Basjuh
|
homooooooooooooooooooooooos
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
rare. hoe wast aan zee?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
daar is nix mis mee.....
|
|
|
Basjuh
|
Rikkie en ik hebben behoorlijk wat uren op het water doorgebracht, incl sneeuw/hagel/zon/windstilte/stormachtig enz enz. Niet echt koud gehad zolang we bezig bleven... maar niet het weer om nieuwe dingen te proberen... Wel een tijd met z'n twee op het water gestaan, dat was wel een mooi plaatje. Nu voel ik alles........... Maar toch jammer dat waar vroeger veel bikkels vandaan kwamen (de mijnen wa) nu weinig hardheid te bekennen is en we met z'n twee de elementen moesten trotseren.
@ Louk: zeker niks mis mee. hoor al dat de Kessie crew met roze droogpakken gaat varen.
|
|
|
witte
Geen avatar
|
Respect voor deze 2 mannen. Mij veel te koud om in dit weer in het water te liggen, de grens is zo ongeveer 7/8 graden boven nul!!!
|
|
|
|
Basjuh
|
Hej mannen,
Waar was het telefoontje, het mailtje, de post op het forum..... Ik was graag aanwezig geweest............. snik snik snik.
PS: mooie foto's
|
|
|
|
|
|
Joy.H
|
vet man en jij gesnowboard? met welke kite?
|
|
|
diesel oo7
|
@ sjokweef het was inderdaad een mooie dagje gisteren het snowkiten is me zeer goed bevallen en die 720 met een buiklanding was ook gaaf jullie gingen met de ski s toch net wat hoger zijn jullie nog gaan boarden op de piste? @ basjuh we zullen de volgende keer aan jou denken
|
|
|
Ron
|
Dat snowkiten ziet er goed uit Als er nog eens een snowtripje ondernomen word heb ik ook wel interesse om mee te gaan
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
mooi mooi mooi manne, next time I'm in! jullie hebben precies t goede moment eruit gekozen qua sneeuw en wind! tis en blijft superleuk, dat snowkiten.
|
|
|
NinoBrownz
|
Wow dat snowkiten ziet er te gek uit, gave foto's rick...time for some more snow...
M'n boardje ligt al klaar, maar misschien toch maar ff een oude op de kop tikken :-)
|
|
|
|
Joy.H
|
hey Maurice, beide links doen het niet
|
|
|
diesel oo7
|
zie hier de nieuwe f-one boards ben benieuwd wanneer ik ze kan gaan testen
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
mooi board!! nieuw? ben benieuwd hoe zo'n 555 tov een 666 gaat....vind het erg stijlvolle boards qua design...maar hoe die vaart?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
snowkitemannen: waren jullie nou naar sprimont geweest of toch doorgereden naar baraque?
|
|
|
|
(R)Ikke
|
Jongens rot op met je snowkiten in de ardennen. Tot de kerst blijft het 10 graden en daarna warmer
|
|
|