ik heb m net opgehaald en hij is zooo veel groener dat op de foto!!!! gewoon helemaal knal kikker groen! ziet er verder netjes uit concaaf is heel duidelijk,flex lijkt me ruim voldoende. nou nog ff wat wind....en mocht het uitblijven....wakeboarden dan maar!!!!!
ik denk dat ik trouwens wel weet hoe het komt dat de kleur heel anders is. op de foto heeft i 'n soort coting (zelfde als de hcore 2006) in het echt heeft het board 'n andere afwerking gekregen! waar door er meer glans op zit!!! het is nu 'n soort slangen huid geworden(ik vind het vet) en ik ben blij!
vandaag voor het eerst mee gevaren en ik kan je melden dat ik meer dat tevreden ben!!! enkhuizen 16/23knopen. het is 'n heel stabiel board die heel vergevend is maar toch ook heel agresief kan zijn bij de afzet. het board is echt heel ligt en dat voelt super tijdens de sprong. ik heb het gevoel dat ik veel beter 'n harde/snelle landing op kan vangen. flex is redelijk. af en toe wel wat spry op m'n voorste been(in het begin vooral)later ging dat al iets beter. hij loopt echt super simpel hoogte ook bij net wel/net niet wind. al met al ben ik er dus zeer over te spreken!
Kort samengevat....... Hij ziet er gaaf uit en vaart ook nog eens perfect.. Ben erg benieuwd naar je pics en wil je board graag eens misbruiken (grinnik_kitesmiley) See You