Bandit verslagje

Buur

Berichten: 989
September 17, 2007, 21:28:32
edit2Rapporteer  
Klein verslag je van de Bandit.
Na lang wachten was het eindelijk zo ver. De wind was goed en ik kon één van de test Bandits regelen. De 11 meter heb ik wel vaker gezien toen waaide het een knoop of 5 dus van kiten was het nog niet gekomen.  Snel dat ding op pompen want het waaide goed door. Het vast maken van de lijnen lijkt wel op dat van vroeger, 4 lijnen vast maken ipv 5. Niet eerst je 5ft uit de knoop halen, weer een minuut tijdwinst haha. Snel pak aan en mijn board er bij gepakt en iemand zoeken om mijn kite op te gooien. De gast die dat deed stond lekker raar te kijken, toen de vlieger de lucht in ging. Want het ziet er wel een beetje raar uit een delta c-shape .
Op het water was het snel een vertrouwd gevoel ook al had ik 3 weken niet meer gevaren, alleen de depower was even wennen, door het lange depowerkoord was het wel een beetje zoeken naar de beste plek waar je de bar kon houden, Na een paar kleine sprongen en wat rakjes heen en weer, was het de tijd om even golf te rijden wat in vergelijking met de tribal II een stuk makelijker ging. Maarja zo goed ben ik ook nog niet dus een paar keer een goede fout en lekker op mijn plaat. Dat is met de Bandit niet zo erg, je licht snel stil en bent zo weer bij je plank, even je bar aantrekken je vliegt een stukje door de lucht zo weer op je plank. Toen nog even geprobeerd wat big air te maken, dat ging met een goede timing echt hoog, en ver, de landingen zijn heel makkelijk als je de kite maar op tijd terug stuurt. Een loopje heb ik ook nog gemaakt dat ging gewoon soepel  maar laat ik liever over aan andere als het zo druk is op het water. Na 2 uur varen was ik wel weer moe, dat is het probleem wel… als je een paar weken niets meer hebt gedaan. Oja, de kite heeft geen een keer het water geraakt! bleef altijd netjes in de lucht.
 Ik denk dat ik maar moet proberen weer wat vaker te gaan kiten wat ik toch al van plan was, de bandit zal me niet tegen houden, die maakt het me makkelijk, zorgt voor comfort,  is voor alles wat ik leuk vind geschikt! Gewoon alles proberen  met een lach op mijn mond, zeewater in mijn neus en een voldaan gevoel als ik het water af kom. 

Foto 1 : Ik op de foto door: Tukker
Foto 2 : Team Rider Klaas Adema aan de Bandit op de brouwersdam 16 september 
Buur

Berichten: 989
Antwoord #1 September 17, 2007, 21:29:35
edit2Rapporteer  
Foto's omdraaien!!!!! 1 is Klaas Adema 2 ben ik
Jappy

Berichten: 947
Antwoord #2 September 17, 2007, 21:43:00
edit2Rapporteer  
Ik wilde al commentaar geven over de foto's  loser

Niet eens de Auto relaunch getest?
Buur

Berichten: 989
Antwoord #3 September 17, 2007, 21:56:59
edit2Rapporteer  
neen nog niet, ik dacht laat ik de kite maar droog houden, ik geloof het wel dat het werkt.
paar keer wel hard gevallen maar dat ding wilde blijkbaar zelf ook niet nat worden.
Je moet wel even voor de foto van klaas het schuifbalkje gebruiken!

 kleiner ziet die er zo uit
bandito

Berichten: 253
Antwoord #4 September 17, 2007, 22:49:16
edit2Rapporteer  
ik heb ook al met de bandit gevaren heb wl de auto relaunch getest super !!!!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #5 September 17, 2007, 23:01:40
edit2Rapporteer  
Wil de bandit best een x testen.... Volgens de magazines moet de kite gewoon super zijn...
Ps mooie foto en wat een super board   (grinnik_kitesmiley)
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #6 September 18, 2007, 00:14:15
edit2Rapporteer  
Hier Randy in actie met de Bandit/Trax combo http://www.kiteforum.tv/component/option,com_videos/task,show/id,1741/Itemid,30/
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.