Kite-maatje gezocht omgeving Callantsoog - Den Helder

cha

Berichten: 5
September 17, 2007, 01:54:32
edit2Rapporteer  
Aloha..
Na een paar lessen in IJmuiden heb ik het kite virus ook te pakken. En heb al een paar weken me nieuwe kite (SS REV11) thuis liggen. Vandaag had ik eindelijk eens tijd en wind, aangekomen op Callantsoog vond ik de wind toch wat hard voor een beginner met een REV11 :Smiley, en op advies van andere kiters toch me kite in me tas gelaten, want het moet niet de eerste en laatste keer zijn  (grinnik_kitesmiley). zover mijn kite ervaring  (angry_kitesmiley).

Aangezien ik de enigste ben in mijn vriendenkring die (probeerd) te kiten  (grinnik_kitesmiley), en niet altijd iemand staat te springen om mee te gaan met wat minder weer.

Dus mijn vraag: Zijn er nog kiters in de omgeving om eventueel samen op pad te gaan? Zelf ben ik woonachtig in Julianadorp (tussen Callantsoog en Den Helder) en beschikt over een auto.

marlies

Berichten: 5
Antwoord #1 Oktober 04, 2007, 00:49:52
edit2Rapporteer  
hey kom zelf ook uit Julianadorp en wil ook verder met kitesurfen na een aantal lessen gehad te hebben.
Heb wel een paar vrienden die ook beginnende zijn dus wie weet...

groeten marlies
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 Oktober 04, 2007, 02:02:06
edit2Rapporteer  
bij julianadorp was het zaterdag erg stil... 2 duitsers en verder was er niemand aan het varen
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #3 Oktober 04, 2007, 05:32:47
edit2Rapporteer  
Hallo Floris

Was nog op wijk zaterdag maar je was er niet

Kwam nog een foto tegen van 2 jaar geleden. Volgens mij ben jij dit klopt dat ??

Ik heb de orginele  als je die wil maar dan mot je je email adres ff zenden

Gr Richard
cha

Berichten: 5
Antwoord #4 Oktober 04, 2007, 18:56:43
edit2Rapporteer  
hey kom zelf ook uit Julianadorp en wil ook verder met kitesurfen na een aantal lessen gehad te hebben.
Heb wel een paar vrienden die ook beginnende zijn dus wie weet...

groeten marlies
Hi Marlies,
Ik ben zelf paar keer bij Callantsoog en Groote Keeten geweest, maar het viel me vies tegen die ruige zee. Elke keer je board zoeken of kopje onder door de golven :S Doe het nu lekker rustig aan op Schellinkhout en Enkhuizen. Wink Mochten jullie het toch op zee proberen, moet je maar ff een seintje geven, dan kom ik ook wel die kant op.
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #5 Oktober 04, 2007, 19:48:23
edit2Rapporteer  
stonden niet echt hele hoge golven afgelopen zaterdag... maar voor een beginner wel altijd ff lastig!

Richard blijf ik on-topic:P je komt altijd overal mooi tussen door hahaha thanks voor de foto, wat zie ik er daar nog jong uit wahaha
cha

Berichten: 5
Antwoord #6 Oktober 04, 2007, 22:18:16
edit2Rapporteer  
stonden niet echt hele hoge golven afgelopen zaterdag... maar voor een beginner wel altijd ff lastig!

Richard blijf ik on-topic:P je komt altijd overal mooi tussen door hahaha thanks voor de foto, wat zie ik er daar nog jong uit wahaha

Ik was zaterdag zelf niet in J-dorp, maar had je niet last van de regen en stond er wel genoeg wind?

Was je op het noordelijke of zuidelijke gedeelte van het strand van J-dorp?
Zelf ben ik daar amper kiters tegen gekomen. Zelf ben ik bij Callantsoog geweest, maar vind het was smal en staan wat clubhuisjes in de weg. Groote Keeten ligt tussen Callantsoog en J-dorp en daar is het wat breder, strekdammen liggen daar ook wat verder uit elkaar en is officieel ook een vliegerstrand Wink Daar zie vaak ook meer kiters dan in Callantsoog. Nog ff oefenen op IJselmeer en dan maar richting zee Smiley
thijster

Berichten: 10
Antwoord #7 Oktober 04, 2007, 22:18:26
edit2Rapporteer  
hier nog 1 kiter die door de weeks gebonden is aan den helder Sad
neem mijn kitespullen door de weeks mee naar hier, en in de weekenden maak ik de brouwersdam onveilig.
ik zit nog maar pas hier in den helder dus heb hier nog helemaal niet gekite, beetje hulp van waar en hoe is wel handig dus Wink

zoek nog kite maatjes hier dus dit komt goed uit.
ik houd dit hier wel in de gaten...
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #8 Oktober 04, 2007, 23:17:54
edit2Rapporteer  
ik heb geen idee waar ik precies was... Er stond zeker genoeg wind!!! ik heb flink lopen knallen met me 8!! maat van me vaarde met een 9 en werdt er zelfs nog 1 keer afgeblazen in een vlaag!

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.