Geronimo79
|
heheh.. jemig.. lijkt die veel op die australische boardjes.... gne gne
|
|
|
Morres
|
vet ontwerp pro kiter, kan niet w88 om de rest te zien.
ik wil ook gaan ontwerpen(zodra ik morgen mn c2d 6750 en 2gb ddrII 800 gehuegeh binnenkrijg) Zat zelf beetje te zien naar die 'textures' die een aantal pinguins van Surf's up hebben....iemand daar naar gezien, mooie kleuren en vormen!!!
|
|
|
Geronimo79
|
surfs up is cool ehmz ik raad deviantart.com aan. is er iets wat je zoekt grafisch gezien hebben ze het vaak wel.
|
|
|
Morres
|
ohja, kan het zelf ook tekenen, heb wel ervaring in flash, wel animaties gemaakt vroeger, dus moet lukken, maar miss dat deviant idd wel gewoon wat textures te downloade heeft:)thx
|
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
ok hier mijn ontwerpen. ook van een kameraad van me, die kan met de computer spelen, en ik met de bovenfrees.
eerste 2 komen op mijn board, de créme boven.
en de laatste op die van kameraad, sunkboard onder.
|
|
|
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
Ik vind dat venomII-design wel erg gaaf eruitzien! Vind de tweede niet echt mooi, maar sowieso hulde aan de mensen die deze dingen in elkaar knutselen!
|
|
|
Geronimo79
|
wow.. als ik deze dingen zo zie.. why the hell vragen ze mij dan voor sommige merken.. terwijl de meeste van jullie zoveel beter zijn..
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Yep....ze zijn weer lekker!! (grinnik_kitesmiley) Zoveel talent hier in deze zelfbouwschool
|
|
|
Spoon
|
wow.. als ik deze dingen zo zie.. why the hell vragen ze mij dan voor sommige merken.. terwijl de meeste van jullie zoveel beter zijn..
Geef maar adressen dan ga ik mn ontwerpen wel laten zien geen probleem hoor...
|
|
|
|
Spoon
|
damn dude... ziek...
|
|
|
Tie
|
Haha die buildingbrush is vet, dat konijn wat bij dat 'pakketje' zit is fresh (grinnik_kitesmiley) Hebje die figuurtjes op de voorkant zelf 'getekend' en 'ingekleurd', kamikaze? Of zijn dat ook gewoon brushes?
|
|
|
Kamikazi
|
konijn hehehhe, its a monkey on the rocks (grinnik_kitesmiley) Tie figuranten zijn ingehuurd! Gebouwen, blaadjes en de bestrating zijn inderdaad brushes.
|
|
|
|
Kamikazi
|
Ja zeker Tommie! hoezo vind je het eng?
|
|
|
Tie
|
konijn hehehhe, its a monkey on the rocks (grinnik_kitesmiley)
Nee ik bedoel dat konijn wat in dat pakketje bij die buildingbrushes
|
|
|
Kamikazi
|
aah aber naturlich, haha dooie konijntje helemaal vergete die is lache jah! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Geronimo79
|
Kamikazi.. GOD DAMNIT, Erg erg GAAF gemaakt zeg. Als plaatje vooral, als boardje.. weet ik nog niet. Maar damn wat mooi gemaakt zeg.
@Spoon.. zou ik dan niet een beetje heeeeeeeel erg de wind uit m'n zeilen halen?
|
|
|
Kamikazi
|
Themplar Dank u.. Dank u..
|
|
|
Spoon
|
@Spoon.. zou ik dan niet een beetje heeeeeeeel erg de wind uit m'n zeilen halen?
so?? .... als ik eerlijk ben dan zou ik op dit moment geen van alleen overwegen om te kopen.. maar dat is het mooie van een mening he ...
|
|
|