jurrr
|
whahah kleine dwerg
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja klopt ik heb die gezien op tv brute actie die porsche helemaal gaar..
|
|
|
reinout
|
ja dat is nou eens echte actie
|
|
|
leeany
|
ik zou wel willen weten wat er nou achterzit tenminste.. na een crash rijdt je meestal niet zomaar weg met een kapotte porsche
|
|
|
Arnie26736
|
Een motor van een porsche ligt toch achter in ??? Dus gewoon lkkr verder blazen
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
lol
achter zit -> de motor :-P
ja ben ook wel benieuwd, een of andere voortvluchtige?
|
|
|
rudirudi
Geen avatar
|
baby on board met drugs in zijn wiegje geloof ik en nog een vuurwapen in de auto. bekende van de politie die ook nog het een en ander had open staan. zeker geen guppy in crimineeltjesland.. maar kom op zeg op een invoegstreep zo'n slipper maken... dan mag je je wel heel erg schamen. al die electronica die er in zit daarmee moet je je best doen om uit de bocht te vliegen. grappig ook dat de politie zegt "ja ik hou gewoon wat afstand" terwijl hij zijn oude volvo vol gas met 200+ km per uur achter de porche aan veegt en deze nog lang niet bij kan houden. als hij wat autokennis had gehad dan wist hij dat hij geen enkele moeite hoefde te doen. die GT zou hem er aan alle kanten uit rijden zelfs met kap voor t raam en al de spoilers en kappen er af.. toch respect dat persoon twee de auto ook gewoon nogmaals tegen de vangrail zet na een tijdje. in tweede instantie een total losje greets Ruud
|
|
|
|
*Maximus*
|
kijk hier is de politie voor
|
|
|
leeany
|
Maar daarom is hij wel vet..alleen jammer dat ze nog voordat het programma begon er al reclame mee maakte want toen moest en zal mijn pa dat programma zien en moest ik het dus ook kijken ja idd.. daar hebben ze me ook mee genakt.. ze begonnen al een week eerder met die reclame.. dus ik zat die zondag voor de buis en laten zie iets anders zien! en de zondag daarna was ik t vergeten fzo..[/
|
|
|
wouterb
|
...maar kom op zeg op een invoegstreep zo'n slipper maken... dan mag je je wel heel erg schamen. al die electronica die er in zit daarmee moet je je best doen om uit de bocht te vliegen. grappig ook dat de politie zegt "ja ik hou gewoon wat afstand" terwijl hij zijn oude volvo vol gas met 200+ km per uur achter de porche aan ....
ALs dit idd een GT3 is zoals de titel zegt, dan zit die electronica er niet op! qoute: There are a few things you don't get: a rear seat, a sunroof, or other weighty goodies like a nav system. Porsche has thoughtfully engineered the GT3 without the now-common roster of computer nannies; ABS is the only electronic driver aid. unquote. En dan zetten jij en ik dat ding ook met 2 strepen teveel gas achterstevoren. En wat die oude volvo beteft... Die gaat bij 200 nog wel even door hoor.
|
|
|
Morres
|
thx for posting! wilde deze op TV zien, maar was ik toaa lvergeten
Bizarre shit man, Iemand trouwens die met die ferarri's gezien,(wat een stel ballen), 5 lui, allemaal rijbewijs inleveren, en na 5dagen al terug!!! Moet je eens gebeuren in je 'normale' auto..
|
|
|
leeany
|
ja die gast kwam uit ehv, die heeft 29 ferraris
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
de zaak werd uiteindelijk afgedaan met een flinke transactie...
als je maar geld hebt..
|
|
|
Vinni
|
Die hebben zich idd vrijgekocht
|
|
|
Morres
|
ze bedoelen gewoon dat ie dikke boete heeft gekregen,
dan nog is het schandalig dat die lui niet gewoon 6maanden rijbewijs kwijtwaren
|
|
|
Vinni
|
Weet ik, maar ik heb het idee dat er gewoon wat extra geld op tafel is gelegd...
|
|
|
Morres
|
of ff onder de tafel, ghehe
|
|
|
Vinni
|
(tong_kitesmiley)
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Gewoon hufterig dat ze er zo afkomen (angry_kitesmiley) Net zo als die prinses, die krijgt haar rijbewijs ook terug. Dit omdat ze ''zwanger'' is Tering ze is de koning niet
|
|
|