Ocean-Limbo
|
huisje staat nog steeds..........maar moet nog een en ander gebeuren...........muurtje bouwen, tuintje fixen enz............... maar woon er al goed. zaterdag zou ik erbij kunnen zijn.....................
zaterdag....Neeltje J......Bdam is grand prix .....
|
|
|
Basjuh
|
beide plekjes niet mijn eerste, tweede, derde, vierde, vijfde, enz keuze. te ver lopen, klotsbakken, wind enz zijn de redenen...... maar de zaterdag kan ik nog steeds!!!
|
|
|
TimLimbo
|
Morgen weer eens een dagje naar Oostvoorne. Wind is gedurende de dag redelijk stabiel en kunnen we weer eens knallen met de 12M
|
|
|
Ocean-Limbo
|
geheel tegen mijn principe in wil ik dinsdag (6-9) en woensdag (7-9) nog eens naar Kessenich om te kitesurfen.
Ik ben daar zo tegen 14.30 uur.
Nog andere liefhebbers?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Door een syncfout met mijn laptop ben ik mijn contactadressen kwijt geraakt Basjuh, (R)ikke, Witte, Wimt,....... stuur me een pb met je mobielnummer of bel me .....
|
|
|
Nielsfranken
|
Ik wil kessenich wel eens proberen, het ligt bijna in mijn achtertuin en ben er nog nooit geweest omdat het me altijd werd afgeraden. Mja, het moet er eigelijk toch ooit eens van komen. Heb een 10m kite, wordt het vaarbaar daarmee? Windguru geeft wat harde windstoten op....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik heb al 3 weken niet meer gekite.
....... blijft natuurlijk behelpen ....ging natuurlijk liever naar de kust.
ik ben er morgen rond 14.30 uur.
|
|
|
2ndlife
|
Hey hey, Ik zit hier in eindhoven te kijken. Rij elke week minimaal 1x naar zee en zie dan dat er op 35 min afstand een kitespot is????? KESSENICH Dit ligt natuurlijk meer aan mij dan aan die spot!!!!!! maar kan er iemand mij iets meer hierover vertellen ziet er namelijk wel intressant uit en is natuurlijk dichter bij huis. Bij welke windrichting is er het beste te varen???? Graag hoor ik iets meer van jullie thanks 2ndlife
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Kessenich beste vaarrichting Zw, ZZW, erg vlagerig en klein strandje. Echt niks voor beginners ...... of om te oefenen .....
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Aan zee te heftig voor mij, ga nu ff op Kessie kijken, ziet er goed uit nu Lekker zonnetje en prima woei. Heej Zorro, misschien zie ik je nog, maar kun niet eerder, na de middag kans op buien.... = vlagerig= niet leuk
Laterssssss
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Het is natuurlijk altijd behelpen op Kessie, maar deze keer lekker gevaren met mijn 7-tje. Jammer dat ik vroeg moest vertrekken ....misschien morgenmiddag nog een sessie op Kessie...
|
|
|
Nielsfranken
|
Goed om te horen dat je lekker hebt kunnen varen limoblandit! Ik kom vanmiddag eens checke, in de middag, en kijk dan ter plaatste of ik ga varen ofniet. Heb een 10meter, is niet te groot voor vandaag hoop ik?
|
|
|
Nielsfranken
|
Net op Kessenich geweest. Waren een paar windsurfers en 1 kiter (duitser) met een 15m aant varen. Ff aan hem gevraagd hoe en wat, maar hij zei dat ik gewoon moest proberen, ondanks mn te kleine kite. En ik heb toch een uurtje ff kunnen varen. Ondanks mijn 10m, vond ik het toch ff leuk. Flink snelheid maken, daarna kon ik redelijk hoogtelopen. Voor sprongetjes en tricks is het niet ideaal. Maar als je zoals ik in de buurt woont, is het gewoon leuk om al even te kunnen varen. Al is het maar een uurtje ofzo (woon in Susteren, dus 10minuten rijden ofzo en ik ben daar)
De rotsjes in het begin van het water zijn ietwat vervelend, maar als je een beetje kan hoogtelopen en goeie kitecontrole hebt kan je hier zeker varen. Vind het jammer dat ik niet eerder regelmatig ben gekomen.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Was maandag morgen voor Kessie begrippen helemaal niet verkeerd. Eerste uur helemaal alleen en later een paar Oosterburen en Bart en Glenn nog gezien. Hij was natuurlijk vlagerig, maar in de vlagen was het wel weer lekker vliegen hoor....... Kon zo over de dijk heen kijken naar de overkant En heb het gisteren nog eens dik overgedaan op Old Village Park 2012 vliegt HOOOOOOOOOOG
|
|
|
|
schinnen
|
Maandag of Dinsdag iemand naar Zeeland ?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Maandag of Dinsdag iemand naar Zeeland ?
moet werken ........ trouwens.......gaat heftig worden.......heb je een kleine kite ....
|
|
|
Nielsfranken
|
Ik ga vanmiddag even checken @ Kessie. 15knopen, stoten van 21knopen. Goed te doen toch?
|
|
|
Nielsfranken
|
Niet goed te doen dus:P Mijn gepowerde 10m kreeg me nauwelijks overend en hoogtelopen zat er al helemaal niet in. Heb nu pijn aan mijn voeten van het teruglopen over die keien:P
Komt er ook opeens zo'n groot metalen schip die grind doet ophalen (ofzo:P) aandrijven! Midden in de kitezone. Daar wil je niet tegenaan botsen. Bleek een losgeslagen schip te zijn, want opeens kwam er een sleepboot om hem uit de kitezone te slepen.
Nog iemand aan zee geweest?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Niet goed te doen dus:P Mijn gepowerde 10m kreeg me nauwelijks overend en hoogtelopen zat er al helemaal niet in. Heb nu pijn aan mijn voeten van het teruglopen over die keien:P
Komt er ook opeens zo'n groot metalen schip die grind doet ophalen (ofzo:P) aandrijven! Midden in de kitezone. Daar wil je niet tegenaan botsen. Bleek een losgeslagen schip te zijn, want opeens kwam er een sleepboot om hem uit de kitezone te slepen.
Nog iemand aan zee geweest?
nee ...... hopelijk dit weekend want op het ogenblik is het behoorlijk "#$%$#_&%
|
|
|
witte
Geen avatar
|
Het is in zeeland fantastisch zoro! Bakken met wind en het zonnetje erbij.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Heeeee, Basjuh, Witte, (R)ikke, Kitemen,
zin in een lang kiteweekend,..............?
Ik ben jullie mobielnummers kwijt .........bel me
|
|
|
TimLimbo
|
Mensen naar het strand op zaterdag? Zondag ziet er weer erg minder uit.......
|
|
|