Morres
|
1 ja/nee, hangt af hoe sterk je kite daarvoor was, maar hij is sterk genoeg. 2 ja, mits goed uitgevoer
|
|
|
Ondabeach
|
Over het algemeen krijg je garantie op de reparatie
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
1 ja/nee, hangt af hoe sterk je kite daarvoor was, maar hij is sterk genoeg. 2 ja, mits goed uitgevoer
met sterkte bedoel ik dus de sterkte van het doek.....of blijfd de reparatie toch een zwakke plek in de kite?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
met sterkte bedoel ik dus de sterkte van het doek.....of blijfd de reparatie toch een zwakke plek in de kite? je zou zeggen dat naden altijd de zwake plek zijn...maar bij mij scheurde een kite in het midden van het doek dus.... als hij goed gerepareed is doet ik het weer net zo goed als daarvoor. alleen nooit veel geld uitgeven voor 'n kite waar je toch niet meer zo lang mee gaat varen...je krijgt namelijk helemaal niets meer terug voor 'n kite met reparatie...laat staan 'n grote!
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
meer reacties zijn gewenst....ik wil mogelijk een kite kopen die helemaal doormidden is gescheurd, maar wel netjes is gerepareerd door kiterepair.
|
|
|
#RemcO#
|
nou als je m voor een GOedkope prijs kan krijgen.. net wat melvin zegt... ze zijn niks meer waard met reparatie!
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
wat vinden jullie een acceptabele prijs voor een kite, die doormidden is geweest, 2006, voor de rest in goede staat + bar.
|
|
|
sjembek
|
ligt eraan welke kite het is en afhankelijk van hoe deze gerepareerd isvariabel tussen de € 150 ~ € 250
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
wat voor'n merk-maat??? kijk 'n 18m gastra is ongeveer 3euro waard!!! 'n slingshot 11m zou ik wel 200 voor over hebben(kompleet dan he!!!)
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
merk ga ik niet noemen.....de één vind het een ongelooflijke bagger kite en een ander een wereld kite...dus dan krijg je geen goed beeld wat het moet kosten.
is een 9m, incl bar, voor mij een top 3 merk....wil alleen een globale richtlijn.....
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
haha ik gok best!!! maakt ook niet uit wat ik denk. maar zonder het merk erbij te zetten kun je nooit 'n prijs bepalen!!! dus... wat maakt het uit??? jij vraagt iets maar de belangrijkste info laat je achterwegen. waarom vraag je het dan als je het merk niet eens wil noemen!?!?
|
|
|
rikdekker
|
nee melvin, ik ga voor gaastra! zo bestelde ik daar eens een gaastra defender bar, zonder lijnen. materiaal vanaf 2003/2004 kan ook nog steeds goed en veilig zijn.....ik vaar nog met kites uit 03/04 maar dan wel met bar uit 2006. (de upgrades vinden voornamelijk plaats in de bar en lijnen) nee maar melvin heeft gelijk. net als inruilwaarde voor je auto vragen en niet willen zeggen welk model het is.. sommige kites zijn nou eenmaal meer waardevast dan andere...
|
|
|
Idefixe
|
merk ga ik niet noemen.....de één vind het een ongelooflijke bagger kite en een ander een wereld kite...dus dan krijg je geen goed beeld wat het moet kosten.
is een 9m, incl bar, voor mij een top 3 merk....wil alleen een globale richtlijn.....
Da's ongeveer hetzelfde als je een prijs van een 2e hands auto uit 2006 wilt weten maar je het merk niet noemt.........
|
|
|
rikdekker
|
idefixe, ik was je lekker net voor! haha
|
|
|
Idefixe
|
(grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
hier dan het merk: Liquid Force M-80 en dus nee geen Best en geen gaastra
|
|
|
youne nl
|
ik denk dat je t echt wel kunt doen alle info die ik kreeg toen mn kite gescheurd was duide erop dat de kite eigenlijk even sterk is mits hij netjes gemaakt is!!!! mzzl meer reacties zijn gewenst....ik wil mogelijk een kite kopen die helemaal doormidden is gescheurd, maar wel netjes is gerepareerd door kiterepair.
|
|
|
fransie
|
nou ik heb een north rinho 12 2005 ook door midden!!! ik ga hem niet meer laten maken als iemand er handel in ziet! geef maar een bod!
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Het is vast een Naish Raven 2.
Ik zou zeggen 200 voor de kite en 75-100 voor de bar/lijnen
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Het is vast een Naish Raven 2.
Ik zou zeggen 200 voor de kite en 75-100 voor de bar/lijnen
pffff dat vind ik heel veel geld 275/300euro voor'1 met repartie!! ik zou zeggen 200compleet! heb je n goeie deal en hij is waarschijnlijk blij dat i er af is!!!
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Kun je vinden maar indien het een naish raven2 is doet de bar/lijnen circa 100 euro. Kite only doet momenteel circa 300 euro, met reparatie is dan 200 niet echt onredelijk. de kite wordt er meestal niet mooier op maar vliegt er niet minder door. Mocht de scheur niet zijn gerepareerd dan is 75-100 euro een goed bedrag mits bladders 100%. Koop je amper een set bladders voor...
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
hier dan het merk: Liquid Force M-80 en dus nee geen Best en geen gaastra
Kun je vinden maar indien het een naish raven2 is doet de bar/lijnen circa 100 euro. Kite only doet momenteel circa 300 euro, met reparatie is dan 200 niet echt onredelijk. de kite wordt er meestal niet mooier op maar vliegt er niet minder door. Mocht de scheur niet zijn gerepareerd dan is 75-100 euro een goed bedrag mits bladders 100%. Koop je amper een set bladders voor...
tja... het is dus geen naish raven2!!! maakt ook niet uit 300 voor 'n raven2 met grote reparatie is ook veel teduur!!! je mag mijn raven2 wel voor 300kopen!!!zonder reparatie of lek of ook maar iets wat er mis mee kan zijn!!!op wat vlekjes na dan!
|
|
|
gerrit
|
Een reparatie op zich is vaak sterker dan de het origineel... en een kite die in 2-en gescheurd is geweest vliegt weer prima.
Garantie op een reparatie is vanzelfsprekend!
google maar even op "kite reparatie" "gratis taxeren"
kleine reparaties vaak klaar terwijl je wacht
Gerrit
|
|
|