(R)Ikke
|
Ja Bas, zoals het hoort,
De leerling die de meester overstijgd.
Mooi woord is dat ZERO.
Zondag kiten!!!???
Ik neem de nurofen wel mee voor bas
|
|
|
BENZ
Gast
|
Ik ben fuckin' happy, heb grimas van hier tot Zeeland...jippey Gear is eindelijk binnen en reeds getest...wat staan de B3 8/11 hoog...die vliegt gewoon over je heen man...te gek
ben zo blij als een kind, nou nog de skills..haha
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik ben fuckin' happy, heb grimas van hier tot Zeeland...jippey Gear is eindelijk binnen en reeds getest...wat staan de B3 8/11 hoog...die vliegt gewoon over je heen man...te gek
ben zo blij als een kind, nou nog de skills..haha
Veelplezier met je B-tjes
|
|
|
Basjuh
|
wie waar morgen?
|
|
|
witte
Geen avatar
|
wie: witte Waar: Maastricht ( secret spot) Wanneer: 0800-1600 u
|
|
|
Kitemen
|
Wie: ik Waar: Kessie Wanneer: 's middags
|
|
|
Basjuh
|
wie: ik waar: verplicht rockanje wanneer: rond 10:39 op water......waneer het teentje zin heeft
|
|
|
BENZ
Gast
|
Ma/Di/Wo...Brouwersdam
|
|
|
Kitemen
|
En kinderen lekker gespeeld aan zee??
Kessie was voor mij net iets te weinig om lekker te varen. Voorspellingen klopten dus weer voor geen meter! Eerder op de middag moet het beter zijn geweest maar toen was ik nog niet aanspreekbaar...
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Rockanje was vandaag super! Ondanks: grauwe luchten,choppy water, vlagerige wind, veel regen, ....... want: Basjuh heeft geen teen gebroken, (R)ikke had een positief humeur en ik heb mijn nieuwe (2eHnds) 7,5 Bandit I ... Van 11. 00 tot 15.00 uur vrijwel permanent op het water ....... aan het einde van de dag vette wind ........ bij de zandbank was hemels ........ zo ....en morgen weer ....wiskunde voor de klas ....
|
|
|
|
diesel oo7
|
Was gisteren inderdaad een lekker dagje met de limbos achter de zandbank Het weer viel veel beter mee dan we gedacht hadden En de wind was lekker genoeg om dadelijk met mijn 7m aan de slag te gaan Zelf heb ik niet zo een lange sessie gemaakt maar heb me aan de zandbank lekker kunnen laten gaan Vlak water is en blijft toch mijn ding
Top om weer eens met de limbos op het water te hebben gestaan Greetz
|
|
|
BENZ
Gast
|
Hello people uit Zuid,
Ik ben vanmorgen weggeregend uit BDam en ben nu met vitaC en warme thee mijn verzekeringspolissen aan het uitpluizen....conclusie: ik ben onderverzekerd
Nu lees ik op de site van NKV dat het ook heel anders kan, voor een paar tientjes ben ik volledig op het droge via FunSport.nl
Iemand hier ervaring mee of suggesties?...de voorwaarden zien er goed uit tenminste
|
|
|
diesel oo7
|
Hoi Benz
Ik heb me voor het kitesurfen en voor het reizen verzekerd bij sportzeker.nl ziet er zeer goed uit bij hun Maar heb het gelukkig nog niet nodig gehad
|
|
|
Basjuh
|
wanneer je niet te gek doet kun je dus ook met een gebroken teentje kiten. Dat was het meer dan waard zondag............Super.........komend weekend weer?
|
|
|
Kitemen
|
Zaterdag zee?
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Zaterdag zee?
Dan zou ik toch eens heel hard gaan duimen voor meer mind...................
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zaterdag kan ik wel maar zondag niet ....
|
|
|
Kitemen
|
21 knopen tot nu toe volgens WG PRO op zaterdag.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
21 knopen tot nu toe volgens WG PRO op zaterdag.
dat zou heel mooi zijn voor jullie. sites spreken elkaar allemaal wat tegen, maar de beste kansen heeft de kust vrijdagmiddag en zaterdag in de vroege ochtend (zelfs op kessie, maar dan wel vroeg uit de veren!) ben d'r zelf niet bij....m'n 3 boefjes komen de boel onveilig maken! voor wie 't water nog opgaat: have fun!!!
|
|
|
Kitemen
|
Wind is weer volledig weg voor zaterdag!!! FOEI WIND!!!!
|
|
|
diesel oo7
|
Maar goed dat ik dinsdag morgen nog een lekkere 9m sessie in het zonnetje heb gehad in Kessie Kan er weer even tegen
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Maar goed dat ik dinsdag nog een lekkere 9m sessie in het zonnetje heb gehad in Kessie Kan er weer even tegen EN WEER NIET BELLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!! Pfffffffff gelukkig een weekend geen wind............ Kan ik eindelijk mijn tuintje eens winterklaar maken
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik wil wel, maar ik kan niet. Secret spot in houthem dan maar.
witte kom jij ook??
|
|
|