kiters uit limburg????

Ron

Antwoord #975 Februari 10, 2009, 15:21:32
edit2Rapporteer  
het is hier helemaal top gisteren  tussen 30 en 40 kn
vandaag al 2 lekkere sessies gehad
kwijl kwijl....

@ alle Tarifa gangers: Heel veel plezier daar! En stuur wat wind en warmte deze kant uit aub  YeSS

Is er iemand die kan dinsdag, woensdag of donderdag?? Naar zee of Kessie..
      Moet werkuh deze week, heb zondag, maandag, dinsdag vrij de volgende week, misschien word het dan wat...  zou wel weer 's tijd worden, ben dit jaar nog niet geweest..  moet wel echt een beetje warmer worden  loser

@ de rest, omdat ik al ff niet meer gepost heb hier:  HALLO ALLEMAAL  InLove
Kitemen

Antwoord #976 Februari 10, 2009, 21:59:44
edit2Rapporteer  
hey mannen. vandaag opde Bdam geweest. Hele strand, ook bij vrouwenpolder compleet onder water!! Was geen stukje strand meer over. Dus was een lekkere poel daar en mega golven opzee! Beetje overpowerd met me 8je en later was t heerlijk varen. Tot 18 uur doorgevaren!
Ocean-Limbo

Antwoord #977 Februari 11, 2009, 00:20:33
edit2Rapporteer  
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrr (ik ben echt niet jaloers) YeSS
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #978 Februari 12, 2009, 08:47:05
edit2Rapporteer  
Hee Hoo Huu Hoe ha hennie, paas eens wat foto's op de site man !!

Ben wel benieuwd wat ik allemaal gemist heb.......... snif
hOe hA HeNniE

Antwoord #979 Februari 12, 2009, 13:10:02
edit2Rapporteer  
kort verslagje van de 3 daagse trip naar Malaga en omgeving:
reisgenoten: Andy / Diesel / De Hennie zelf
Rick (Heeliks) moest helaas vanwege flinke verkoudheid afhaken.
Zaterdag 8.2.09 in de middag vertrokken richting vliegveld Weeze, hup het vliegtuig op ri. Malaga, hup eruit weer en toen huurauto geregeld (Kia Carens, ging als de bliksem dat ding!) en op pad maar!
Tja, toen was het 23.30 en we hadden min of meer al besloten in de auto te pitten…Toen opeens met rode lichtletters: Hostel Medina; gevraagd of we daar nog terecht konden: no problemo!
Heerlijk gedut en ’s morgens fris op pad. We reden Alcemunar uit en keken neer op de zee. Voorwaar! Kopjes stonden erop!!! Ik moet bekennen, tot dat moment kon ik t allemaal goed handlen…. Nu gierden langzaam maar zeker de zenuwtjes door m’n lichaam.
We zouden eerst een appartementje gaan zoeken, maar dat idee lieten we snel varen, het water moesten we op!!
Respect voor andy, hij had al het een en ander aan spots uitgezocht. Overigens hadden we graag naar Tarifa gewild, maar de wind bleek aan de andere kant van Malaga beter, dus dat maar gedaan.
Eenmaal aan zee gekomen: perfecte omstandigheden, leuke branding, 16 graden, prima dus. Toch maar even navraag doen: “Hier kunnen jullie niet varen, stenen die net onder de waterrand zitten zijn erg gevaarlijk”. Shit, wat nu: snel de auto in en verder crossen dan maar. Ergens midden op de boulevard van een dorpje (Torrenueva) hielden we het niet meer: alles uit de auto geflikkerd, opgebouwd en gepompt, en hup het water op! Paar uurtjes heerlijk met 9m gevaren, Diesel met zijn Dos8-je!!
In de middag had ik er wel even genoeg van, maar onze stamoudste Andy niet! Het waaide inmiddels flink door en Andy kwam regelmatig op 30-plus knopen uit!
Ik ging doen wat ik gaaf vond: een middagdutje, en de boys gingen voor een 2e sessie. Uiteindelijk is Diesel er niet opgegaan en hield Andy het na 8 rakjes voor gezien: de wind was gewoonweg te hard..

De 2 dagen daarop was het hetzelfde liedje, alleen zonder de uitschieters met de wind: gemiddeld hebben we 3 dagen lang rond de 20 knoopjes gehad en een heerlijk zonnetje.
Nog even aan de Dos12 van Diesel gehangen en zijn 2009 TX getest: eerlijk is eerlijk: heerlijke vlieger en super board: goed te controleren, en zeer goed in de chop.
1 klein nadeeltje vond ik zelf de wind van rechts....had liever wind van links gehad, maja..
De wind- en weergoden waren ons zeer goed gezind, we hebben echt geluk gehad realiseerde ik me!!
Toptripje, bedankt mannen!

hOe hA HeNniE

Antwoord #980 Februari 12, 2009, 23:12:35
edit2Rapporteer  
1e dag, Torrenueva, Andalusie
hOe hA HeNniE

Antwoord #981 Februari 12, 2009, 23:33:20
edit2Rapporteer  
2e dag, Carchuna, Andalusie
hOe hA HeNniE

Antwoord #982 Februari 12, 2009, 23:33:56
edit2Rapporteer  
nog n paar
To

Antwoord #983 Februari 12, 2009, 23:40:25
edit2Rapporteer  
Bah boardleash! ThumpDown.   wel nice pics:D
hOe hA HeNniE

Antwoord #984 Februari 12, 2009, 23:52:09
edit2Rapporteer  
Voor zover ik weet, geen boardleash gebruikt, door geen van ons drie.
Wij vinden een boardleash namelijk ook bah.
hOe hA HeNniE

Antwoord #985 Februari 12, 2009, 23:52:59
edit2Rapporteer  
Hmmm, buiten beeld gejumpt..
hOe hA HeNniE

Antwoord #986 Februari 12, 2009, 23:54:15
edit2Rapporteer  
en de laatste paar...
To

Antwoord #987 Februari 13, 2009, 00:06:32
edit2Rapporteer  
kitetrip 045
hOe hA HeNniE

Antwoord #988 Februari 13, 2009, 01:01:54
edit2Rapporteer  
kitetrip 045
goed opgelet, maar bedrog...
hij heeft idd z'n rolleash-apparaat nog aan z'n trapeze hangen (waarom mag joost weten)
de leash die je ziet zit is die dikke van mystic, zit aan z'n chickenloop vast (en dat is bij ss nogal een flink apparaat)...als je goed kijkt, zie je t lusje waaraan de rolleash vastmoet, bij de linkervin bungelen aan het board.
maar toegegeven, het ziet er net uit alsof ja....was overigens bij die omstandigheden niet wijs geweest inderdaad.
diesel oo7

Antwoord #989 Februari 13, 2009, 07:52:26
edit2Rapporteer  
was weer een heerlijk tripje jammer dat hij er alweer op zit
maar ja nu hebben we de foto s toch voor ons in deze koude windloze dagen aan op te warmen

thanks Dannny
Parkie

Antwoord #990 Februari 13, 2009, 08:48:04
edit2Rapporteer  
ziet er niet slecht uit gasten....... heb toch wel wat gemist..... (diepe) zucht

Volgende keer bin i dabei !!!!!!!

P.S. Hehohiehoeha Hennie, nog van harte kerel
Retard

Antwoord #991 Februari 13, 2009, 10:01:24
edit2Rapporteer  
Ziet er echt top uit .. Maar ik ben vooral gecharmeerd naar de windmeter mooi ding waar heb(t) je / u Die gekocht en hoe duur was hij ongeveer Wink
@LaurenS

Antwoord #992 Februari 13, 2009, 10:18:14
edit2Rapporteer  
Windmaster 2 ,65 euries bij van de berg in Hoorn.Ik heb hem via internet besteld uit duitsland.Scheelt weer wat.........
diesel oo7

Antwoord #993 Februari 13, 2009, 18:29:08
edit2Rapporteer  
aan alle limbokiters

er is vanavond een vergadering over de toekomst en de plannen van de surfclub
het lijkt mij wel verstandig dat wij ook eens met zoveel mogelijk komen opdagen
en zelf enkele voorstellen doen
en misschien ziijn er nog mensen bij die actief in de club willen meewerken

de vergadering gaat door in Maaseik in Caffe de vaggant
voor een route beschrijving de volgende link
http://www.masurfspot.be/phpBB2/viewtopic.php?t=995

ik hoop op jullie massale aanwezigheid want het gaat natuurlijk over ons kessie

cee you tonight
Ocean-Limbo

Antwoord #994 Februari 14, 2009, 01:34:32
edit2Rapporteer  
aan alle limbokiters

er is vanavond een vergadering over de toekomst en de plannen van de surfclub
het lijkt mij wel verstandig dat wij ook eens met zoveel mogelijk komen opdagen
en zelf enkele voorstellen doen
en misschien ziijn er nog mensen bij die actief in de club willen meewerken

de vergadering gaat door in Maaseik in Caffe de vaggant
voor een route beschrijving de volgende link
http://www.masurfspot.be/phpBB2/viewtopic.php?t=995

ik hoop op jullie massale aanwezigheid want het gaat natuurlijk over ons kessie

cee you tonight

Ja ik was graag gekomen,maar zie dit berichtje wat laat.

@ diesel,

houd ons op de hoogte......!
Ron

Antwoord #995 Februari 14, 2009, 04:00:25
edit2Rapporteer  
hey mannen. vandaag opde Bdam geweest. Hele strand, ook bij vrouwenpolder compleet onder water!! Was geen stukje strand meer over. Dus was een lekkere poel daar en mega golven opzee! Beetje overpowerd met me 8je en later was t heerlijk varen. Tot 18 uur doorgevaren!
Klinkt weer goed man, ben echt uit aan het kijken naar mijn eerste sessie van dit jaar, gaat binnenkort wel gebeuren ben er echt aan toe Wink
Ron

Antwoord #996 Februari 14, 2009, 04:02:17
edit2Rapporteer  
kort verslagje van de 3 daagse trip naar Malaga en omgeving:
reisgenoten: Andy / Diesel / De Hennie zelf
Leuk verslagje, moet een top tripje geweest zijn, goed bezig mannen!
Ron

Antwoord #997 Februari 14, 2009, 04:11:44
edit2Rapporteer  
aan alle limbokiters

er is vanavond een vergadering...

Helaas een beetje laat en moet sowieso werken deze avond/nacht..   Ben wel benieuwd naar wat er voor nieuws is, hou ons maar op de hoogte ja! Top dat jij er in ieder geval bij bent om onze belangen te behartigen voor ons geliefde home spotje Kessie.
Parkie

Antwoord #998 Februari 14, 2009, 13:56:01
edit2Rapporteer  
Mede Limbo/Kessie kiters,

We waren inderdaad een beetje laat met het vertellen over de vergadering waar de toekomst
van onze zo geliefde surf/kite spot in Kessenich werd besproken.
Maar hebben met een man of 9, waarvan nog 2 oud bestuursleden van de club, die nog vol
goede wil zijn, het een en ander besproken over de toekomst van de Club/vereniging en de spot.
De nu nog bestaande Surf vereniging, ma's surfspot heeft de laatste tijd wat veranderingen
ondergaan, het bestaande bestuur is een beetje uit mekaar aan het vallen, en hebben daarom
wat nieuwe gezichten, ideeen en plannen nodig.
Daarom is onze opper Belg Ben opgestaan, en heeft de stoute schoenen aangetrokken en is
op eigen initiatief naar de Burgemeester van Kessenich gestapt om te vragen wat de toekomst
plannen zijn met onze surf/kite plas.
Ben heeft hier een positief gesprek gehad en een aantal toezeggingen gekregen, en een uitleg over
de op stapel staande bouw/bagger activiteiten.
Hij heeft het daarom ook voor elkaar gekregen, zoals jullie afgelopen jaar wel gemerkt hebben,
dat er in het weekend een controle is, dat er alleen leden met de auto naar het water kunnen
rijden via de slagboom.
Hiervoor heeft eenieder een clubsticker moeten aanschaffen.
Het komend jaar gaat hierin (nog) niks veranderen, en dit blijft daarom gehandhaafd.

Over de spot is ons toegezegd dat wij (zie tekening rood) het bestaande surf/kite strand kunnen
blijven gebruiken.
Verder is er toegezegd dat de zandberg (blauw) zo snel mogelijk gaat verdwijnen.
De bestaande aanrij routes gaan ook veranderen, er zal alleen nog maar via de slagboom
tot aan het water gekomen kunnen worden, waar in de buurt van de bestaande bocht een
parkeerplaats voorzien is.
Hier is ook de bedoeling dat er een zwem/badstrand gaat komen.

Over accomodatie hebben we het ook nog gehad, maar dat zal nog wel even duren.

In de tussen tijd, hou de website www.masurfspot.be even in de gaten.
Deze is aan vernieuwing toe, en dat gaan we ook zo snel mogelijk proberen te realizeren.

De volgende vergadering is gepland op 13 maart, dus hou die datum even vrij, de details
over waar en wat worden nog kenbaar gemaakt.
Ron

Antwoord #999 Februari 15, 2009, 01:17:16
edit2Rapporteer  
Mede Limbo/Kessie kiters,

We waren inderdaad.....

Super dat jullie erbij waren en goed om te horen dat er mooie plannen zijn!  ThumpsUp  Ik zal het met belangstellling volgen en waar mogelijk/nodig mijn steentje bijdragen Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.