kiters uit limburg????

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #200 April 13, 2008, 23:37:22
edit2Rapporteer  
Fijn om te lezen dat dieseltje kapot is na het beulen van gister.
Ik dacht al dat het aan mijn leeftijd lag dat ik gisteren al om 7 uur doodop op de bank lag en vandaag in alle lichaamdelen spierpijn heb

HEERLIJKE SPORT, DAT KITESUTFEN!!!

Ps mijn vrouw heeft afgelopen nacht geen last van  mij gehad  Grin
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #201 April 14, 2008, 16:58:33
edit2Rapporteer  
wacht op je verslag danny
geen verslag...met 3 kids kan je niet er niet altijd bij zijn, haha!
zie dat jullie allemaal dikke pret hebben gehad! top!
hopelijk kan ik komend wiek weer aan de bak!
Ron

Berichten: 71
Antwoord #202 April 14, 2008, 21:46:17
edit2Rapporteer  
Zaterdag was zekers een lekker dagje, fijn ff mijn PIII 8m kunnen testen waar ik nog niet mee het water op was geweest, ging wel lekker toen de wind op zijn hardst was. Daarna met de Speed 13m was het wat minder, kreeg wat problemen met mijn lijnen en uiteindelijk merkte ik dat een toming lijntje kapot was waardoor de kite niet meer fijn vloog, ben ik maar gestopt...  Ben ook behoorlijk brak geweest na de inspanningen van zaterdag maar had ervoor en erna ook nog nachtdienst..  Undecided

en ik was samen met limbo de enigste local

Hej Diesel, volgende keer ff kennis maken dan mag je mij ook bij de locals meetellen  Grin, heb wel ff met Limbo gebabbeld, was top!

Cya all next time  Joepie
Ron

Berichten: 71
Antwoord #203 April 14, 2008, 23:12:29
edit2Rapporteer  
Toevallig nog iemand die morgen (dinsdag) vrij heeft en zin heeft om te kiten? Ben aan het denken om naar strand Horst te gaan, voorspelling is 12knp maar met een beetje mazzel waait het wel wat harder... Laat maar wat weten  Wink
witte

Geen avatar

Berichten: 56
Antwoord #204 April 15, 2008, 02:26:16
edit2Rapporteer  
he mannen

lang niet meer gezien, jammer genoeg dit weekend niet op het water kunnen staan.
Ik had een ziekenboeg thuis(zoon en Vriendin ziek.)
Super dat er weer eens een goede dag op Kes. is geweest.
Loek. ik dacht dat jij wel op vrouwenpolder was geweest?
Tot Kites Michiel
PaulK

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #205 April 16, 2008, 02:45:36
edit2Rapporteer  
He surfers,

Ik was er voor het eerst zaterdag in Kess. Heb erg genoten. Mooie spot! Goed te doen qua rijafstand - voor mij Eindhoven. En gezellig! Leuk om even met you locals - Louk, Ron - gesproken te hebben.

Louk, ik heb je eerder een PB gestuurd via dit forum maar weet niet zeker of het goed aankomt. Iets ontvangen? Ik heb inmiddels mijn depowerkoord vervangen van mijn Pulse 13 die hing aan een 'zijden draadje'. Louk, jij had het over een spray die je daar op spuit. Welke was dat ook alweer?

Groeten,
Paul
diesel oo7

Berichten: 515
Antwoord #206 April 16, 2008, 16:40:01
edit2Rapporteer  
waar gaan we zaterdag heen?
tot nu toe oosten wind?
diesel oo7

Berichten: 515
Antwoord #207 April 16, 2008, 16:47:43
edit2Rapporteer  
heb nog eens goed gekeken
misschien nog mensen die vrijdag mee naar vrouwenpolder gaan?
PaulK

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #208 April 16, 2008, 23:12:58
edit2Rapporteer  
Laat even weten als je gaat vrijdag. Ik denk erover een snipperdagje te nemen dan wil ik ook wel die kant op. Ervaring bij Vrouwenpolder met oostenwind?
witte

Geen avatar

Berichten: 56
Antwoord #209 April 17, 2008, 01:26:18
edit2Rapporteer  
vrouwenpolder is goed te doen met oosten wind.
Het nadeel is dat het zeer druk kan zijn met deze wind richting omdat er weinig spots zijn met oostenwind.
Een andere spot in zeeland is borsele.
Michiel
diesel oo7

Berichten: 515
Antwoord #210 April 17, 2008, 17:09:14
edit2Rapporteer  
paul bel me eens dan kan je morgen wel mee met me

0032495155722
gr david
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #211 April 17, 2008, 17:24:31
edit2Rapporteer  
misschien zie ik jullie nog net; ik kom denk ik einde middag naar v'polder; ik rijd via g'dam, en als het daar goed is, blijf ik daar....
let op david! rond hoog water is v'polder helemaal leuk omdat de golven dan mooi kunnen zijn, en dat is morgen rond 14.00: have fun!!!

gr danny
Denice

Berichten: 186
Antwoord #212 April 17, 2008, 20:24:51
edit2Rapporteer  
Kun je met oostenwind in Kessenich uit de voeten?
Woon in venlo, vaar met een xbow 3 12m2
Ik hoor het wel.
Lees net dat Vrouwenpolder met oostenwind ideaal is, wie heeft er ervaring?
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #213 April 18, 2008, 04:02:38
edit2Rapporteer  
He surfers,


Louk, ik heb je eerder een PB gestuurd via dit forum maar weet niet zeker of het goed aankomt. Iets ontvangen? Ik heb inmiddels mijn depowerkoord vervangen van mijn Pulse 13 die hing aan een 'zijden draadje'. Louk, jij had het over een spray die je daar op spuit. Welke was dat ook alweer?

Groeten,
Paul

Hi Paul,

Om de slijtage van je powerkoort te verminderen moet je hem met sexwax (dit is echt geen grapje) Grin insmeren. Ik heb die van mij bij ROHA gekocht.

Was je nog op tijd thuis om jouw jongens op te halen .....?

Dit weekend ben ik waarschijnlijk in Vrouwenpolder...

Grtz.

Louk
Denice

Berichten: 186
Antwoord #214 April 18, 2008, 22:46:41
edit2Rapporteer  
Sorry dat ik niet gereageerd heb op berichtjes , maar ik moest plotseling werken!
Volgende keer beter.
Ron

Berichten: 71
Antwoord #215 April 19, 2008, 11:15:35
edit2Rapporteer  
Hej luitjes,

Wie gaat er zondag naar een leuke spot? Vrouwen polder (ben ik nog nooit geweest) of nog wat beters? Laat even wat weten dan kunnen we wat afspreken  ThumpsUp

Cya
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #216 April 19, 2008, 22:20:17
edit2Rapporteer  
Hej luitjes,

Wie gaat er zondag naar een leuke spot? Vrouwen polder (ben ik nog nooit geweest) of nog wat beters? Laat even wat weten dan kunnen we wat afspreken  ThumpsUp

Cya
check eerst de wind goed, want erg veel lijkt het niet te gaan worden.....t zou jammer zijn voor de lange rit...
Ron

Berichten: 71
Antwoord #217 April 20, 2008, 03:47:04
edit2Rapporteer  
check eerst de wind goed, want erg veel lijkt het niet te gaan worden.....t zou jammer zijn voor de lange rit...
[/quote]

Hej Danny, de windvoorspelling is daar inderdaad een stuk minder geworden..  Dat word niks..

Zie dat Muiderberg nog wel een optie is.. Iemand die die kant uitgaat of naar een andere spot waar het wel te doen is morgen of blijven we lekker thuis  Undecided
PaulK

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #218 April 20, 2008, 04:23:02
edit2Rapporteer  
Louk, thanks!
Ben afgelopen vrijdag met David naar Vrouwenpolder geweest. Top dagje!

Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #219 April 20, 2008, 05:00:16
edit2Rapporteer  
uhm ja zie post onder ThumpsUp
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #220 April 20, 2008, 05:01:12
edit2Rapporteer  
Louk, thanks!
Ben afgelopen vrijdag met David naar Vrouwenpolder geweest. Top dagje!



jij vooral lekker thuisblijven!!!!!!  en als je gaat hoopp ik dat het opeens windstil is ThumpsUpschater Kiss (muahaha krijg je nog terug van paar posts eerder)
  loser Tongue
PaulK

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #221 April 20, 2008, 06:19:07
edit2Rapporteer  


jij vooral lekker thuisblijven!!!!!!  en als je gaat hoopp ik dat het opeens windstil is ThumpsUpschater Kiss (muahaha krijg je nog terug van paar posts eerder)
  loser Tongue


???
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #222 April 20, 2008, 06:49:41
edit2Rapporteer  
o sh*t sorry paul was niet voor jou bedoeld maar op een maat die me een aantal berichten terug kl*te met het feit dat ik moest werken.
mijn excuses ThumpsUp Wink
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #223 April 20, 2008, 06:50:23
edit2Rapporteer  
was bedoeld voor RON Tongue Wink
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #224 April 21, 2008, 03:36:51
edit2Rapporteer  
nou ehhh...ga ik vandaag met de kleine fietsen bij thorn in de buurt...denk ik van nou, weinig wind........zie ik in de verte een kite in de lucht hangen....verrekijker erbij..ja hoor, een speed II...ik erheen gefietst, en die gast maar planeren met dat doek en een grote deur onder z'n voeten..retevlak water...t zal niet meer als 8 a 9 knoopjes zijn geweest....mooi om te zien.....
verder iemand toch nog naar zee gereden????

verder: diesel 007: ik ben niet zo van het mobiel naar belgie bellen, maar had begrepen dat je een werelddagje hebt gehad op v'polder (je hebt het dus gevonden ThumpsUp): tiptopperrr....

verder: is deze jongen vrijdagmiddag op weg naar v'polder bij de g'dam blijven hangen en daar lekker een dubbeldikke sessie gedaan vrijdag en zaterdag ochtend....man o man, wat is het toch een (h)eerlijke sport, dat kiten, pfffffff
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.