Mont
|
hey rickclaus, zit de modification er al op? 2 katrolletjes en die bow heeft nauwelijk bardruk meer. geen Popey armen meer.
|
|
|
litewave
|
Geen tennis arm (denk ik), maar een pees-schede-ontsteking te herkennen aan een krakend gevoel (alsof de smering ontbreekt) Komt door overbelasting van die delen die normaal niet zo belast worden. Pijnlijk maar gaat met rust over, ff dokter checken.
|
|
|
comet
Geen avatar
|
zelfde verhaal hier!!! inderdaad gewoon wat rust geven. Bij mij helpt t wel enorm als ik er wat SRL-gel opsmeer...
|
|
|
rickclaus
|
Mont: Ik heb niet de mod er op zitten... Ik ga hier maar is ff wat informatie over inwinnen.
Litewave: Het is idd geen tennisarm want ik kan alles nog gewoon vastpakken, gewoon overbelasting dus.
Comet: SRL-gel? wat doet het? geeft het warmte aan de spieren? Zo'n spul wat je erop smeert als je nekpijn hebt ofzo?
|
|
|
litewave
|
SRL is van plantjes gemaakt, homeopatisch dus, net als Morres zijn middeltje echinaforce schijnt ook te helpen, maar rust heelt bijna alles
|
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Arnicaforce is idd perfect. Gewoon dikke klodder erop voor het slapen gaan. Oude sok afknippen en er voorzichtig overheen trekken zodat het lekker gaat plakken. Nachtje slapen en de volgende morgen als nieuw!! (Je arm dan he.)
|
|
|
Lex
|
Dat is gewldig spul ja!
|
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
rust helpt wel maar het duurt alleen zo lang.had vorige keer twee weken last van mij pols(na 6uur kiten achter elkaar) en als ik maar iets verkeerd deed ging het weer pijn doen :-S ook overbelast dus. het voelde gewoon aan als een gekneusde pols... ook maar ff die zooi halen..ik heb wel wat voor spierpijn maar voor kneuzingen nog niet..
|
|
|
rickclaus
|
Na een aantal rustdagen hebben gehad is de pijn in mijn arm nu alweer over gelukkig. Nu nog ff herstellen van de kneuzingen rond mijn enkels.
|
|
|
rickclaus
|
Owja nog 1 ding op die plaatjes van kiteforum voor die mod staat dat je een pigtail moet maken bij attachpoints A, B en C. Hoelang moet die pigtail zijn?
|
|
|