Arnie26736
|
Jeeejte mina, als je dan op je plaat gaat weet je wel hoe laat het is...
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Oppassen voor overstekend wild dan he!! hahaha. Yep! dit is wel hard ja. en idd, als je op je plaat gaat dan is water heeeeellll hard
|
|
|
kitaholic
|
Met een F-one bandit 6.5. Die kite is dus echt behoooorlijk allround!
|
|
|
|
chico
|
Eerst met je boardje uitremmen dan pas kite naar 12 uur.
|
|
|
|
crahsdummie
Gast
|
ffies trug sturen over 12 uur en loopie trekken,verbreek je het air-time record ook wel
|
|
|
Morres
|
die andere kerel mag wle harder varen, maar het is geen officiele meting, neemt niet weg dat beide gewoon fucking snel zijn... ik zou dan dik vest aan doen, en oor beschermers of helm, ziek! maar wel vet
|
|
|
pindakaas
|
Dit is echt gruwelijk hard, je moet er niet aan denken om dan onderuit te gaan. Die 50 knopen zijn met een Answer gehaald, dan heb ik nog veel te leren met de mijne. Ik heb in de buggy 89kmh gehaald en dat was al gruwelijk hard, ik denk dat het op een board nog wel enger is.
|
|
|
Matthijs?!
|
das idd niet normaal hard dan wil je egt niet op je plaat gaan dikke koppijn dan maar vind het toppie gedaan ik moet nog heeeeeeeel veeeeeel oefenen voor daar maar in de buurt te komen
|
|
|
Mr.Klip
|
soooo das echt sick!! dan moet je ook geen last hebben van een gezicht! is er trouwends geen filmpje van dit?.. echt niet normaal
|
|
|
Mr.Klip
|
spray in je gezicht bedoelde ik;)
|
|
|
Joy.H
|
hey maar dan vraag ik me idd af wat er zou gebeuren als je vol terug zou sturen?????
|
|
|
martijn
|
hey maar dan vraag ik me idd af wat er zou gebeuren als je vol terug zou sturen????? nieuw air time record
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey maar dan vraag ik me idd af wat er zou gebeuren als je vol terug zou sturen????? nieuw air time record dan gaan er verschillende dingen kapot vrees ik
|
|
|
horstie
|
Ik schijt m`n hele wetsuit onder , als ik hem terug moet sturen naar 12 uur.
|
|
|
michiel v geel
|
das idd niet normaal hard dan wil je egt niet op je plaat gaan dikke koppijn dan maar vind het toppie gedaan ik moet nog heeeeeeeel veeeeeel oefenen voor daar maar in de buurt te komen
hoofdpijn of je breekt je nek natuurlijk hoe hard denk je dat water is met 80km/u
|
|
|
Morres
|
even hard als beton, relatief dan...
|
|
|