slingshot-slet
|
kijk goed naar de steek van de gaten bij wakeboarden is dit std 21,5 cm bij kiteboards is dit 18,5 cm dus koop dan de juiste kite sandels of kijk eens naar liquid force die heeft ze volgens mij groeten kees
|
|
|
|
[Pepper]
|
Heb vorige week de Liquid Force Luxury bindingen besteld bij een bekende shop. Stond bij het product op hun website keurig vermeld "op voorraad: ja". Leek mij dus een kwestie van een paar dagen. Inmiddels is gebeken dat de bindingen niet meer leverbaar zijn in NL. Heb dit ook bevestigd gekregen door de distributeur voor de BeNeLux ( www.localguru.nl). De shops zitten te wachten op de zendingen van de distributeur die op zijn beurt weer zit te wachten op de zendingen vanaf de fabriek. Kan al met al nog wel even gaan duren dus......
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Die sandalen zijn bedoelt voor de recreatieve wakeboarder. Hiermee bedoelen ze mensen die een snelle boot hebben en het wel eens willen proberen. Op de kabelskibaan was er iemand die het wakeboarden hiermee heeft geleerd. Om deze dingen aan te trekken heb je ook beide handen nodig, plus je moet op een ondergrond staan om ze strak genoeg vast te doen.
M.a.w. links laten liggen die dingen.
Ik heb eens een jaartje gekite met wakeboard bindingen. Dat was in 2003, toen er nog niet zulke goede pads en straps bestonden als nu. Met het nieuwe materiaal van de afgelopen 2/3 jaar zie ik niet in waarom je nog bindings zou gebruiken behalve voor reine wakestyle tricks of een sliderpark.
|
|
|
jeroen90
|
ze zien er trouwens ook niet heel stevig uit..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ze zien er trouwens ook niet heel stevig uit..
Heel blijven ze wel, maar je voet blijft er echt niet zo goed inzitten als met bindings. Maar geloof me, ook die kunnen uit ook al heb je ze helemaal vastgemaakt. Zeker nog in 2003 toen veel depower nog niet beschikbaar was waren de klappers hard met bindings...
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
ja dat was echt niet leuk meer soms, het is gelukkig allemaal wat "milder" geworden. althans......
maar die sandalen zijn but, is het net niet van 2 kanten. als je echt vast wilt zitten, Liquid Force heeft de Escalade, die zijn echt rete goed. en ander de LF straps en pads. zelf vaar ik met de nieuwe Contest II straps en pads van Concept X, en dat nieuwe model is echt 3 keer lekkerder als vorig jaar.
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
hahaha dat zijn net slippers...vet. jammer dat ik geen prolimit meer koop!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Nu we deze dicussie toch hebben, bestaan er voetpads/straps voor kleine schoenmaten?? Ik heb maatje 38 en vlieg gewoon overal uit. Die kleine apen zoals Thodd weet ik wat hebben toch ook dat probleem dus er zal vast wel iets bestaan maar wat??
PS Melv, die liquidforce pads hebben zo`n hielbandje. Mark (aka AzzKick-rr) heeft dat zelf gemaakt met een stukje binnenband. Bevalt hem perfect heb hem toevallig van de week gemaild. Kost dus geen knoop en is het proberen waard dacht ik zo...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
hahaha dat zijn net slippers...vet. jammer dat ik geen prolimit meer koop! Wat is er mis met Pro Limit, mag dat niet van je sponser ?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
hahaha dat zijn net slippers...vet. jammer dat ik geen prolimit meer koop! Wat is er mis met Pro Limit, mag dat niet van je sponser ? ik ben nog in onderhandeling met bisonkit!!!als dat door gaat kan ik ook weer prolijmit kopen! btje het zelfde dat BAS kolere ook geponsort word door best en kite repaire!(gouwe combo)
|
|
|
Idefixe
|
Vorige week zondag op Mirns nog iemand met "zelfgeknutselde" rubberen bandjes op z'n voetbanden. Meteen na de eerste sessie werden die dingen er ( na een crash) van gesloopt. ( onderbeen behoorlijk beschadigd) Opmerkelijk feit: ff daarna, zonder z'n eigen knutselwerk, lag na een crash z'n andere onderbeen open......... tja , shit happens.
|
|
|
dk23
|
nike air sahara
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Met kiten met wakeboard bindingen ben ik gestopt toen een aantal keer 1 binding uitschoot. Ik heb bindingen precies in mijn maat die ik ook gebruik op mijn wakeboard. Geloof me, de krachten die ontstaan met kiten trekken je voet er uit als het moet. Gelukkig maar, want voet eraf lijkt me nog vervelender
|
|
|