Waar is de eigenaar?

Steph

Berichten: 467
September 11, 2007, 10:06:00
edit2Rapporteer  
Wat ik tegenwoordig erg jammer van kitehigh vind is het gemis aan reacties van eigenaren en/of moderators van de site. Waar Arjen en een aantal moderators vroeger nog commentaar gaven, is dit tegenwoordig alleen Morris.

Er is net een topic geopend over wat er wel en niet moet wijzigen, maar intussen is kitehigh in alle vormen gepasseerd door hanglos. Kitehigh heeft een bepaalde content waarde, maar de eigenaren van de site blijken hier niet veel aandacht aan te besteden.
Toen Arjen de zaak overdroeg aan een commerciele site-linker / advertisement club was er al een verwachting. Helaas doet niemand er echt veel mee. Commercieel of niet...
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #1 September 11, 2007, 13:34:25
edit2Rapporteer  
Hoi Duffeaap,

Bedankt voor je bericht! Ook de nieuwe eigenaar is zich hiervan, ondanks dat hij zijn keuzes maakt, zeer bewust. Hij weet wat er leeft. Ik zorg dat jouw 'alarmbel' bij hem terecht komt. Verder zal ik dit topic sluiten voordat er veel reacties komen.. De eigenaar weet wat hem te doen staat en geeft hier zo goed mogelijk een invulling aan.

Good winds,
Arjan
qbert
Gast
Antwoord #2 September 12, 2007, 18:07:33
edit2Rapporteer  
Hi,

Dat wij niet zo vaak posten heeft misschien ook wel te maken met het feit, dat we druk bezig zijn met het upgraden/vernieuwen van kitehigh. Ik kan je bijv nu al zeggen dat we over zullen gaan naar een nieuwe forum versie, of dat er heel binnenkort een embedded player binnen het forum komt. Verder zullen er ook andere applicaties gaan draaien met betrekking tot het aanbieden van nieuws wat betreft kiten. Alleen kost dit wat tijd omdat het allemaal grondig getest moet worden.

Vergeet ook niet dat de meeste moderators/admins in hun vrije tijd met kitehigh bezig zijn. Dus die hebben ook niet allemaal de tijd om te gaan posten als ze bijv net bezig zijn met het testen van een nieuwe forum versie.

Verder wilde ik ook nog even kwijt dat de eigenaar zich heel erg betrokken voelt met kitehigh en zich ook hiermee druk bezig houdt. Wij krijgen tenslotte onze opdrachten van hem.

Maar alsnog bedankt voor je post en ook ik zal het voorleggen aan de eigenaar om te kijken wat we hieraan kunnen doen ;-)

Greetz,

Raj
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.