Ocean-Limbo
|
mijn schoenen liggen nog in een stinkende voortent te vrouwenpolder...........
gatsie ......
|
|
|
TimLimbo
|
Morgen (einde) middag nog mensen naar het strand?
|
|
|
Basjuh
|
heb jij geen werk? en vanwaar uit Heerlen u kwam?
|
|
|
TimLimbo
|
Jazeker heb ik werk, enkel heb ik flexibele tijden die ik zelf kan/mag invullen ;-)
|
|
|
Basjuh
|
mmmmmm moet ik ook maar eens gaan invoeren............maar vanwaar uit heerlen?
|
|
|
TimLimbo
|
Bekkerveld - ik weet dat je niet met mensen uit Bekkerveld graag praat Enkel houd het er maar op dat ik uit Hoensbroek kom haha
|
|
|
schinnen
|
Vrijdag ga ik naar Zeeland als iemand mee wil? Ik kom uit Schinnen. Luc
|
|
|
(R)Ikke
|
@ Limbo en basjuh: auwa auwa auwa
@kitemen: Toppie man, ik heb mijn k.t voetbanden op een andere k.t plek geplaatst en de k.t straps meer naar links geplaatst zoals jij mij adviseerde. Bedankt daar voor. Gen auwa meer aan k.t voetjes gehad.
@Tim.H: Sorry, maar ik ga niet om met mensen die in hoensbroek hebben gewoond. Allemaal ram leipe gasten.
@Forumgasten: Woord van het jaar is....WOKNOK......
|
|
|
TimLimbo
|
@(R)Ikke - leip noem ik hoe jij in de bocht hangt met je scooter
|
|
|
Kitemen
|
Haha scooter! Woknok! K.T Wat kramen jullie een onzin uit zeg!
Rikk.t ik had hetzelfde probleem met die k.t voetbanden. Ze blijven niet direct zo zitten dus je zal ze nog een paar keer moeten terugschuiven.
|
|
|
|
Basjuh
|
wind? morgen even sleutel halen van een huisje.................maar wanneer zaterdag wind.............dan ik misschien wel mee................ Ohw jij bent die gast uit Bekkerveld. Waar staat die criminele Tim H. dan voor........ ?
|
|
|
TimLimbo
|
>> Waar staat die criminele Tim H. dan voor........ ? Wat bedoel je daarmee - haha? Dat is mijn voornaam en de eerste letter van mijn achternaam edit: Ik heb mijn naam eens aangepast zodat wij de Limbo's blijven promoten voor deze sport
|
|
|
Basjuh
|
criminelen worden doorgaans genoemd met hun voornaam en eerste letter van hun achternaam...................... Het was via een omweg de vraag naar je achternaam..................je leeftijd, lengte, gewicht en sociale status
|
|
|
|
Basjuh
|
die vrienden die ken ik al langer dan vandaag...............................a lleen in andere kleuren............................ en tweemaal zo groot hahahah........
|
|
|
TimLimbo
|
Ja - Het is een kleintje ;-) De grote broer van 12M zal hopelijk dit weekend getest worden.
|
|
|
Basjuh
|
wel een groot verschil tussen de stoten en constante............kijk morgenavond wel wat het gaat worden.............
|
|
|
TimLimbo
|
Ja, laten we hopen dat het goed komt voor zaterdag!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zaterdagmiddag ......... Neeltje-J.
|
|
|
Basjuh
|
Neeltje J was niet de beste plek van afgelopen weekend................................ ....... Of sta jij weer op de camping?
|
|
|
TimLimbo
|
Je kunt trouwens op facebook 'events' aanmaken en leden/mensen uitnodigen om te gaan kiten Volgens mij kan dat wel handig werken...
|
|
|
Kitemen
|
Ik heb geen gezichtboek, alleen H.I.V.
|
|
|
(R)Ikke
|
@(R)Ikke - leip noem ik hoe jij in de bocht hangt met je scooter Hahahahahaha, scooter........k.t scooter Bedankt voor het compliment....het is toch maar valepino crossie
|
|
|