Gravity Games H2O

xxedguyxx

Berichten: 443
Augustus 18, 2007, 19:41:42
edit2Rapporteer  
Ik zag net de Gravity Games H2O in Perth, met een kiteboarding wedstrijd. Echter zeiden ze dat het hier om een wereldtitel zou gaan. Ik zat zo te kijken naar de namen, Echter stond er weinig bekends tussen voor mij. Nu was dus mijn vraag, hoe goed zijn die kiters daar tegenover de PRKA of KPWT?  Huh

Greetz,
Hieronymus

Berichten: 177
Antwoord #1 Augustus 18, 2007, 19:44:34
edit2Rapporteer  
Dat is de KPWT!!!!  loser
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #2 Augustus 18, 2007, 20:08:02
edit2Rapporteer  
die gasten leven allemaal in hun eigen wereldje, de winnaar van de PKRA noemen ze wereldkampioen en die van de KPWT noemen ze ook nr.1 vd wereld...loool
dk23

Berichten: 142
Antwoord #3 Augustus 19, 2007, 03:18:49
edit2Rapporteer  
ja dat zag ik dus ook op extreme sports......ik kijk er bijna elke dag een aantal keren op....op zich wel een chille zender.....altijd in de hoop een xwat over kitesurfen te zien...vandaag was de 2e x sinds 1.5 jaar dat ik er wat over zag....normaal alleen maar skaten motorcross, surfen, bmx, en snowboarden....vandaag eindelijk de gravity games....idd allemaal wereldkampioenen maar kende er geen ene gast van........maja zal wel goed zijn

gr dk
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.