Jolien.
|
Nicee! Kleuren an je 14 niet echt mijn ding, maar zit er verder wel oke uit. Nu nog fotootjes van hm opgepompt, EN een dikke review
|
|
|
Nick van Kampen
|
Pretty nice, is dat merk nieuw of iets...? Heb er werkelijk waar nog nooit iets over gehoord...
|
|
|
Morres
|
ranzige kleuren doed, w88 wel op testverslag
|
|
|
Geronimo79
|
okay.. netjes.. jah die 14.. beetje rastaroo achtig.. niet mijn smaak.. maar who cares als die dingen vliegen als een tierelier..
ben wel benieuwd hoe ze er opgeblazen uit zien. en de barretjes iets beter (is toch het meest tastbare.. ) en hoe die dingen vliegen.. dus VAAR!! en schrijf
|
|
|
Morres
|
wel nette tassen btw, vraag me af of je ze nog kan gebruiken als je je kite eenmaal hebt gebruikt, let us know
|
|
|
BenJ
Geen avatar
|
Ziet er goed uit!
Toevallig, ik heb deze week mijn Blade Beast's binnen gekregen, een 8 en 12
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
In kiteboarding.de kwamen de Vertigo's zeer goed uit de test. De nieuwe Best? (kwa prijzen dan)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
In kiteboarding.de kwamen de Vertigo's zeer goed uit de test. De nieuwe Best? (kwa prijzen dan)
De kite kwam inderdaad goed uit de test en ben benieuwd naar jouw bevindingen... Hoop ook dat kiteboarding.de mijn thruster (eclipse kites) eens onder de loep wil houden want ben ook benieuwd wat ze daar van zeggen.. Zijn dus 2 merken die in het prijssegment van BEST gesprongen zijn..... Ps post ff een review wanneer je meer info over de kite hebt... Succes
|
|
|
Maurits
|
Mooie kites, ben benieuwd....
|
|
|
Bass`
|
Zeer mooie kite!
|
|
|
#RemcO#
|
kleuren niet mijn ding, maar tog, ben benieuwd
|
|
|
wouterb
|
was even zoeken: de 14: de 10: Zonder die groene jurken en dat koppel eronder is importeur UK. deze incl. overige opties:
|
|
|
Morres
|
1e,2e en 4e is cool, die andere is bout:P als ze maar lekker kiten
|
|
|
EW-OUD
|
echt toffe kites, zijn er ook shops waar je ze kan testen ben benieuwd hoe die kites varen!
|
|
|
~Kas
|
ik vind die 3e juist mooi
|
|
|
ijbe
Gast
|
Ik vind ze er allemaal supervet uit zien, eindelijk is wat anders, op een gegeven moment is het allemaal een beetje hetzelfde...
|
|
|
Hessel
|
Ook wel vet dat het design asymmetrisch is, zie je niet vaak
|
|
|
jeroen90
|
gnagna super vet disign inderdaad.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
kleuren van die 10 zien er vet uit!!! die 14 ...ach...smaken verschillen. maar laat maar eens horen hoe ze vliegen.
|
|
|
ijbe
Gast
|
Wel vet dat elke kite er in elke kleur is !
|
|
|
wouterb
|
Opgepompt: gele is wennen maar wel kicke.
|
|
|
|
daan
|
ziet er wel net uit maar als ik vragen mag hoeveel kostte het totaal??
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet erg goed uit gast Je hebt groot gelijk door af te wijken van de massa en iets nieuws te proberen (grinnik_kitesmiley) Ik denk dat je nog wel flink wat korting hebt gekregen omdat het nog een nieuw merk is en waarschijnlijk is daardoor de service ook TOP omdat ze geen negatieve publiciteit willen/kunnen hebben.... Ps laat maar weten hoe ze vliegen
|
|
|