10-09-07 STRAND HORST drama dagje(voor mij)

100%-DINGES-®!!!!!!!!

September 12, 2007, 10:36:07
edit2Rapporteer  
gister op horst geweest en en dat was alleen behalve fijn.
we zouden eigenlijk naar workum maar goed ik ik niet alleen en reed dit x niet dus...wij naar strand horst.
daar aangekomen dikke wind maar dat bleek 'n tijdelijke vlaag.dus toch maar de 12m op gepompt.
op de parkeerplaats zie ik iemand staan met 'n airush swits 159(deze ben ik op horst enkele maanden geleden kwijt geraakt).dus toch maar ff vragen hoe hij er aan kwam...hij had m 2e hand van iemand uit uterecht dus tja...maar het blijft 'n vervelend gevoel.
ik heb mischien 20min op het water gestaan toen ik er al helemaal genoeg van had...wat 'n k*%&$te wind.
ik m'n onderwaterbehuizing gan testen,dit was de eerste x dat ik m gebruikte dus ff goed kijken(niet goed genoeg kennerlijk)
ik heb denk ik totaal 1,5uur in het water gestaan en toch echt op de juiste momenten geschoten maar...ik had m'n cam nog op flitser instellingen staan dus...allemaal onder belicht.kwam ik thuis pas achter omdat die behuizing er moeilijk af te halen is en ik het moeilijk kon zien op het schermpje.
op het laatst nog ff proberen te varen maar dat was ook helemaal niets.
top dag dus!!!!
ik ga echt nooit meer naar horst!!!!!!
ik ga proberen de foto's nog iets op te halen kwa kleur.
ff geduld voor de mensen die zo eiverig voor m'n lens hebben staan springen dus.
ROBST3R

Antwoord #1 September 12, 2007, 17:20:41
edit2Rapporteer  
mooi verhaal:-)
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #2 September 13, 2007, 04:58:55
edit2Rapporteer  
1 redelijke foto van kevin
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #3 September 13, 2007, 04:59:28
edit2Rapporteer  
en ja ik weet dat de kleur niets is!

FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #4 September 13, 2007, 12:44:58
edit2Rapporteer  
Je had ook lekker met mij mee moeten gaan naar workum..  (hangloose_kitesmiley).Lekker gehakt met m`n 8..
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #5 September 13, 2007, 14:00:11
edit2Rapporteer  
Je had ook lekker met mij mee moeten gaan naar workum..  (hangloose_kitesmiley).Lekker gehakt met m`n 8..
ik wilde ook met jou mee maar jij moest zo nodig weer de hele dag!!!(ik moest eerst werken)
Matjas the scissor-kid

Antwoord #6 September 17, 2007, 01:41:21
edit2Rapporteer  
Ja horst is soms echt zwaar KOLERE....(al was vandaag goed te doen, tussen de vlagen door    (angry_kitesmiley))

Mja als je geen auto hebt en je woont in de buurt  ThumpsUp ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.