Ik weet niet of je uitleg wilt over het verschil tussen wake/freestyle of wil je het verschil weten tussen de Xbow2/Switchblade en rebel?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet met de bovengenoemde kites gevaren heb maar je moet je afvragen of je een kite wilt met pullys(katrol) op de bar..
De Xbow heeft van de bovengenoemde kites wel pullys op de bar zitten en dat zorgt voor een groter aan/uit effect, Xbow heeft daardoor iets (maar dan ook iets) groter windrange en meer bar druk...
Ik persoonlijk zou gaan voor een kite zonder pullys.
In het geval van de bovengenoemde kites zou ik gaan voor de Switchblade...
Is een kite met groot windrange, meer dan voldoende depower maar heeft (minder dan de Xbow) dat irritante aan/uit effect..
Weet niet goed wat ik van de Rebel denken moet... Is een perfecte kite zolang hij in de lucht hangt maar wanneer hij in het water ligt is het een slappe hap en zie ik bijna iedereen klote met die lijnen om er maar niet voor te zorgen dat die kite dubbel klapt...
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en anders moet je gewoon ff de verschillende kites testen..
Cabrinha heeft kites met goede vaareigenschappen maar heeft een slecht after sale..
Hoor dus ook een hoop klachten van gasten die de buik vol hebben van Cabrinha..
Dus laat je goed informeren en test de verschillende kites want je moet ten slotte een hoop centen neer leggen..
Dit bericht zal wel weer een hoop stof doen oplaaien maar dan krijg je in ieder geval wat info
Succes