heb ik weer op de parkeerplaats bij het autostrand!!!

jer@en

Berichten: 64
Augustus 18, 2007, 22:06:21
edit2Rapporteer  
Jawel ook dit maal een vraag of iemand iets gevonden heeft. Net nieuwe slippertjes gekocht, schop ze uit in mijn auto (denk ik). Rij met blote voeten terug naar rotterdam. Kom ik er thuis achter dat ik mijn linkerslipper mis.
Ik heb niet zo hard gereden dat mijn slipper uit het raam is gewaaid, dus ben ik zo dom geweest om niet in mijn auto geschopt te hebben, maar tegen het portier aan. (Jawel kom maar op met de reacties, kon er ook wel om lachen schater).
Punt blijft dat ik de slippers net had en op een been kan ik niet de hele tijd lopen. Ze waren van het merk REEF en zou er, als iemand ze heeft gevonden mij effe kan mailen.

Alvast bij voorbaat dank,

jeroen
hollandkiter

Berichten: 298
Antwoord #1 Augustus 19, 2007, 01:26:27
edit2Rapporteer  
Lache, maar meestal laten ze 1 slipper wel liggen op het strand. Want daar hebben ze niets aan. Gewoon even gaan kijken denk ik....
Joost

Berichten: 1318
Antwoord #2 Augustus 19, 2007, 01:54:37
edit2Rapporteer  
Lag naast onze auto. Aan de rechterkant van de parkeerplaatsen van oostvoorne, heb hem dus laten liggen aan gezien het alleen de linker was! haha. Misschien heb je geluk als je morgen weer terug gaat. Check ook even de vuilnisbak daar want zo'n groen mannetje heeft nog wel eens een handje om het daar in te stoppen.
Dutchy

Berichten: 337
Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #3 Augustus 19, 2007, 02:48:15
edit2Rapporteer  
ben morgenochtend rond 9 daar zal eens kijken voor je
jer@en

Berichten: 64
Antwoord #4 Augustus 19, 2007, 04:26:32
edit2Rapporteer  
ben er morgen om 10 uur. ga dan ook ff kijken. heb een (bijna) witte peugot 205.
alvast bedankt voor de posts mensen. hopen dat ik hem vind.

groeten,

jeroen
jer@en

Berichten: 64
Antwoord #5 Augustus 19, 2007, 19:39:20
edit2Rapporteer  
gelukkig  Joepie YeSS Joepie. ik heb hem weer terug. bedankt iedereen en verder geen topic meer.

jeroen
sjembek

Berichten: 984
Antwoord #6 Augustus 19, 2007, 20:35:55
edit2Rapporteer  
Laat me raden, hij lag onder je stoel?
jer@en

Berichten: 64
Antwoord #7 Augustus 19, 2007, 21:09:40
edit2Rapporteer  
nee hij heeft op de parkeerplaats gelegen en hij is bewaard door de kiteschool wake up boarding.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.