Paar vraagjes.

Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Augustus 18, 2007, 00:11:49
edit2Rapporteer  
Ik heb een paar vraagjes:

Mijn Xbow2 is lek geraakt, omdat het OnePump is wil ik eerst buiten op die tube kijken
met wat zeepsop dat ik zeker weet dat het niet het ventiel is. Kan ik bijvoorbeeld gewoon
een beetje dreft verdunnen om erop te spuiten? Op het doek van de LE is het dan.

En nog een, ik heb nog mijn beginners board en nog geen nieuw boardje.
Maar nu beginnen de vinnen kapot te gaan. Het is een Brunotti Centouwer 160.
Waar zou ik eventueel nieuw vinnen kunnen halen?

Alvast bedankt!  ThumpsUp
kitebart

Antwoord #1 Augustus 18, 2007, 00:24:37
edit2Rapporteer  
ff oppompen en eerst es goed luisteren, (in stille ruimte), vaak hoor je gewoon waar het lek ongeveer zit. Dan idd met verdunde dreft, werkt bij mij goed.
Grts, Bart
florisvw

Geen avatar

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 Augustus 18, 2007, 00:27:02
edit2Rapporteer  
zit er gewoon het bijn beruchte cabrinha ventiel op? dan zou ik die eerst goed schoonmaken en dan best steving vastdraaien, ook kan je het rubberen ringetje omdraaien. ik heb ook een cabrinha en die loop soms ook leeg en soms niet, dit komt gewoon door het ventiel! dit scheelt een hoop werk!

Hoop dat je er iets aan heb
Marc_87
Moderator

Antwoord #3 Augustus 18, 2007, 00:55:54
edit2Rapporteer  
Dank u zover, ik ga zeker eerst mijn ventiel nakijken maar ik heb daar met kites nog nooit problemen mee gehad want ik maak ze altijd netjes schoon. Maar mag ik verdunde dreft gewoon op het doek spuiten?

En weet misschien iemand waar je van die vinnentjes kan kopen voor mijn board? Want dan kan ik nu nog effe vooruit en hoef ik nog geen nieuw board te kopen.
sjembek

Antwoord #4 Augustus 18, 2007, 02:49:22
edit2Rapporteer  
Hey Mark, Ik weet niet wat voor vinnen er onder je Brunotti Centaur worden geschroefd maar gewone tt vinnen zijn her en der verkrijgbaar. (commerciële posts zijn verboden)
Check wat online shops.
Marc_87
Moderator

Antwoord #5 Augustus 18, 2007, 18:05:26
edit2Rapporteer  
Hey Mark, Ik weet niet wat voor vinnen er onder je Brunotti Centaur worden geschroefd maar gewone tt vinnen zijn her en der verkrijgbaar. (commerciële posts zijn verboden)
Check wat online shops.

Oke zal ik doen, ik zal vanmiddag ook wel een fototje maken hier plaatsen.
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #6 Augustus 18, 2007, 19:18:19
edit2Rapporteer  
Ik zou ook niet teveel meer uitgaven aan vinnen...koop lekker een kleiner board!
Marc_87
Moderator

Antwoord #7 Augustus 18, 2007, 19:20:13
edit2Rapporteer  
ja dat weet ik, maar ik wil hem erbij houden voor weinig wind.
Ik kom er met weinig wind zeker lekker op weg.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.