Brunotti Asymetrische Pro-x vinnen

spoetnik

Berichten: 762
September 12, 2007, 22:10:16
edit2Rapporteer  
Van mijn Brunotti Pro-x uit 2006 zijn bij een aantal vinnetje het schroefdraad flink verrot. Nou ben ik opzoek naar een setje vinnetjes, en wel het liefst dezelfde. Nou had Telstar ze in de e-shop staan, dus afgelopen vrijdag besteld. Maar helaas, het assortiment in de e-shop is niet meer up-to-date, dus na een belletje van mijn kant kwam ik er achter dat ze niet meer te leveren zijn door Telster. ThumpDown

Wie weet een Shop waar ze nog te koop zijn?? Ik heb de mijn bekende shops op internet afgestruind, maar ik kan ze niet vinden.
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #1 September 12, 2007, 22:10:52
edit2Rapporteer  
Natural High even een mailtje sturen?
Marijn alias Vos

Berichten: 502
Antwoord #2 September 12, 2007, 22:27:01
edit2Rapporteer  
zou er gewoon symetrische vinnen onder zetten, vaart veel lekkerder.

Heb zefl die tfc vinnen er onder zitten, je hebt veel minder tegendruk van je board. Dus minder snel vermoeide benen
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #3 September 12, 2007, 22:29:25
edit2Rapporteer  
Ik vind dat het boardje zo lekker hoogte loopt, is dat niet weg met andere vinnetjes??
Jeroen Oomen

Berichten: 344
Antwoord #4 September 12, 2007, 23:06:43
edit2Rapporteer  
Ik zie dat je in Den Haag woont. Ga gewoon even langs bij brunotti in Scheveningen en haal daar een paar vinnetjes. Ben er pas ook geweest, zijn best aardige jongens die daar lopen, en is leuk om te zien hoe ze daar die boards fabriceren ;-)
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #5 September 12, 2007, 23:28:53
edit2Rapporteer  
bij natural high hebben ze zekertewete nog!!!
zagy

Berichten: 804
Antwoord #6 September 13, 2007, 03:20:18
edit2Rapporteer  
Ik vind dat het boardje zo lekker hoogte loopt, is dat niet weg met andere vinnetjes??

nee, ik vraag me af of je het verschil zal voelen!
Brenkie

Berichten: 716
Antwoord #7 September 13, 2007, 22:28:51
edit2Rapporteer  
En of je dat voelt!
Ik heb zelf 2 asym vinnen op mijn hielside zitten, en 2 sym op mijn toeside.
Een tijdje terug heb ik ze omgedraaid om eens te kijken wat het verschil is, en verschil was er duidelijk te merken. Vooral in het hoogtelopen. Met die vinnen spoort je board veel beter.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.