Dieven op de Slufter!

Slis

Berichten: 563
Augustus 16, 2007, 03:35:08
edit2Rapporteer  
Waarschuwing!
Dieven op de Slufter actief.




datum:
Woensdag 15 augustus tussen 14.15 en 17.30

waar:
1ste trap pakeerplekken
--------------

Een mooie dag eindigde in drama...
Het is altijd de keuze, wat doe je met je spullen zoals portmonee, telefoon etc
neem je deze mee naar het strand, of verstop je deze in de auto.
op beide plaatsen heb ik zelf nooit een veilig gevoel
op het strand kan zomaar iemand je tas in duiken, of zelfs heel je tas mee nemen
en in de auto, tja deze staat ver weg van de bewoonde wereld.

Ik koos ervoor om de helft mee te nemen naar het strand
(telefoon en autosleutels) en de andere helft (autoradio frontje, portmonee, kleding etc)
in de auto in de laadruimte te stoppen... opzich denk je er niet eens overna
want dit is automatisme..

m'n lieftallige bij-rijdster (darn wat is ze toch mooi)
had helaas alles in de auto laten liggen (Telefoon Nokia N73 en portmonee)

Het dieventuig, heeft het slot geforceerd bij bestuurders kant
en is vervolgens grondig te werk gegaan in m'n auto (daihatsu Charade grijs)
welke geparkeerd stond bij de eerste trap, naast een hele mooie BMW Z4

(waar de deur door de wind is tegen aan geslagen en voor een mooie kras heeft gezorgt)

Het meest kenmerkende wat ze hebben mee genomen is:
A: Mijn korte broek (protest Camo print) jaja die is erg mooi!
B: Mijn hanglos Jas!

C: Rode portmonee met zwitserse vlag

wat nog meer:
portmonee (zwart) met een bankpasje waarop ik kitend sta


Mocht je dus in omgeving Oostvoorne/Slufter

Iemand zien met een hanglos jas aan, die de ballen verstand heeft van kitesurfen
dan verzoek ik je vriendelijk om deze persoon de nodige kitetricks te leren
zoals Breekjenekrol, Sbend om je oren, Tafelopjekop en ga zo verder...

Alvast bedankt
en mocht je meer weten... kan je me mailen!

Slis & Lot

p.s
mochtend de foto's niet goed door komen
tjeck het topic op www.hanglos.nl
tniers

Geen avatar

Berichten: 51
Antwoord #1 Augustus 16, 2007, 03:42:05
edit2Rapporteer  
Kolere, wat kolere voor jullie. Ik hoop dat jullie nog iets terug krijgen en die gast knietjes in zijn nieren kunnen geven.
Cheers
Thomas
Nat.BornChiller

Berichten: 37
Antwoord #2 Augustus 16, 2007, 05:20:29
edit2Rapporteer  
Toeval ?

Volgens mij was het maandag, dat ik ff bij mijn auto ben gebleven ipv meteen naar beneden te gaan bij de 2de trap omdat ik een aantal figuren niet vertrouwde en er verder niemand boven was.. Deze stapten uit een witte soort van bestelauto maar dan pers. uitvoering, met ramen ook achter. Weet helaas het merk niet meer en kwam te laat op het idee kenteken te noteren. Deze liepen richting slufterdepot en vervolgens weer terug langs de auto's zagen mij en vervolgden hun weg naar het einde. Ben toen express in mijn auto gaan zitten en heb gewacht tot ze weer voorbij kwamen en zijn doorgereden. Eindelijk dan toch maar te water gegaan na een half uur ofzo toen er ook wat meer mensen boven waren.

Het betreft: 4 donker getinte jongemannen van rond de 18 tot 25 ong.
                  waarvan 1 of 2 met petje
                  1 oudere blanke grijze, wat asociaal uitziende man van rond de 60 ergens
                   
     
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #3 Augustus 16, 2007, 05:26:13
edit2Rapporteer  
klote voor jullie man!!!
gelukkig hebben ze daar in het hoge noorden geen last van.
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #4 Augustus 16, 2007, 06:55:31
edit2Rapporteer  
nouw... melvin... tis dr echt wel hoor..

hoop dat ze dat tuig met de nek aan een iets te grote kite (voor die wind) binden... zo'n lekkere oude sleurzak...

Hoop dat je je spullen op een één of andere manier terug krijgt.. de kolerelijers...
en als dat idd dat tuig is wat beschreven word.. dood maken en deporteren..(sorry als dit niet gezegd mag worden) gadver de gadver... blijf met je smerige poten van ander mans spullen af...

loop ook continu te klooien met portomonee en autosleutels enzo... op et strand laten liggen voelt ook niet fijn op workum.. iets te veel dagjes mensen.. maarjah.. ergens anders laten??
iz het niet mogelijk dat er een soort kluisjes kunnen komen bij een kitepot? lijkt me wel een fijn gevoel... (niet haalbaar ik weet het)
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #5 Augustus 16, 2007, 13:05:54
edit2Rapporteer  
Roofseizoen is nog steeds geopend!!!
Ik wordt altijd weer een beetje paranoide van dit soort meldingen.
Echt zwaar vagina dat ze je tuut open hebben geforceerd.
De meesten kiters kennen elkaar wel, dus het enige wat we kunnen doen is inderdaad onze doppen open houden op verdachte figuren.
Dit is niet de eerste keer dat dit hier gebeurd en het zijn gasten die er speciaal op uit zijn.
Mochten we er éentje betrappen dan hoef de de traumaheli niet te bellen want we laten hem gewoon rotten in de duinen.
chico

Berichten: 1112
Antwoord #6 Augustus 16, 2007, 13:45:42
edit2Rapporteer  
'n idee is. Afspreken is te gaan posten maar dan zodanig dat je niet opvalt. Wat je met de daders doet moet je zelf maar weten. In ieder geval geen zwerfafval achterlaten. Houdt NL schoon.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Augustus 16, 2007, 13:52:22
edit2Rapporteer  
'n idee is. Afspreken is te gaan posten maar dan zodanig dat je niet opvalt. Wat je met de daders doet moet je zelf maar weten. In ieder geval geen zwerfafval achterlaten. Houdt NL schoon.

Je komt daar toch om te kiten, en niet om auto´s te bewaken? Zo wordt je plezier letterlijk vergald.

Het is al de zoveelste keer. Op Oostvoorne valt het de laatste tijd wel mee omdat er zoveel mensen op de parkeerplaats zijn (kitescholen en af en toe met mooi weer de snack-car)
chico

Berichten: 1112
Antwoord #8 Augustus 16, 2007, 15:02:30
edit2Rapporteer  
'Je komt daar toch om te kiten, en niet om auto´s te bewaken? Zo wordt je plezier letterlijk vergald'

@Rhino-kiter. Je hebt helemaal gelijk en ik zou ook niet 1,2,3 weten hoe je het moet organiseren. Mogelijk kan het NKV het is aankaarten bij de politie zodat ze vaker langs rijden. Ik weet niet of de slufter onder Rotterdam Rijnmond of de KLPD valt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.