witte
Geen avatar
|
Brouwersdam was zondag ook top ook kapot naar huis gereden, is dus niet de leeftijd louk!! Waar ga je op vrouwenpolder, bij de eerste brug?? Misschien ben ik er zaterdag
|
|
|
Denice
|
Oostvoorne was qua wind top alleen veel en veel te druk! Volgende keer maar doorijden naar Vrouwenpolder. Is misschien ook beter met n no wind. Heb trouwens maandag mega spierpijn in m'n bovenbenen gehad!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ja Vrouwenpolder altijd parkeren bij de eerste voetgangersbrug. Dan recht voorbij de ROHAblokhut tot aan de vloedlijn.
|
|
|
Basjuh
|
hej Louk,
Ik zou je nog mijn nummer geven. bij deze: 06-45320737. Kun je me jou nummer ook ff geven. Komend weekend? was inderdaad een topdagje.
Hej Witte, Vrouwenpolder is een stuk sneller dan brouwersdam en met noord en oost goed te doen. ik heb samen met Rik 1u50min gereden.
Groetjes
|
|
|
LUMP
Geen avatar
|
Hi allemaal,
Ik kom uit stein en ben van plan om van het weekend zaterdag of zondag naar Vrouwenpolder te rijden.
Gaat er nog iemand / iemand interesse om mee te rijden?
|
|
|
~erwin~
|
Erg lange geleden dat ik voor het laatst gekite heb, maar dit weekend ga ik het weer proberen...... Zaterdag en zondag ben ik namelijk in zeeland en volgens windfinder komt er een aardig briesje!! Zijn er meer limburgers die de intensie hebben te gaan? Misschien leuk om af te spreken? Brouwersdam/ vrouwenpolder.
greetz! Erwin
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
yep, b'dam en omgeving hopelijk het hele wiek; geef een sms waar je wanneer zit, kleur auto en kleur kite, kijk ik waar ik zit en kunnen we wellicht samen paar rakjes doen! leuk! 06-51546912
gr danny
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik wil ook wel, maar ik zie dat briesje alleen op zaterdag??????
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Ik wil ook wel, maar ik zie dat briesje alleen op zaterdag??????
kom je toch zaterdag, gekkie!!!!!!
|
|
|
|
diesel oo7
|
zaterdag naar oostvoorne geweest hele dag zon maar geen fuck wind zoals het er nu naar uit ziet gaat het donderdag nog eens los nog iemand zin om een dagje verlof te nemen en ergens mee naar toe te gaan? let me now
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
was idd niet veel soeps helaas......een dagje vrij zit er helaas niet in...
|
|
|
Ocean-Limbo
|
donderdag Kessenich, zaterdag Vrouwenpolder
|
|
|
(R)Ikke
|
Donderdag misschien FF Basjuh belluh
|
|
|
Denice
|
Donderdag naar Kessennich. Weet iemand waar ik daar zo'n vignet kan krijgen ?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo Marc, de voorzitter van de surfvereniging is er vaak al het waait. Zorg dan dat je 5 euro bij je hebt. Ik ben er donderdag ook. Zo rond 5 uur.
|
|
|
Denice
|
Ben daar ook rond 5 uur. Zwarte avensis verso. Vaar met een crossbow 3 12M Tot donderdag!!
|
|
|
diesel oo7
|
er gaat dus morgen niemand naar zee weten jullie in de buurt trouwens een shop waar ze wetsuits van o neill verkopen want ik vind niks.?????????????????????????????? dan zal het morgen voor mij ook wel kessenich worden zal er al vroeg zijn 11H
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
pfffff boys, was gezellig druk gister op kessie, met in de middag een lekker windje....denk op enig moment wel 30 man op het water, aanlandige wind, dus redelijk op een kluitje allemaal...wonderwel ging alles goed. nog even aan een Challenger kite 13m gehangen...rappe vlieger, met vooral het C-gevoel erin, later nog op een monster-door gestaan, toen de wind wat inkakte...da's nogis vroeg planeren, haha....
life's a beach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Joy.H
|
gaat er vandaag nog iemand?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
gaat er vandaag nog iemand? ehh jij!! was jij dat gister die om 21.30 nog steeds met die speed 13 aant varen was????
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
wie was jij dan precies? stond nog met louk op de dijk te kletsen 's avonds; grijze vito-bus, op jou na was ik met louk als laatste weg donderdag...till next time..
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
louk! louk! a.k.a. limbosurfer! kijk op masurfspot.be: je staat er op, enne....haarscherp dude! leuk dat die Remon daar regelmatig kiekjes neemt....
wellicht tot morgen allemaal, links en rechts wordt er wat wind afgegeven........
gr danny
|
|
|