Ocean-Limbo
|
Klopt!!!
Misschien dan toch maar een doekje van plezier????
Haha!
Hoe is WEST op Kessenich???
|
|
|
Joy.H
|
hey, hoe is de temp. van het water??? in wat voor spulllen varen jullie en hebben jullie het nog koud???? gr.Joy
|
|
|
Basjuh
|
Hej die Joy,
Vorige week was het natuurlijk een super weertje. Nu is het weer kouder aan het worden...... Maar ik vaar met 5/3 pak, daaronder nog pakkie voor onder je pak met een cap eraan, schoentjes en handschoentjes. Veel minder zou ik niet aandoen als ik jou was. Dat is nog goed te doen als je niet teveel gaat zwemmen. Voordat je gaat bevriezen zou ik wel zorgen dat je niet alleen bent, dus even hier vragen wie er nog meer gaat ofzo.
Tot op het water...........
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hi Joy,
Laten we voorop stellen: WIJ ZIJN BIKKELS.
En iedereen weet dat bikkels het NOOIT maar dan ook NOOIT koud hebben. Normaal varen wij in dit jaargetijde gewoon in ons zwembroekie of shorty, maar om ons toch enigzins aan te passen aan andere watergebruikers zoals duikers, surfers en wakeboarders trekken wij in het winterseizoen het volgende aan:
een wetsuit 3/5 met daaronder een shorty of zo'n titaniumdingetje. Zodra de temperatuur boven de 10 graden is, volstaat de wetsuit.
Wel altijd iets op het hoofd en aan de handjes en voetjes!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Gaat er morgen nog iemand naar Kessenich??
|
|
|
|
diesel oo7
|
hoi kerels heb eindelijk mijn bandits terug heb een zeer mooi weekend gemist zag ik . zoals het er nu naar uit ziet gaat het donderdag poeieren 20tot28knopen en zw al ser nog mensen gaan let me now dan neem ik weer eens een dagje vrij.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zaterdag wil/kan ik wel gaan. temperatuur -2!!!!
|
|
|
Denice
|
Nou mannen, ik zal effe inhaken hier. Mijn naam is Marc en woon in Venlo. 43 jaar al, maar zeker geen ouwe lul!! Was vroeger een fanatiek surfer, maar ben sinds 2 jaar helemaal om naar het kitesurfen. Vaar met een crossbow 12m en een 555. Kan iemand me de route beschrijven vanaf Roermond naar Kessenich, dan zal ik me daar binnenkort een keer laten zien ( als het iets warmer word !! ) Hoe zit het met de vlagerige wind daar? Vroeger met windsurfen had ik daar een pesthekel aan, met kiten heb je daar wat minder last van weet ik.
|
|
|
diesel oo7
|
hoi marc kijk even op masurfspot.be dan vind je de weg wel wie gaat er nu morgen of ben ik weer de enige echte
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
wie gaat er nu morgen of ben ik weer de enige echte david, jij bent de enige echte bikkel tis f.kking ijskoud aant worden man! gr danny
|
|
|
diesel oo7
|
morgen zal nog wel net gaan heb mijn bandits 2weken niet gehad dus ben weer erg gebrand om weer te gaan knallen
|
|
|
Ocean-Limbo
|
waarschijnlijk zalik er ook zijn zo rond 13.30.
Grtz.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
waarschijnlijk zalik er ook zijn zo rond 13.30.
Grtz.
me too!!!!! ik ben er rond 14.00!!!! tot straks!!
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
was een lekker middagje heren!! present waren limbosurf, bart, andy en diesel007 en de gek zelf 13m gevaren t was erg vlagerig, en qua kou is dit toch wel n beetje de grens hoor, brrrrr morgen ff kijken wsl of t wat is....
who's in?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Idd, lekker middagje. Ziet er goed uit voor zondag, wel iets kouder.
Maar een thermosfles met hete thee doet wonderen!
Ik zal er zo rond 13.00 uur zijn.
|
|
|
diesel oo7
|
is er zondag nu nog iemand geweest leek me helemaal niets te waaien. vrijdag was toch een mooie dag. maar inderdaad danny kwa koude was dit wel de limit
|
|
|
Ocean-Limbo
|
was zondag graag gegeaan maar (zucht) geen wind.
Ga morgen enkele dagen naar Workum, daar staat een stevige wind!
|
|
|
diesel oo7
|
ok veel succes want het word weer warmer
|
|
|
diesel oo7
|
ik ben een kitetrip aan het voorbereiden ergens in mei rond de 10e we zijn momenteel al met 2 als er nog mensen zijn die zin hebben om met ons mee te gaan. laat dan iets weten. zou te gek zijn om met een deel makiters naar eygypte te gaan. de reis gaat naar el gouna geintereseerden laat iets horen
greetz
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
ik ben een kitetrip aan het voorbereiden ergens in mei rond de 10e we zijn momenteel al met 2 als er nog mensen zijn die zin hebben om met ons mee te gaan. laat dan iets weten. zou te gek zijn om met een deel makiters naar eygypte te gaan. de reis gaat naar el gouna geintereseerden laat iets horen
greetz
een no-go voor mij david...ga in mei een weekje golfsurfen in biarritz...
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Goed initiatief....helaas heb ik al voor het hele voorjaar een camping geboekt bij Vrouwenpolder. Ik heb mijn centjes dus al uitgegeven.
Grtz.
Louk
|
|
|
diesel oo7
|
Geplaatst: Vr 08 Feb, 2008 11:41:40 Onderwerp: nieuwe boards 2008
-------------------------------------------------------------------------------- de nieuwe f-one boards zijn vanaf het einde van de maand leverbaar check vooral de nieuwe trax er zitten nu nieuwe pads op(pro pads) check even de f-one site ga naar boards en dan kan je een filmpje of fotos van de boards zien voor info kan je altijd bij mij terecht
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Vrijdag rond 13.00 uur ziet er goed uit op Kessenich!!
LIEFHEBBERS????
|
|
|