Ozone bar 2007 verloren (lees "gestolen")

boglin

Geen avatar

Augustus 18, 2007, 07:43:01
edit2Rapporteer  
Vorige week na een lekkere sessie in Nieuwpoort (BE) steek ik mn zo goed als nieuwe Ozone 2007 bar op het strand in de footstrap van mn board...

Kom ik aan de wagen en besef ik dat hij eruit gevallen is  (cry_kitesmiley)...

Tegen de tijd (nog geen 10min) dat ik terugloop: bar verdwenen...

Onverstaanbaar dat je je gerief nog geen 10min onbewaakt kunt achterlaten ThumpDown

Zit ik hier nu met een kite die ik niet langer kan gebruiken (Ozone Instinct 11m 2006)... Zwaar klote!

Heb ik nu dus een 2 vragen:

-Heeft iemand toevallig een Ozone bar liggen (2006-2007) die ik zou kunnen overkopen?
-Heeft iemand interesse voor een zgan Ozone Instinct 11? Als ik geen bar kan vinden doe ik hem weg voor 450euro (kite only natuurlijk :Smiley)

Alvast bedankt voor de hulp...

gerco

Antwoord #1 Augustus 18, 2007, 11:46:17
edit2Rapporteer  
of je kan misschien beginnen met: heeft iemand soms deze bar per ongeluk meegenomen? of meegenomen omdat hij dacht dat je hem vergeten was?

een beetje vertrouwen in de mens kan ook geen kwaad  (hangloose_kitesmiley)
Langbeest

Antwoord #2 Augustus 18, 2007, 14:39:33
edit2Rapporteer  
Met Gerco eens.
Als ik een bar alleen op het strand tegenkom pak ik hem ook op, echt niet wetende hoe lang hij daar al ligt.
Een beetje vertrouwen kan geen kwaad.
Plaats liever een oproep voor een "vergeten bar".
Oja ik heb hem niet gevonden duzzzzzzzzzz
boglin

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 18, 2007, 17:58:04
edit2Rapporteer  
Daar ben ik ook van uit gegaan... Maar na een rondvraag op het strand en in de club moest ik tot de conclusie komen dat niemand hem gezien had...

Als je een bar vind laat je die toch gewoon achter waar je weet dat mensen hem terug kunnen vinden...

Maar bon...
HelldogBE

Antwoord #4 Augustus 18, 2007, 21:51:52
edit2Rapporteer  
aan de club (windekind?) lijkt het me evident dat het materiaal naar binnen wordt gehaald als het al wat later op de dag is.

jammer, ben er vorig jaar ook mn board (fone style) gestolen geweest, en al eens een pomp maarja zo'n vergissing is snel gebeurd Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.