Denice
|
Ja zaterdagmiddag, vanaf een uur of ! Ziet er goed uit!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
denk dat ik zaterdag op kessie ben en zondag naar zee
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
denk dat ik zaterdag op kessie ben en zondag naar zee
das nog niet eens zo'n verkeerd plan! heb alle sites eens bekeken, en zaterdag wordt aan zee echt boempaafretteketet. een windje 7 kan k wel handlen, maar als t n serieuze 8 Bft wordt....tjah... daarentegen kan zondag heel mooi worden aan zee.... pfff morgen nog maaris bedenken wat te doen! have fun allemaal mannen, maar pas alsjeblieft op!
|
|
|
diesel oo7
|
Blijven jullie maar op Kessie Ik ga mijn nieuwe B3tjes aan een vuurdoop onderwerpen aan de kust. Zal ik dadelijk de high end kunnen testen
|
|
|
Kitemen
|
hoelaat zijn jullie op kessie? Ik ben tussen 11 en 12 daar..
|
|
|
Ocean-Limbo
|
probeer om12.00 uur op kessie te zijn.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
kessie it is today! zal wel druk worden.....zelfs kreeg ik een belletje dat bevriende windsurfers de spullen van de zolder gaan halen (en eerst moeten afstoffen) om te rocken vanmiddag.... beloofd een leuke get-together te worden. hopen dat ut niet te vlagerig wordt.
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Today, it was the good old Kessie ................. but very crowded .............
|
|
|
Kitemen
|
Boh jaa!! Zaterdag was echt een top dag op Kessie! Lekkere wind, niet te vlagerig en druk maar gezellig!!
Louk, Basje en Rik vandaag op Vrouwenpolder geweest? Hoe was het?
Ik heb het helaas niet meer gehaald vandaag... Ben net pas thuis!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Nee, deze keer geen V-polder maar ......... Rockanje. Mooie spot, mooi weer, lange sessies, en nu ....... spierpijn
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Voor ik het vergeet: Diesel & Nino: have fun in Brazil!!! Floater & Andy: have fun in Egypt!! Wij bewaken de Neerlandsche wateren wel.....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ja, wat zal het stil zijn op Kessie
|
|
|
diesel oo7
|
Bedankt limbos Koffer is al klaar en vanacht om 2h begint ons avontuur. We zullen jullie wel op de hoogte houden met iedere dag enkele pica s en misschein zelf wat bewegende beelden. Houden jullie het hier ook een beetje veilig Greetz
|
|
|
BENZ
Gast
|
Hallo fijne mensen, ik ben noob uit Berg aan de Maas en heb een vraagje....
Ik heb twee Fone Bandit tresjes besteld maar moet nog kiezen uit de juiste maten. Ik weeg 88g (soms 90 vooral na het weekend) en wil zowel in NL als in het buitenland kiten. Ik ben beginnermaar heb er wel feeling voor, ben al 10 jaar aan het snowboarden en heb altijd gewindsurfed. Ik zat zelf aan de 9 en 11 te denken maar ik ben niet kundig genoeg om te beslissen
Ik hoor graag advies op maat...
groeten
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
We zullen jullie wel op de hoogte houden met iedere dag enkele pica s en misschein zelf wat bewegende beelden.
Vergeet het maar, ik heb de moderators gevraagd of ze jullie de komende 2 weken ff kunnen blocken...................... Nee ff zonder dollen, have fun jongens. Nog ff tanken, en dan staat de taxi klaar om 2:00 uur. @BENZ : dan had je beter ff kunnen wachten met bestellen, er is iemand in de Limbo crew die ze ook levert, en je kan laten testen.
|
|
|
BENZ
Gast
|
Kom ik nu ook achter maar heb maatje die inkoop doet en heeft me een koopje gedaan. Daar kan niemand tegen op maar mis nu wel de juiste intell voor goeie setup
Ik moet iemand hebben die weet aan de hand van specs en karakter van deze kite welke ik moet kiezen, ik wil kiten tussen de 10 en de 30(evt. 35) bft
th Helix voor snelle reactie
|
|
|
Parkie
|
Tussen de 10 en 35 Bft ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Ik hoop dat je bedoelt knoopjes................
En iemand rond de 90 kg in 10 kn. dat gaat je zonder een heel groot board en een flysurfer speed 19 niet lukken hoor.
Tussen de 15 en 35 kn -> een 11 en een 8 mtr.
Tussen de 13 en 30 kn -> een 15 en een 10 mtr.
|
|
|
BENZ
Gast
|
knoopjes natuurlijk, ahum.....
Goed advies btw, ik nijg naar de 7 en 11 maar gezien mijn gewicht dan wellicht toch een 8 en 11
Zijn er meer kiters uit Urmond.!
|
|
|
Parkie
|
Had die zogenaamde maat, die inkoper is, jou daar niet in kunnen adviseren ??
Beetje vaag.........
P.s. Urmond, ik weet dat er wat kite limbo's uit Heerlen en omgeving komen.
|
|
|
BENZ
Gast
|
Ik kan het ook niet mooier maken als dat het is...valt mij ook tegen daarom hier aan het rondvragen...
|
|
|
diesel oo7
|
@ Heeliks Jou hou ik wel persoonlijk op de hoogte @Benz Als je nog twee weekjes kan wachten ben ik terug van Brazil en dan kan je de 11-9-8-7m B3 testen Met Jou gewicht denk ik toch eerder aan 11 en 8 denken Maar als je echt al met 10 kn wilt varen dan zal je toch een super door moeten hebben
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@benz, welkom bij dit zootje ongeregel. Ik weeg 78 kg (allemaal spiermassa en sixpacks). Soms vind ik mijn Bandit 11m al te klein en zou ik graag een 12 Dos willen hebben. In jouw geval zou ik dus zeker voor de 12 Dos gaan. Als kleine kite zou ik dan een Dos 8m nemen. BTW we hebben enkele kiters uit regio Parkstad. David heeft/had zo'n setje in de aanbieding.
|
|
|
Parkie
|
Zootje ongeregeld inderdaad Bandietje.
Beetje opletten hé, heeft het over de Tres !! Die gaat nie komen nie in 12 mtr, 11 of 13 mtr it is.
En de Low end van de Bandit 1 was niet echt je van het.......
|
|
|