|
Ik kan nog niks zeggen. wilde vandaag ook gaan maar heb waterdunne.................... dus niet in orde. Rik wilde wel gaan. Ik kijk eerst hoeveel broeken ik nog bevuil...............
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo allemaal,
Ziet er voor komende eek tot en met zaterdag weer goed uit. Het wordt wel kouder maar dat is voor ons bikkels geen probleem.
Toch?
Op Kessenich werd vandaag een warme wind met een penetrante geur waargenomen. Daarnaast was op het water een spoor te zien van een onbeschrijfelijk bruin, groene kleur...
Gelukkig was Basjuh vandaag hersteld van zijn maagklachten.
Grtz.
baai de wee: vogende keer betaal ik je de vijf euri terug (bas)
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
het was een top weekend mannen!! vr za zo gevaren met de vrijdag wel als meest constante dag qua wind...fotootje nog van ben de blonde belg..de rest had ik niet in het vizier.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
basjuh, rik (denk ik), thieu en de man met de vegas uit zuid limburg (naam weet ik niet) allen op de mooiste spot die belgisch limburg rijk is, woehaaaa
|
|
|
witte
Geen avatar
|
he danny
De man met de vegas ben ik michiel alias de witte. Top weekend leek wel voorjaar met die temperatuur.Hoefde eindelijk niet in mijn pak de verwarming aan te zetten.
Michiel
|
|
|
Basjuh
|
wat is het stil hier????? Is iedereen ziek? ik ben trouwens wel weer aan de sproeipoep geweest. zijn er meer mensen die daar last van hebben? ik hoop het niet want dan zou het wel eens aan het water kunnen liggen.
Gaat er nog iemand....................
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Stil???
Ik was vandaag op Kessenich. HEEEEEERLIJK!!!!
Mooi zonnetje, strak windje en SSSSSSSSSTIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLL.
Ik was er in mijn uppie en heb heerlijk van 14.00 tot 16.30 kunnen kiten.
Gelukkig heb ik geen last van racekak. Lijkt me trouwens ook sterk dat het door het Maaswater komt want door de lage temperartuur hebben ziekteverwerkers zoals de blauwwieralgbacilvirus of zo iets, weinig kans.
Misschien zondagochtend nog liefhebbers. Wind is wel WEST.
Grtz.
|
|
|