|
diesel oo7
|
Thanks Heeliks
Hoop dat we snel weer samen een sessie kunnen gaan maken
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Thanks Heeliks
Hoop dat we snel weer samen een sessie kunnen gaan maken
Komend weekend
|
|
|
|
Basjuh
|
zondag ben ik ook op het water. bij ZW rockanje of de dam denk ik
|
|
|
|
|
Basjuh
|
je mag zeker mee. je mag ook rijden hoor! Maar Neeltje laat het altijd minder hard waaien. En bij ZW is rockanje ook wel de moeite waard........en dat half uurtje langer rijden is het ook wel waard..................(spaart wel weer een half uurtje lopen)..... Rikkie kon volgens mij zondag ook. Witte zal ik ook eens polsen. Maurice? Dat zijn de mannen van het zuiden....wat doet het noorden?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
....wat doet het noorden?
van de noord-crew ben ik op zeker Sjaak Afhaak: havin' the kids! Have fun allemaal!
|
|
|
diesel oo7
|
Ik zie zaterdag wel wat de plannen worden Ben benieuwd hoe het koude water in Nederland is
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
je mag zeker mee. je mag ook rijden hoor! Maar Neeltje laat het altijd minder hard waaien. En bij ZW is rockanje ook wel de moeite waard........en dat half uurtje langer rijden is het ook wel waard..................(spaart wel weer een half uurtje lopen)..... Rikkie kon volgens mij zondag ook. Witte zal ik ook eens polsen. Maurice? Dat zijn de mannen van het zuiden....wat doet het noorden?
Okee ik ga mee. Maar laat mij niet rijden want dan wordt het kou lijden want de verwarming is nog steeds kapot en dat voelt dan best rot na een dagje met een kite in je armen dan wil je je de terugreis lekker kunnen warmen. Ben aan het oefenen voor pakjesavond
|
|
|
Parkie
|
Zondag gaat hem voor mij niet worden. Misschien zaterdag,
KWW
P.s. Begin me een beetje zorgen om Loek te maken............. Begint weer heel raar te lullen, moeten we geen hulp inroepen ?
|
|
|
diesel oo7
|
Zal bij Louk wel aan de auto zonder verwarming liggen zeker
Heeliks we bellen nog wel even
|
|
|
BENZ
Gast
|
Hoe zijn de Bandits?. Ik moet nog kiezen deze week 90kg, wordt het een 7 en 11 of een 8 en 11/13 Meester een beetje rustig he Want we zijn terug in het land En we zullen onze nieuwe kunstjes zelf dit jaar nog komen tonen Het zal er hard aan toe gaan kan ik je zeggen na 14 dagen Brazil trainen Met de nieuwe banditjes Zal wel wennen worden om groter dan 7m te moeten varen hihi
|
|
|
Parkie
|
.....Ik moet nog kiezen deze week.....
Je zou toch eerst zelf testen......... Ik blijf bij mijn eerste advies.
|
|
|
ben. venlo
Geen avatar
|
hallo limbo's ik volg jullie forum al een tijdtje . ik lees dat jullie bandit fans zijn en had wat raad nodig. ik wil ook een 2e hand dos kopen en weeg zo'n 80 kilo heb een 135cm baord. welke maat kunnen jullie mij aanbevelen ik kite al een paar jaar maar tot nu toe altijd nog met mijn rhino's c kite's kan wel goed uit de voeten er mee maar jullie hebben mij toch nieuwschierig gemaakt naar de bandits. ben toe aan andere kite's ik had gedacht aan 12 en 8 maar goede raad is altijd goed. b.v.d. Ben p.s hoe zit dat met het testen van nieuw matriaal????
|
|
|
Basjuh
|
WIJ zijn GEEN bandit fans. Maar er zijn wel Bandit fans tussen...... te herkennen aan te bruine kleuren!!!!!!!
|
|
|
diesel oo7
|
Ben
Ik als promotor van f-one sta garant voor het testen van de spullen van f-one Neem even contact met met op via een pm Ik kan je garanderen na het testen van de Bandit 3 gedurende 2weken in brazil Dat jet het best een bandit 3 koopt en echt niet een Bandit dos Stuur me maar even een pm voor te testen en voor de prijzen Gr
@ benz
ik kan je zeggen dat de 7m de top of the bil is van de serrie wat een moordwapen is me dat zeg De 7 gaat nooit meer uit mijn set Dus ik zou voor 7 en 11 gaan als ik jou was als je wilt testen let me now
Morgen gaat het weer los Met Heeliks een Mij Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
Ocean-Limbo
|
WIJ zijn GEEN bandit fans. Maar er zijn wel Bandit fans tussen...... te herkennen aan te bruine kleuren!!!!!!!
Ja dat klopt want Banditboys zijn sunshine-lovers ........
|
|
|
NinoBrownz
|
Nog maar heel even te herkennen aan de te bruine kleuren, want dat vliegt er hier af... De jetlag heeft me goed te pakken en ik heb honger en slaap op de vreemdste tijdstippen...maar dat neem ik voor lief na zo'n trip! Hopelijk staan velen van jullie weer op het water om de diverse kunstjes te vertonen. Ikzelf kreeg geen verlof thuis om mee te gaan rocken op rickanje... Binnenkort hoop ik met jullie weer het stormseason te trotseren en kijken of ik hetgeen ik in brazil geleerd heb hier ook nog kan tonen Thanks voor de leuke reacties op onze berichtjes vanuit brazillie! En Louk, maakt dat jou niet ook een sunshine-lover dan?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
En Louk, maakt dat jou niet ook een sunshine-lover dan? jep (natural born)
|
|
|
Parkie
|
Have fun boys, we hebben gister gelukkig niet alle wind opgemaakt zo te zien.....
|
|
|
diesel oo7
|
Ja gister was weer een leuk dagje Lekker de hele middag met Heeliks en 2soulborders bij de zandbanken gespeeld Was weer lekker de eerste sessie terug in Nederland Hoop dat jullie ook een lekker dagje gaan hebben vandaag
|
|
|