Airush lift lek

airush fan

Geen avatar

Berichten: 4
Augustus 27, 2007, 20:56:59
edit2Rapporteer  
Hoi Allemaal!

Afgelopen weekend in Wijk aan Zee gekite met een maat van me. Toen de wind ging liggen, de Airush 16m2 even uit de lucht gehaald. Toen het weer een beetje begonte waaien was de main tube helemaal leeg. Deze is blijkbaar lek.

We hebben met het oppompen en het blote oog niet de lek kunnen vinden. Heeft er iemand een tip en wellicht een link naar een reparatiesetje? het betreft een airush lift 16m2 uit..  2005 meen ik.

Alvast bedankt!

Maarten
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Augustus 28, 2007, 02:04:37
edit2Rapporteer  
plantenspuit water+afwasmiddel erin, alleen je LE oppompen, en dan met die spuit spuiten, het gaat bubbelen waar het lek is

vergeet niet af te spoelen,,anders heb je vlekken

Zou je je naam kunnen veranderen naar iets anders dan Airush, anders zou men kunnen denken dat je een airush vertegenwoordiger oid. bent
airush fan

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #2 Augustus 28, 2007, 02:29:38
edit2Rapporteer  
Hallo daar!

zojuist mijn naam aangepast.
bedankt voor de tip. Nu ik het lek te pakken heb, hoe kan je de LE het beste plakken?

Alvast bedankt voor de reactie!
Maarten
Jambo

Berichten: 208
Antwoord #3 Augustus 28, 2007, 02:48:42
edit2Rapporteer  
Hey Maarten.

Misschien heb je hier iets aan.

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=20652.msg212288#msg212288

http://kitesurfingschool.org/bladderrepair.htm

Succes!
airush fan

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #4 Augustus 28, 2007, 12:43:05
edit2Rapporteer  
Hoi Jambo!

Bedankt voor de links, die had ik nog niet gevonden. Helaas zijn de afbeeldingen van de kitehigh link vervallen (niet zo gek ook na een jaar), maar ik ben de goede kant op geholpen. a.s. zaterdag ga ik een poging doen!

Bedankt jongens!
Maarten
jorrit

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #5 Augustus 29, 2007, 14:52:38
edit2Rapporteer  
Hoi Maarten,

Ik heb nog ergens een oude 8m2 kite liggen, je mag de bladder uit die kite wel gebruiken. is die groot genoeg om je lek te dichten? (tong_kitesmiley)

Groet, Jorrit
airush fan

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #6 Augustus 31, 2007, 21:11:13
edit2Rapporteer  
Hey Jorrit!

Aardig dat ik je 8m2 mag verknippen! je weet wel dat die nog goed is?  beetje zonde, niet ?
Als er nog iemand materiaal heeft, hoor ik het heel graag!

Alvast bedankt!
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #7 September 01, 2007, 01:56:20
edit2Rapporteer  
is www.mistertube.nl niet iets?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.